Turbina gwizda...w 1,6 1V dobrze, czy problem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz sty 29, 2006 17:47

Alez mnie koledzy zarzucily odpowiedziamy!Co do Dawania w *#cenzura#* na zimnym i nie gaszenia po ostrym to temat jest mi znany i oczywisty.Moje zdziwienie wynika ino z tego,że nie gwizdało,a zaczęło,choć rzeczywiście jakby od 2000 obr. głośniej,chociaż przy delikatnej jeździe też śwista.P.S.Skąd by tu skołowac manometr do zbadania tego ciśnienia?Metodę pomiaru już obmyslałem,tylko tego zegara nie mam .POZDRO



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 29, 2006 19:05

albo kupić na allegro wskaźnik "boost" albo wskaźnik ciśnienia z Kujawskiej Fabryki Manometrów - model z tylnym króćcem do montowania w tablicach i wypełniony jakimś płynem zapobiegającym drganiom wskazówki. Wychodzi minimalnie taniej

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 6:08 pm ]
jak chcesz to Ci dam namiary gdzie w Bialymstoku dostac bo sie dowiadywalem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » ndz sty 29, 2006 19:54

Zwyczajny manometr możesz kupić w sklepie motoryzacyjnym, jeśli chcesz sprawdzić tylko ciśnienie. Ja taki kupiłem po cenie 15zł.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 29, 2006 20:09

naum, 15zl? co to za manometr?

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 7:11 pm ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=83271932 cos takiego poszukaj tylko z tylnym mocowaniem jesli chcesz tanio i jednorazowo ;)

jak chcesz do auta to dobrze, zeby byl wypelniony gliceryna



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » ndz sty 29, 2006 20:19

Napisałem, że jeśli tylko jest potrzeba zmierzyć ciśnienie to wystarczy taki - to nie jest jakieś skomplikowane urzadzenie. Miał nalepkę z gazety Auto Świat - 1 miejsce w teście manometrów. A jeśli ktoś chce zamontować na stałe manometr w swojej gablocie to fakt, trzeb kupić taki w rodzaju jak podałeś w linku. Sam zamierzam taki kupić (-:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn sty 30, 2006 13:07

golfir pisze:no tak wszystko sie zgadza troche sie nie zgadalismy a co do SB to mozna wyłaczac podobno od razu bo turbo jest chlodzone ciecza i pompka wymusza obieg ale jakos mi sie w to za bardzo nie chce wierzyc co o tym myslisz?
Koledzy to że nie wolno odrazu dawac ognia turbodieslem zanim sie silnik nie zagrzeje to 1-wsze przykazanie! Po ostrej jeździe trzeba dać silnikowi troszke spokojnie pochodzic na wolnych obrotach zanim sie go zgasi - a wynika to z tego że turbo jest smarowane olejem pod cisnieniem, po ostrej jeździe turbo ma kilkadziesiat tysięcy obrotów i gdy odrazu się zgasi motor to rozpedzona turbina chodzi wtedy na "sucho" , ta chwila pracy na wolnych pozwala turbinie zwolnic obroty przy zachowaniu smarowania olejem, po tej chwili na wolnych obrotach turbina ma juz na tyle małe obroty że mozna spokojnie zgasić silnik bez obaw że bedzie sie jeszcze długo kręciła bez oleju!



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn sty 30, 2006 13:48

To że wywaliłes kata nie ma nic tu do rzeczy bedzie mniej palił to że gwiżdze to tak ma być to zalezy jakie to gwizdanie być może łopatki już siadają ale ogólnie turbinka im wyższe obroty tym głosniej gwiżdze możesz mieć też nieszczelność na róże dolotowej od filtra


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » pn sty 30, 2006 14:12

sprawdz czy na elastycznym elemencie wydechu nie masz dziury, ja mialem ,swistalo, wymienilm przestalo



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pn sty 30, 2006 22:44

stonefree nie masz się co martwić, wszystko jest w najlepszym porządku :) też usunąłem katalizator i róznież zaraz zaczęło "świstać"... :grin:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 30, 2006 23:17

po wywaleniu kata bedzie głośniej gwizdac - u mnie jest to samo, żaluje że go wcześniej nie wybebeszylem :P Na V praktycznie słychac tylko sprężarkę :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt sty 31, 2006 00:03

U mnie raz słychać a raz nie , na początku trochę się tym martwiłem teraz wiem że nie zawsze musi być gwizdać .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 404 gości