poleciał rozrząd - 8 zaworów do wymiany - pytanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

poleciał rozrząd - 8 zaworów do wymiany - pytanie

Post autor: greg » ndz sie 02, 2009 23:24

mam pytanie czy przy okazji wymieniać pierścieni - kumpel zasugerował mi ze 1 i 4 cylinder musiał lekko łykać olej bo jest więcej nagaru - zamieszczam fotki

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 23:25 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



kowal00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:57
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: kowal00 » pn sie 03, 2009 00:30

To zalezy ile tego oleju ci pil.Ja wlasnie jestem po takim samym zdarzeniu (pekl pasek).Wymienilem cala glowice i przy okazji zmienilem tez pierscienie.Wczesniej kopcil na niebiesko teraz jest jak nowy :grin:



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pn sie 03, 2009 08:50

Ja też wymieniłem pierścienie i nie bierze mi oleju wogóle. Odrazu musiałem jeszcze wymienić panewki korbowodowe bo były strasznie starte ale wał był nienaruszony.
Sama wymiana pierścienie mija się z celem. Pasowałoby przechonowac ( nie mylić ze szlifowaniem) wnętrze tuleji( nie będzie zadziorów i pierścienie się lepiej ułożą), płąszczyznę bloku i głowicę. Robocizna wyszła 600zł bo mój mechanik wszystko robi u siebe na miejscu.
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 08:51 przez Seru79, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości