Kluczyk "scyzoryk"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pn sty 30, 2006 12:20

jak juz mowa o wydatkach to ja zamówiłem wczoraj klary w zederzak i scyzoryk bede robił dopiero pod koniec lutego :crazy:



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn sty 30, 2006 14:11

Mój AAZ raczej sobie radzi, tylko ja co chwilę wymyślam co juz trzeba wymienić.
Klapa to standard, a że nie przyłożyłem się do zabezpieczenia przed zimą to sami rozumiecie :-(
Co do pozostałych wydatków to żona juz zaczyna się na mnie denerwować że więcej wydaje na dodatki do samochodu niż na nią :-)



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » pn sty 30, 2006 14:44

U mnie klapa tylnia na razie sie trzyma ale jak masz fajny sposób na zabezpieczenie jej to napisz cos. Słyszałem ale sam tego nie robiłem że warto jest wstrzyknąc coś ( nie wiem co, pewnie coś antkorozyjnego) od wnętrza w każdą mażliwą szczelnę w klapie. Czy potwierdzasz to ??? P.S. moze warto założyć nowy wątem pt. Awarie w AAZ lub co podobnego. Pewnie było już ze 100 razy ale warto uaktualniać



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt sty 31, 2006 14:48

No dobra Panowie, wpakował kroś wreszcie to immo do scyzoryka czy nie.Bo ja dalej stoję w tym temacie.I nie wiem czego mi brakuje , zła odległosc czy inny diabel.No bo to immo w scyzoryku będzie w stosunku do starego przesunięte o 90 stopni.Czy w tym problem tylko wystarczy przekręcic to co na stacyjce. :crazy: Już nie wiem.pozdro



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt sty 31, 2006 15:05

niedługo bede miał przetłumaczona ta czesc instrukcji podesłanej przez rydzu odnosnie montazu immo w kluczyku wiec wkleje ją tu, to bedzie pomocne.



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt sty 31, 2006 15:11

Czekam ku_bi , bo ja tam poza płytką żadnego chipa nie znalazłem.pozdro



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt sty 31, 2006 15:19

Bo chip jest w drugiej części, nie w tej z płytką:-)

Pomimo, że ja nie mam tego problemu, chętnie dowiem się jak rozwiązaliście problem z IMMO i potem dla potomnych wrzucę na stronę (oczywiście jeśli autor tłumaczenia się zgodzi)



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt sty 31, 2006 15:26

ok rydzu, czekam jak narazie na tłuamczenie



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt sty 31, 2006 15:36

No fajnie Rydzu, rozbierałeś scyzoryk.Ta druga częśc jest raczej nierozbieralna,można tam tylko wywierci dziurę.Sory rozbieralna trzeba tylko ściągnąc znaczek.Ja go nie sciągałem tylko zrobiłem dziurę i tam nic nie ma.Jak jednak jest to w który dokładnie miejscu bo to może zakłuca sygnał z mojego chipa.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt lut 07, 2006 17:48

jarek65w pisze:Witam, Panowie nie tak łatwo z tym chipem.Ja scyzoryk tak jak w tej poradzie rozwierciłem tyle że nie dokładnie z tym opisem wymiary były.I niestety lipa immo nie chwyta, nie wiem jaka jest dokładnie różnica w stosunku do orginalnego klucza 1cm max.Chyba że pod tym znaczkiem jest inny chip co to zakłóca bo jeszcze go nie ściągałem.pozdro
napewno ten chip zakłuca. tutaj zamieszczam tłumaczenie instrukcji zamiesczonej przez rydzu, przetłumaczona jest ta część dotycząca montażu transpondera od immo :)



Transponder wraz z mechanizmem klapki znajduje sie w tylnej czesci klucza.


dla lepszego zrozumienia przygotowalem baaaaaardzo profesjonalny rysunek, na ktorym mozna zobaczyc gdzie znajduje sie transponder. Problem jest taki ze nie wiem jak mozna ta tylna czesc rozlozyc. Dlatego tez trzeba zrobic cos innego. Trzeba wiercic. A mianowicie z tylu (miejsce przeciecia (domyslam sie ze miejsce laczenia) miedzy dwoma czesciami klucza). Tego nikt nie zobaczy, jak sie zlozy calkowicie klucz do kupy. Wiercimy dziurke baaardzo uwaznie i na tyle duza zeby nasz Transponder w nia pozniej wszedl.


UWAGA, UAKTUALNIONE:
Tylna czesc klucza mozna jeszcze rozlozyc. Zeby to zrobic trzeba znaczek VW z tylnej czesci sciagnac. To idzie bardzo latwo, wystarczy podgrzac to suszarka do wlosow. Pod znaczkiem znajduje sie srubka. Gdy sie ja wykreci obie czesci bedzie mozna od siebie oddzielic.



