seria czy sport wydech

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

seria czy sport wydech

Post autor: Adrian1980 » pn sty 23, 2006 20:44

czy wymiana tlumika koncowego przelotowego ala sport na seryjny moze mocno zdlawic autko czy przy koncowym wydechu nie ma to zadnego znaczenia... ???



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 23, 2006 21:00

predzej teraz ten ala sport powoduje dławienie, chyba że jest dedykowany albo konkretnie wyliczony....roznicy raczej nie bedzie....chyba ze na korzysc



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn sty 23, 2006 23:44

nic nie odczujesz po takiej zmianie ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » wt sty 24, 2006 17:38

micab pisze:nic nie odczujesz po takiej zmianie ;)
Z tym ze powinno byc ciszej :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Red Spider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Red Spider » wt sty 24, 2006 17:58

wszystko zalezy od tego czy twoj golfik byl modyfikowany w strone podniesienia osiagow, czy poprostu "upiekrzony"! jak miales modyfikowany silnik + zmiana calego wydechu to zmieniajac sam tlumik koncowy na zwykly oslabisz go, ajak nic nie bylo robione to i nic nie stracisz - zyskasz cisze bo sportowe tlumiczki deczko halasuja!!!!

Pozdro all :satan: :satan: :satan:



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » czw sty 26, 2006 21:17

Red Spider pisze:wszystko zalezy od tego czy twoj golfik byl modyfikowany w strone podniesienia osiagow, czy poprostu "upiekrzony"! jak miales modyfikowany silnik + zmiana calego wydechu to zmieniajac sam tlumik koncowy na zwykly oslabisz go, ajak nic nie bylo robione to i nic nie stracisz - zyskasz cisze bo sportowe tlumiczki deczko halasuja!!!!

Pozdro all :satan: :satan: :satan:
zmiany to stożek, chip, wywalony katalizator, tlumik przedostatni seria a ostatni to ten wlasnie co chce go wymienic na serie :)



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » czw sty 26, 2006 21:59

jesli nie miales wymienionego calego ukladu na przelotowy to nie poczujesz roznicy no oprocz ciszy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 26, 2006 23:13

Heh no faktycznie ze sportowe tlumiczki halasuja ale wlasnie o to chodzi :DD !!!heh no i tak jak pisali koledzy jesli to tylko sam tlumik koncowy byl zmieniany to jesli ten ala sport jest byle jaki to napewno nic nie odczujesz jesli natomiast jest bardzo dobry to ciut roznicy moze byc :)) (mowie o tlumiku calym nie o samej koncowce)



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » ndz sty 29, 2006 23:14

otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » ndz sty 29, 2006 23:45

Adrian1980 pisze:otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:
Lepiej chodzi? - czy ciszej i odruchowo więcej gaz idzie w podłogę? :)
Pytam, bo możliwe że za jakiś czas będę musiał wymienić tłumik końcowy i ciągle nie wiem czy to będzie normalny czy "basowy" :crazy: :bajer:


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn sty 30, 2006 00:05

krzychGTD pisze:
Adrian1980 pisze:otoz w sobote zalozylem sobie seryjny orginalny tlumniczek do swojego autka, troche sie balem zeby czasem nie pogorszyly sie osiagi a tu ku mojemu zdziwieniu lepiej chodzi niz na sportowym :food:
Lepiej chodzi? - czy ciszej i odruchowo więcej gaz idzie w podłogę? :)
Pytam, bo możliwe że za jakiś czas będę musiał wymienić tłumik końcowy i ciągle nie wiem czy to będzie normalny czy "basowy" :crazy: :bajer:
jest bardziej elastyczny a ciszej to wiadomo swoja droga :)

Moj znajomy jak kiedys zalozyl tlumik sportowy do diesla z dwiema duzymi koncowkami to autko przestalo jechac, trzeba bylo zaspawac jedna koncowke zeby auto zaczelo lepiej jezdzic... czyzby za duzy wylot ze auto tracilo na mocy ????



fibolek

Post autor: fibolek » pn sty 30, 2006 15:19

Z wydechem to jest tak że seria ma wszystko obliczone nie wystarczy wstawić kawał rury o rozmiarze 2 cale i już.Musimy obliczyć jaki i ile to znaczy chodzi o opory i o pęd spalin.Im większy tym lepszy.Sęk polega na tym że spaliny muszą w miare swobodnie ale też w miare szybko opuszczać wydech a przelot nie może być większy niż średnica kolektora bo to bez sensu.Po prostu sapliny muszą być w stanie ogrzać(betrzeć) rurę(wydech).A nie iść samym środkiem w przekroju 1/4 wydechu.Rozumiesz.

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 14:27 ]
Ja mam zwykłego Mk2 z Rf 1.6 gaźnik i tez sobie założyłem strumionkę oraz stożek i go oczywiście delikutaśnie zmieniłem.A ostatnio wywaliłem katalizator zakładając kawałek rury i jest jeszcze lepszy ale tylko przy wiekszych obrotach a i zbiera się szybciej żwawiej.A z racji tego że mam długą skrzynię zabawa przednia.Jeszcze muszę podregulować gaźnik bo spełnia wszystkie nowe normy(jest dokręcony) i będzie gitara.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości