Problemy na gazie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy na gazie
Witam szanowne grono ostatnio w rozliczeniu dostałem auto marki Volkswagen Golf MK2 z '89 roku o poj. 1.6 (69 KM) +LPG... Jednak auto ma jakieś problemy na LPG a mianowicie z rana gdy silnik jest zimny trzeba go odpalać z nogą na gazie i trzymać dopóki się nie zadrzeje trochę w przeciwnym razie zaraz zgaśnie inie zapali' trzeba będzie na "popych" ... Jeśli po zgaśnięciu próbóję odpalić to w całym aucie capi gazem... Po tankowanie też się czasem to zdarzało że czuć było gaz... Problemy są również przy przełączaniu z B na G lub odwrotnie. Problem polega na tym że muszę auto dobrze rozpędzić wcisnąć gaz do dechy i dopiero przełączyć bo na postoju silnik szarpie trzęsie obroty spadają przy pełny gazie i auto gaśnie potem nie chce zapalić... Na zagrzanym silniku na postoju obroty czasem są za niskie albo za wysokie... Auto również za dużo stanowczo pali gazu... Dodam że instalacja gazowa jest 1 generacji. Z góry dzeki za pomoc' pozdrowienia...
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Regulacja +spr. szczelności. Wygląda na to, że za duża dawka gazu jest ustawiona i się zalewa. Możliwe też, że membramy w parowniku trzeba wymienić bo sztywnieją i jest właśnie podobny problem, że nie daje się regulować i sam sie przestawia przy zmianie temp albo po przejechaniu po wybojach. Zacznij od regulacji na analizatorze spalin i spr szczelności.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przy przełączeniu z B na G szarpie ponieważ pozostaje paliwo w gaźniku. Dlatego należy najpierw włącznik dać na pozycję zero, poczekać aż benzyna z gaźnika się wypali (po kilkuset metrów straci moc) i dopiero dać na G. I jeszcze potem może szarpnać parę razy, bo resztki benzyny z gażnika będą jeszcze zaciągane nierównomiernie, aż się wypali cała. Powiedzmy po dwóch kilometrach powinien już równomiernie chodzić na LPG
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 10:27 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Jeśli dostanie zbyt bogatą dawkę gazu od razu to zaleje się i będzie musiał to jakoś przepalić a do tego czasu będzie go telepało. Na wysokich obrotach szybciej przepali i nie odczuje tego aż tak bardzo.panRys87 pisze:a ztym przełączaniem tak powinno być? Nie pownno być płynnego przełączenia zamiast tego szarpania?
pominąłem fakt wypalania benzyny bo uznałem, że tak kolega robi ale masz racje, warto wspomniećPaweł Marek pisze:przy przełączeniu z B na G szarpie ponieważ pozostaje paliwo w gaźniku. Dlatego należy najpierw włącznik dać na pozycję zero, poczekać aż benzyna z gaźnika się wypali (po kilkuset metrów straci moc) i dopiero dać na G. I jeszcze potem może szarpnać parę razy, bo resztki benzyny z gażnika będą jeszcze zaciągane nierównomiernie, aż się wypali cała. Powiedzmy po dwóch kilometrach powinien już równomiernie chodzić na LPG
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 10:32 przez Racer, łącznie zmieniany 1 raz.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości