golf II pytania i problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

golf II pytania i problem

Post autor: henio12323 » ndz sie 02, 2009 18:17

witam. jestem nowy na forum wiec witam wszystkich. od kilku tygodni jestem posiadaczem golfa II 90 rok prod. benz/gaz. i mam kilka pytan. mianowicie odkąd go kupiłem nie jeździłem nim tyle co rozruch np do sprawdzenia swiateł i tak dalej. ew. do kolegi kilka metrów odemnie mieszkającego podjechałem. i tankowałem tak po litr benzyny. łacznie ze 3 -4 litry wyjeździłem. raz mi zgasł zalałem normalnie benzyne odpalił pojeździłem i juz sie dusił że znowu potrzebuje. dzien odczekałem następnego dnia zalałem 7 litrów. i juz nie palił. paliłem go z zaciągu bo mam słaby aku. golfik juz łapie ładnie obroty wszystkie jak w zegarku sie wkręca nagle buuu gaśnie. jakby benzyna nie dochodziła. swiece sie zrobiły czarne ale iskra wszystko jest. tu na forum przeczytałęm że moze cos zapchane wiec od spodu wykręciłęm filterek spręzarkąprzedmuchałem poleciała czarna benzyna jakas widac że brudna. ale przepływ był bezproblemowy. jeszcze mnie ździwiło cos z przodu. wygląda jak filtr paliwa. jest umieszczony z przodu pod filtrem powietrza. od góry wchodzą 2 przewody z baku i do gaźnika. wszystko ma przedmuch ale jak dmucham mi sie zdaje że powinna chyba tam byc benzyna ? a jak dmucham to po prostu dmucham w bak. mam tez golfa IV i miałem podobnie że sie zapowietrrzył wiec nalałem ropy do nowo załozonego filtra i zapalił i wszystko jeździ po dzis. a tu zalałem benzyną i od dołu zaczeło mi wyciekac wyjsciem na paliwo ? jest jakby miejsce do załozenia jakiegos szlaufika. co moze byc ? dodam że mam gaźnikowca.



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » ndz sie 02, 2009 19:44

porob zdjecia
bo powiem szczerze ze nie do konca wiem ocb
mogles zepsuc ppompke paliwa od syfow z dna zbiornika


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 02, 2009 19:51

porób zdjęcia bo piszesz o filtrze z weglem aktywowanym a takowy jest z gaźnikowców tylko w 1.6 na gaźniku Pierburg 2EE. A twierdzisz że masz 1.8, może to wtrysk jednopunktowy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sie 02, 2009 20:00

Piszesz zapewne o odstojniku paliwa.Do niego dochodzi od pompki paliwowej(z dołu), odchodzą - jeden do gaźnika a drugi do zbiornika jako nadmiar.Bywa że w nim nagromadzi się woda i muł.Bywa że rdza od wewnątrz go zje i cieknie...Zdjąć i przepłukać potrząsając i obracając.Jak obrócisz "do góry nogami" to resztówki powinny wylecieć.Tyle na początek... :pub:
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 20:02 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » ndz sie 02, 2009 20:13

mi się zdaje ze kolega zalał benzyną filtr z węglem aktywnym i pisze ze benzyna dołem niego wyleciała

i ze dmuchał w te wężyki od niego i powietrze leciało prosto w bak


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz sie 02, 2009 20:18

Napisał -"pod filtrem powietrza" a nie "na błotniku"... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 02, 2009 20:50

i dlatego podejrzewam że ma RP :) a wtrysk jedopunktowy myli z gaźnikiem, zobaczymy. Hej henio12323, człowieku odzywaj się skoro ktoś chce ci pomagać!


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: henio12323 » ndz sie 02, 2009 21:40

hmm. zapozycze fotke http://images27.fotosik.pl/261/e68ac53669ecdfcb.jpg mój golfik identyczny jest. i jest to gaźnik. aż takim laikiem nie jestem :P co do tego czegos obok błotnika pod filtrem to rzeczywiscie to moze byc to z węglem bo zalałem to benzyną najpierw troszke i juz zadną stroną nie chciało mi wyleciec więc pewnie wchłoneło sie w węgiel. co do pompy gdy czysciłem ten filterek obok pompy przekręciłem na chwilke kluczyk i benzyna pod cisnieniem niezłym poszła. wiec pompa działa. jutro moze jeszcze raz przedmucham dokładnie pompe i filterek. a jeszcze jedno bo nie widac duzo ale czy do gaźnika idą jeszczcze jakies przewody paliwowe prócz tych co idą do tego zbiorniczka z węglem ? bo wydaje sie jakby jakies 2 szły. ale nie jestem pewien. i czasem jest tak że jak go ciągne drugim autem to 300 metrów nawet nie prychnie a czasem łapie po 2 metrach ale póki są obroty sie trzyma puszcze gaśnie i czasem po prostu z wysokich obrotów jakby sie dusi i zdycha.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sie 02, 2009 21:45

fotka jest od silnika na wtrysku.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 02, 2009 21:47

henio12323 pisze:aż takim laikiem nie jestem
jesteś jesteś, nie doceniasz co masz, auto masz na wtrysku, o ile dobrze wybrałeś fotkę, daj lepiej fotkę własnego żeby już nie kombinować z tym dalej bo szkoda pisania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: henio12323 » ndz sie 02, 2009 21:48

wtrysku :shock: no to mnie zagieliscie :P to ja mam to samo. od góry mam ten filtr na 3 śróbki i tak dalej. nic nie rozbierałem ale korpus mi sie wydawał jak to byłby gaźnikowiec. ale z kolei kumpel miał częsci do VW polo i miał gaźnik i podobnie wyglądało. i tez miałchyba taki sam kolektor dolotowy. czy moze byc że ten wtrysk sie zapchał ? fotke swoją moge jutro dodac ale ta jest napewno dobra. bo niczym sie nie różni filtr mocowania i tak dalej to samo
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 21:56 przez henio12323, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 02, 2009 21:55

kolego to może być sporo przyczyn. Trzeba by sprawdzić najpierw podstawy, czy paliwo do wtrysku dochodzi. Są tam dwa weze, strzałka pokazuje który jest dolotowy a który przelewowy. Paliwo jest tłoczone dwiema pompami jedną w baku drugą pod mpodłogą koło której jest filtr. Objawy mogłyby wskazywać że ta pompa w baku nie chodzi i nie podaje paliwa do drugiej tzw ciśnieniowej ale naprawdę ciężko powiedzieć, musisz chyba skorzystać z pomocy mechanika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

henio12323
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 18:10
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: henio12323 » ndz sie 02, 2009 21:59

ahh to juz sporo wyjasniło. ale skoro ta pompa pod podłogą miałą potęzne cisnienie bo w sekunde całą ręke mi zalało. :P jutro zrobie tak jak mówisz odepne przewody i zobacze czy są drożne jak nie to tak jak mówisz mechanik. szybciej i sprawniej zrobi niz ja :P a jeszcze tak spytam czy jak to mam walnięte czy moge jeździc na LPG ? bo kupiłem autko od kumpla i on mówił że czasem mu prychał na benzynie. i sie smiał że sie samochó od benzyny odzwyczaił.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 02, 2009 22:00

możesz jeśli tylko chodzi na LPG.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 432 gości