1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wesdam
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 16:11
- Lokalizacja: Rumia/Gdynia
- Kontakt:
Hej Od niedawna jestem wlascicielem IV z silnikiem 1.6 sr 74 kW. Wczoraj ruszajac z 1 biegu auto zaczelo jakos dziwnie ruszac znaczy szarpac, dławić się po wrzuceniu 2 biegu bylo juz ok. Dzisiaj jadac do pracy znowu mi sie to stalo przy ruszaniu spod świateł ale tylko raz. Po drodze auto zatrzymuje kilka razy na swiatlach. Co to moze byc?? Zauważyłem tez ze na jedynce auto jakos slabo sie zbiera w porównaniu do reszty biegów. Mial ktos z was taki problem? Czy to wina np świec i przewodów?
Witam. Problemy z mocą w tym silniku są już legendą. Zauważyłem np, że jak jest gorącą i auto się nagrzeje to jest strasznie mulasty. NIe wiem z czego to wynika. Nawet jak klimę wyłącze to się nic nie zmienia. Natomiast wieczorem jak temperatura spadnie to idzie jak szalony. Miał ktos taki przypadek? Dodam, ze przepustnica i przepływomioerz wyczyszczone a na kompie nie ma błędów.
Z tego co zauważyłem to jak się silnik dobrze nagrzeje to lepiej pracuje, przynajmniej u mnie
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 14:37 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich serdecznie !!
Jestem posiadaczem Seata Cordoba z motorem AKL, i od niedawna auto pali na 3 cylindry. Wymienione zostały świece, kable, cewka, sprężanie na każdym cyl. sprawdzone na 12 atm. Mój szanowny mechanik doszedł do konsensusu, iż brak jest sterowania jednym z wtrysków, jeśli zamieni podłączenia to przestaje działać inny wtryskiwacz. Czy jest to wg. was uszkodzenie ECU, czy może czegoś innego? ECU był wymieniany pół roku temu z powodu poważnej usterki, i wolałbym drugiej wymiany uniknąć....Pozdrawiam !!
Jestem posiadaczem Seata Cordoba z motorem AKL, i od niedawna auto pali na 3 cylindry. Wymienione zostały świece, kable, cewka, sprężanie na każdym cyl. sprawdzone na 12 atm. Mój szanowny mechanik doszedł do konsensusu, iż brak jest sterowania jednym z wtrysków, jeśli zamieni podłączenia to przestaje działać inny wtryskiwacz. Czy jest to wg. was uszkodzenie ECU, czy może czegoś innego? ECU był wymieniany pół roku temu z powodu poważnej usterki, i wolałbym drugiej wymiany uniknąć....Pozdrawiam !!
witam jestem zainteresowany założeniem dolotu w swoim Mk4 chciałbym się dowiedzieć ,czy ktoś ma już założony taki dolot i czy jest jakakolwiek odczuwalna poprawa chodzi mi o moment obrotowy i moc z góry dzięki
[ Dodano: 01 Sie 2009 21:06 ]
witam czy jest możliwośc chipować benzynowy silnik 1.6 SR i czy jest jakaś poprawa parametrów ,czy jest to tylko ściema tych co opisują działania takiego chipa i chca go sprzedać może ktoś ma wiedzę na ten temat
[ Dodano: 01 Sie 2009 21:06 ]
witam czy jest możliwośc chipować benzynowy silnik 1.6 SR i czy jest jakaś poprawa parametrów ,czy jest to tylko ściema tych co opisują działania takiego chipa i chca go sprzedać może ktoś ma wiedzę na ten temat
ja regularnie (co rok) czyszcze przepustnice i jest gitadisb pisze: jak dotąd nikt chyba się z tym nie uporał
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Ja walczyłem przez rok i się uporałem ale kilka rzeczy wymieniłem:adisb pisze:jak dotąd nikt chyba się z tym nie uporał
-świece
-kable
-cewkę zapłonową
-sondę lambdę
-filtr paliwa
-czujnik temperatury
-termostat
-przemyłem przepustnice i ją zaadoptowałem
-wyczyściłem przepływomierz
Wszystko zrobiłem w przeciągu roku, bo jak zaczął mi się psuć to po kolei leciało jedno za drugim. Teraz raz na jakiś czas przeczyszczam przepływomierz i od półtora roku mam spokój z nierównymi obrotami i brakiem mocy .
Witam!
Mam mały problem z motorkiem 1.6sr AEH Automat.
Mianowicie czasami występuje takie zjawisko; jak mam na P to to mam obroty w okolicach 1200 nie falują lecz utrzymują się na takim zakresie ! a jak dam na R lub D to jest dobrze i jak znów zapodam na P jest ok. podczas jazdy oraz postoju na tych biegach np. na światłach też jest OK. Przepustnica czyszczona - adaptacja, wszystkie odmy itp są ok. Komp bez błędów. Kiedyś komp pokazał błąd jakiś związany z przepływomierzem ale wtedy nie zwróciłem na to uwagi. Dodam ,iż dzieje się to ciepłym motorze tak jak by ssanie zawiesiło.
Pozdrawiam
Mam mały problem z motorkiem 1.6sr AEH Automat.
Mianowicie czasami występuje takie zjawisko; jak mam na P to to mam obroty w okolicach 1200 nie falują lecz utrzymują się na takim zakresie ! a jak dam na R lub D to jest dobrze i jak znów zapodam na P jest ok. podczas jazdy oraz postoju na tych biegach np. na światłach też jest OK. Przepustnica czyszczona - adaptacja, wszystkie odmy itp są ok. Komp bez błędów. Kiedyś komp pokazał błąd jakiś związany z przepływomierzem ale wtedy nie zwróciłem na to uwagi. Dodam ,iż dzieje się to ciepłym motorze tak jak by ssanie zawiesiło.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 17:07 przez obeliksss, łącznie zmieniany 2 razy.
Gofer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=230560
Jeszcze raz sprawdź przepływomierz, bo jak on nie działa to komputer chodzi na ustawieniach domyślnych i przez to silnik może tracić na mocy i więcej palić.obeliksss pisze:Kiedyś komp pokazał błąd jakiś związany z przepływomierzem
Na początek spróbuj przeczyścić przepływomierz. Tu masz mją PORADĘ . Jak po tym bedzie wyskakiwał błąd przepustnicy na kompie to trzeba wymienić ją.
temat o falujących obrotach to temt rzeka ale w moim przypadku wymiana sondy, przewodów i świeć oraz czyszczenie przepustnicy dało porządany efekt.
Ostatnio miałem problem ze "znikającym" płynem chłodzenia. A przyczyną była instalacja LPG a ściślej mówiąc membranka w reduktorze była popękana. Słyszamłem że to też ma wpływ na nie równą pracę silnika.
pozdrawiam
Ostatnio miałem problem ze "znikającym" płynem chłodzenia. A przyczyną była instalacja LPG a ściślej mówiąc membranka w reduktorze była popękana. Słyszamłem że to też ma wpływ na nie równą pracę silnika.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler], Google [Bot] i 257 gości