Przy wierceniu uszkodzi sie transponder w kluczyku. Ale tak musi byc. On musi byc uszkodzony, bo gdyby nie byl to bylyby dwa transpondery w kluczyku i by sie gryzly nawzajem. Tak samo jest z kluczykami, nie wkladasz przeciez dwoch do jednego zamka



To jest moja dziura z wlozonym juz Transponderem. Moja dziura mimo wszystko jest o ok 2mm za gleboka. Powinienem wiertlo troche wyzej ustawic.

Kiedy wywiercisz dziure, mozesz swoj Transponder po prostu w nia wrzucic. Powinien tam wejsc calkowicie.
Teraz powinienes sprawdzic czy to wszystko razem dziala. A wiec skladasz klucz, ale bez SPLINT (to jest chyba sprezynka, ale nie wiem) do calego mechanizmu i wkladasz cala ta chwiejna konstrukcje z transponderem do stacyjki. Raz przekrecamy i czekamy czy silnik bedzie normalnie chodzil i czy nie zgasnie. Jesli gasnie to znaczy ze nie zniszczyles starego transpondera wystarczajaco, albo ze Twoj Transponder nie siedzi wystarczajaco gleboko. Kiedy wszystko dziala, mozesz ta dziure wypelnic klejem "HEISSKLEBER" (-> tu chyba chodzi o jakis co na goraco sie klei, nie wiem, nie znam sie) i wszystko bedzie sie trzymac swietnie - taka koncowka



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lut 07, 2006 18:39

Witam, potwierdzam to co napisane wyżej.Moje problemy brały się z tego że nie zniszczyłem starego transpondera.Zrobiłem wielką dziurę wiercąc dolną częśc kluczyka i go nie zniszczyłem.On tj. mała szklano metalowa rurka siedzi w dolnej części - nie tam gdzie znaczek tylko druga strona.Nie trzeba więc rozkładac dołu kluczyka zwłaszcza że bywa on często klejony.Wystarczy zrobic dziurę wietłem gorącą lutownicą tam gdzie zwykle malowana jest farbą kropka znacząca miejsce transpondera.Wkładamy chip i jazda.I tu ciekawostka chip konieczny jest tylko do rozruchu, tj wystarczy przytknąc chip odpalic zabrac a autko i tak śmiga(oczywiście tylko do następnego zgaszenia).Nie musi byc wcale caly czas w kluczu, sprawdzilem. :okej: pozdr
ps. wie ktoś gdzie kupię chip do immo ale nie ten nowy rurkowaty krypto(47?) tylko układzik philipsa oczywiście do zakodowania gotowy.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 08, 2006 09:42

ku_bi pisze:SPLINT
To jest chyba bolec blokujący wkładkę klucza
ku_bi pisze:HEISSKLEBER
a to jest nasz kochany klej w pistolecie, "HEISS"-ciepło "KLEBER" -klej
w wolnym tłumaczeniu :-)
w wolnej chwili robię update na stronie, dzięki Ku_bi za kompleksowe tłumaczenie, nigdy nie mam na to czasu i ochoty, szczególnie jak jest po niemiecku :-)



Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » śr lut 08, 2006 09:58

z transponderem od immo nie powinno byc problemu.

Ja u siebie (passat B4) przelozylem ze starego kluczyka i wszystko dziala, koles ktory mi dorabial kluczyk (jeden z lepszysz specow we wroclawiu) nie wierzyl, ze kiedykolwiek to zadziala. Watpil w dlugosc kluczyka, ze bedzie sie dalo przekrecic w stacyjce oraz ze scyzoryk bedzie haczyc o dzwigienke od wycieraczek. A powiedzial, ze jak to sie spelni, to ze immo bedzie za daleko w stosunku od oryginalu i nie ma szans na zadzialanie. Wyszedl ze mna do auta wsadzilem kluczyk, przekrecilem i odpalilem auto :) koles byl niezle zdziwiony, bo dorabial juz jakiemus gosciowi grot, ale byl jakis dluzszy od tego mojego o gosciowi haczylo o dzwigienke, to musial ja na goraco potraktowac i odgiac.

Zaprogramowianie u nich nowego transpondera to 150zl !!! jak mi powiedzial ta cene to o malo z krzesla nie spadlem :)

Alarm Top Safe mam zamontowany u siebie juz od miesiaca, jak narazie same zalety, tylko nie mam kiedy silownika do klapy zamontowac, bo pogoda nie sprzyja :otepienie:


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » śr lut 08, 2006 18:12

No właśnie cena kodowanie+transponder :panna: .Zna ktoś jakiś tańszy sposób, czy da się przekodowac transponder z innego kluczyka np. kupionego na szrocie.Bo przy tym cena samego scyzora to pestka.pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 323 gości