witam
Czy ktos moze mnie oswiecic jak to jest z tymi katami pochylenia kol przednich.
Po wymianie amortyzatorow i ustawieniu pelnej geometrii bardzi mocno zdziera przednia prawa troche lzej przednia lewa opone OD STRONY ZEWNETRZNEJ.
(stacja pewna i sprawdzona)
Wedlug wyniku pomiaru przed ustawieniem katy wynosily ok 0st
po ustawieniu geometri
lewe kolo: -0,31st
prawe kolo: -0,36st
z tego co sie orietuje to ujemny kat PK oznacza pochlenie kola do strony wewnetrznej czyli niejako zewnetrza strona opony jest "bardziej w powietrzu" wiec dlaczego sie szybcie sciera???
Dodam ze na tych samych felgach i oponach przed remontem amorow bylo wsztko OK, a teraz po przeejechaniu 100km!!!! widac slady zurzycia opnony na zewnetrzen stronie (ok 1cm od krawedzi)
o co wiec chodzi, prosze o pomoc
[golf mk 3] Kat pochylenia kol
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- szyszka1981
- vw rullezzzz!!!!
- Posty: 265
- Rejestracja: ndz cze 08, 2008 01:17
- Lokalizacja: OGL
- Kontakt:
OK jesli katy sa w normie to nalezy skupic sie na zbierznosci.
Wedlug wydruku pomiaru zbierznosc sumaryczna wynosila:
przed geometria = -0.33st
po geomatrii: = +0.01st
wedlug teorii
ujemna (-) wartosc oznacza odchylenie kol na zewnatrz auta czyli zdzieranie wewnetrznej czesci opony tzw. rozbierznosc
dodatnia (+) wartosc oznacza odchylenie kol do wewnatrz auta czyli zdzieranie zewnetrznej czesci opony tzw. zbierznosc
Reasumujac moja sytuacje obecnie jest 0 odchylenie ale opony zdziera opony od zewnatrz czego nie zaobserwowalem przed geometria.
Czy to mozliwe ze teoretycznie rozbierznosc w tym wypadku bedzie bardziej korzysta?
Co moze byc tego przyczyna?
Wedlug wydruku pomiaru zbierznosc sumaryczna wynosila:
przed geometria = -0.33st
po geomatrii: = +0.01st
wedlug teorii
ujemna (-) wartosc oznacza odchylenie kol na zewnatrz auta czyli zdzieranie wewnetrznej czesci opony tzw. rozbierznosc
dodatnia (+) wartosc oznacza odchylenie kol do wewnatrz auta czyli zdzieranie zewnetrznej czesci opony tzw. zbierznosc
Reasumujac moja sytuacje obecnie jest 0 odchylenie ale opony zdziera opony od zewnatrz czego nie zaobserwowalem przed geometria.
Czy to mozliwe ze teoretycznie rozbierznosc w tym wypadku bedzie bardziej korzysta?
Co moze byc tego przyczyna?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości