Problem z odpalaniem na zimnym silniku.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem na zimnym silniku.
Witam chciałam bardzo poprosić o pomoc w następującej sprawie:
Gdy odpalam auto na zimnym silniku np. po nocy lub kilku dniach nie chce odpalić,dopiero za 4-5 razem lekko odpali obroty skoczą i sekundę pochodzi i nagle do zera obroty i gaśnie ,tak za 6-10 dopiero jakoś uda sie odpalić i już jest wtedy dobrze, np na ciepłym silniku lub jakimś postoju kilka godziny normalnie odpala,bez żadnych problemów.
O to dane mojego Golfa
A więc samochód to Golf II 1.3 (1263cm3) NZ 40KM prod. 1989 r. na pełnym wtrysku z katalizatorem.
Świece były wymieniane z 2 lata temu,był też wtedy filtr paliwa wymieniany.
Bardzo liczę na pomoc ,z góry bardzo dziękuję...
Pozdrawiam
Gdy odpalam auto na zimnym silniku np. po nocy lub kilku dniach nie chce odpalić,dopiero za 4-5 razem lekko odpali obroty skoczą i sekundę pochodzi i nagle do zera obroty i gaśnie ,tak za 6-10 dopiero jakoś uda sie odpalić i już jest wtedy dobrze, np na ciepłym silniku lub jakimś postoju kilka godziny normalnie odpala,bez żadnych problemów.
O to dane mojego Golfa
A więc samochód to Golf II 1.3 (1263cm3) NZ 40KM prod. 1989 r. na pełnym wtrysku z katalizatorem.
Świece były wymieniane z 2 lata temu,był też wtedy filtr paliwa wymieniany.
Bardzo liczę na pomoc ,z góry bardzo dziękuję...
Pozdrawiam
- jacek_golf2
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
jezeli zamiana czujnika ci nic nie da to nic sie nie martw bo w tym silniku jest automatyczne ssanie i czy jest cieplo czy zimno ono sie zalacza i wtedy moze sie troche dlawic a jak sie auto nagrzeje to juz odpala bez problemu
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 00:05 przez jacek_golf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek_golf2
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
ten silnik ma dwa czujniki oleju jeden o niskich obrotow drugi od wysokich a czujnik temperatury jak sie nie myle jest z tylu w bloku
byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y
szukaj raczej tego zaworu co na zdjęciu,czujnik temperatury zazwyczaj się uszkadza w taki sposób,że utrudniony jest rozruch ciepłego silnika .
Zawór powietrza pomocniczego dostarcza dodatkową ilość powietrza do układu wlotowego, co zwiększa ilość obr/min silnika podczas rozruchu zimnego silnika. Zawór ten składa się z elektrycznie ogrzewanej taśmy bimetalicznej, która zamyka obejściowy przepływ powietrza w miarę wzrostu temperatury.
Zawór powietrza pomocniczego dostarcza dodatkową ilość powietrza do układu wlotowego, co zwiększa ilość obr/min silnika podczas rozruchu zimnego silnika. Zawór ten składa się z elektrycznie ogrzewanej taśmy bimetalicznej, która zamyka obejściowy przepływ powietrza w miarę wzrostu temperatury.
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 22:59 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek_golf2
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
- jacek_golf2
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt lip 31, 2009 14:58
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
bo jesli olej jest za gesty to moze tez miec problemy na zimnym bo moze nie miec sily zakrecic ale skoro pol roku to zalezy ile km przejechane ale to tylko domysly i przypuszczenia
byle jak byle do przodu
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y
[url=http://img171.imageshack.us/i/kujpom.jpg/][img]http://img171.imageshack.us/img171/5421/kujpom.jpg[/img][/url]
moj GoFeR http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306900
http://www.youtube.com/watch?v=2mdZdFXte7Y
Olej jest w porządku raczej i to nie jest przyczyną, ja mało jeżdżę więc to raczej odpada.
A co do
A może to jednak te świece?
A co do
to gdzie znajdę ten zawór?edzio pisze:szukaj raczej tego zaworu co na zdjęciu,czujnik temperatury zazwyczaj się uszkadza w taki sposób,że utrudniony jest rozruch ciepłego silnika .
Zawór powietrza pomocniczego dostarcza dodatkową ilość powietrza do układu wlotowego, co zwiększa ilość obr/min silnika podczas rozruchu zimnego silnika. Zawór ten składa się z elektrycznie ogrzewanej taśmy bimetalicznej, która zamyka obejściowy przepływ powietrza w miarę wzrostu temperatury.
[url=http://images47.fotosik.pl/174/94d23f5bc5c3d096m.gif]Obrazek[/URL]
A może to jednak te świece?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 280 gości