Silnik traci moc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GizmoXP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Silnik traci moc

Post autor: GizmoXP » pn lip 27, 2009 20:02

Mam problem z moim golfem. W trakcie jazdy traci moc na dowolnym biegu. Jak dam gaz do końca to po kilku chwilach zaczyna znów jechać . Wymieniłem świece, przewody, pompę paliwa , filtr paliwa oraz silniczek krokowy. Podejrzewam czujnik Halla. Czy ktoś miał podobny problem ? Pomocy



Awatar użytkownika
Freeq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:56
Lokalizacja: NGO --> NO
Kontakt:

Post autor: Freeq » pn lip 27, 2009 20:35

Masz LPG?



GizmoXP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: GizmoXP » pn lip 27, 2009 20:36

Nie mam



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pn lip 27, 2009 20:41

sprawdź zapłon czy działa elektroniczne wyprzedzenie zapłonu

jedz do dobrego warsztatu na porządną lampę stroboskopowa z elektronicznie ustawianym kontem błysku

tylko przygotuj się i znajdź wartości wyprzedzenia zapłonu



bo możliwe ze czujnik halal siada i przestawia się zapłon


możliwe ze wtrysk się przycina ale to mało prawdopodobne


albo podepnij miernik pod lambde i się przejdź i napisz co się dzieje podczas braku mocy

czy idzie na jałowo czy bogato


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

GizmoXP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: GizmoXP » pn lip 27, 2009 20:45

Zapłon był ustawiany przez mechanika na lampie stroboskopowej ale twierdził że bardzo słabo reaguje.

[ Dodano: 27 Lip 2009 20:49 ]
Kolego możesz dokładnie napisać gdzie szukać tej sondy i jak to dokładnie sprawdzić.
Jestem laikiem i dopiero zaczynam poznawać mojego golfika

[ Dodano: 27 Lip 2009 21:02 ]
Mam silnik 1,4 ABD



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pn lip 27, 2009 21:04

gniazdo sondy jest za silnikiem przy prawym nadkolu na takiej blasze

jest o gniazdo 4 bolcowe

wepnij sie pod czarny kable bez odpinania wtyczki miernikiem ustawionym na zakres d 2 v

i przejedz się w momecie spadku mocy zerknij na miernik ile pokazuje


jesli 0 - 0,2 v to ubogo jesli 0,8 - 1 v to bogato


w normalnej pracy na rozgrzanym silniku powinno skakać od 0 - 0,2 do 0,8 - 1


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

GizmoXP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 27, 2009 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: GizmoXP » pn lip 27, 2009 21:13

Jutro sprawdzę sondę. Rozumiem że jeśli wartości są inne niż opisałeś sonda jest do wymiany. Dodam tylko że kilka dni wstecz byłem na vag-u i pokazywał błąd na czujniku halla ale tylko na postoju.

[ Dodano: 28 Lip 2009 10:14 ]
Sonda lambda pokazuje wartości 0,526 - 0,527 na włączonym zapłonie. Przy zapalonym silniku wacha się od 0,277 - 1,033 największa wartość na wysokich obrotach. Niestety nie dane mi było sprawdzić wartości w czasie spadku mocy gdyż dziś od samego rana nie zdarzyła się taka sytuacja.

[ Dodano: 28 Lip 2009 21:52 ]
Przy normalnej jeździe kiedy silnik uzyskał ok 70-80 stopni, w czasie hamowanie silnikiem watrości spadły do maksymalnie -0,142
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 21:53 przez GizmoXP, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości