Dorobienie kluczyka scyzoryk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a ja znam sprawę gzie rzeczoznawca okazał się pracownikiem ubezpieczyciela i ubezpieczyciel zapłacił strasznie dużo kasy - wszystko kwestia tego kto ma lepszego prawnikakrysiu82 pisze:bo widziałem reportaż, gdzie rzeczoznwaca znalazł ślady na ori grocie, które w jego opini świadczyły o robieniu kopii i
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
I to sie nazywa profesjonalne podejscie do tematu.greg pisze:ThoMass, moduł komfort w wersji 4 drzwiowej - kiera po lewej - z elektrycznymi szybami bez pilota
[ Dodano: Pią Maj 29, 2009 11:31 pm ]
montowany pomiedzy 05/2001 a 04/2002
Choć przyznam, ze troche mnie ta informacja zasmucila bo juz myslalem ze scyzoryk uda mi sie zgrac.
Greg, w takim razie jakie moduły, o jakich numerach trzeba szukac, zeby dopasowac piloty. jesli mozna sie pod temat podłaczyć.
ThoMass,
kiedys tez myslalem o ori scyzoryku i podlaczeniu skonczylo sie na tym ze wedlug porady z forum zrobilem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63744
mniejsze koszta i nie musisz szukac modulu komfort z antena do odbierania sygnalu ze scyzora itp.
kiedys tez myslalem o ori scyzoryku i podlaczeniu skonczylo sie na tym ze wedlug porady z forum zrobilem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63744
mniejsze koszta i nie musisz szukac modulu komfort z antena do odbierania sygnalu ze scyzora itp.
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Kolego tylko, ze alarm to ja juz mam, poprzedni wlasciciel zalozyl. Zastanawiam sie caly czas czy w ogole zmiana modulu by cos dala. Bo najbardziej to mi chodzi, zeby mozna bylo otworzyc wszystkie szyby z pilota alarmu. Bo zamykac to sie zamykaja i nawet szyber tez jak uzbrajam alarm. Wyczytalem nawet w opisie alarmu ze potrafi otworzyc szyby ale jak do tej pory nie udalo mi sie to zrobic. Mozliwe ze ta opcja jest wylaczona w sterowniku alarmu.mariosol pisze:ThoMass,
kiedys tez myslalem o ori scyzoryku i podlaczeniu skonczylo sie na tym ze wedlug porady z forum zrobilem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63744
mniejsze koszta i nie musisz szukac modulu komfort z antena do odbierania sygnalu ze scyzora itp.
U mnie z w alarmie jest tak:ThoMass pisze:Zastanawiam sie caly czas czy w ogole zmiana modulu by cos dala. Bo najbardziej to mi chodzi, zeby mozna bylo otworzyc wszystkie szyby z pilota alarmu. Bo zamykac to sie zamykaja i nawet szyber tez jak uzbrajam alarm. Wyczytalem nawet w opisie alarmu ze potrafi otworzyc szyby ale jak do tej pory nie udalo mi sie to zrobic. Mozliwe ze ta opcja jest wylaczona w sterowniku alarmu.
domykanie szyb i zamykanie zamkow jest wyzwalane dlugim sygnalem(prad do modulu dochodzi przez minimum 3s).Jest to funkacja alarmu,ktora mozna samemu zmienic na np.krotki sygnal co spowoduje zamkniecie tylko drzwi bez domkniecia szyb.
Jezeli masz podobnie (chyba wiekszosc alarmow ma tak)to jak zaprogramujesz alarm co by dawal dlugi sygnal na otwarcie drzwi automatycznie otworzy Ci szyber i okna? Po co Ci ta funkcja?Pewnie myslisz o przewietrzeniu wnetrza w upalne dni ale w praktyce bedziesz z powrotem domykal te szyby po wejsciu do auta co bedzie skutkowalo zuzywaniem sie mechanizmow szyb itp. Poza tym zawsze mozesz otworzyc z kluczyka w zamku jak i po wejsciu do srodka auta(to chyba lepsza wersja bo w samochodzie na postoju slabo sie wietrzy auto i lepiej przejechac 100m z otwartymi szybami).
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Z pewnością tak jak mówisz. Alarm wysyła dłuższy sygnał w celu zamknięcia/domknięcia szyb/dachu. Mówisz całkiem sensownie. Co do ustawienia dłuższego impulsu przy otwieraniu to by było zbyt uciążliwe chociażby w deszczowe, a już tym bardziej zimowe dni. Pozostanę póki co przy tym co mam.mariosol pisze:
U mnie z w alarmie jest tak:
domykanie szyb i zamykanie zamkow jest wyzwalane dlugim sygnalem(prad do modulu dochodzi przez minimum 3s).Jest to funkacja alarmu,ktora mozna samemu zmienic na np.krotki sygnal co spowoduje zamkniecie tylko drzwi bez domkniecia szyb.
Jezeli masz podobnie (chyba wiekszosc alarmow ma tak)to jak zaprogramujesz alarm co by dawal dlugi sygnal na otwarcie drzwi automatycznie otworzy Ci szyber i okna? Po co Ci ta funkcja?Pewnie myslisz o przewietrzeniu wnetrza w upalne dni ale w praktyce bedziesz z powrotem domykal te szyby po wejsciu do auta co bedzie skutkowalo zuzywaniem sie mechanizmow szyb itp. Poza tym zawsze mozesz otworzyc z kluczyka w zamku jak i po wejsciu do srodka auta(to chyba lepsza wersja bo w samochodzie na postoju slabo sie wietrzy auto i lepiej przejechac 100m z otwartymi szybami).
Dzieki za odpowiedzi.
Pozdro
Witam. Chciałbym zakodować kluczyk i wzorując się na poście kolegi Fahoo z pierwszej strony tego tematu nie wchodzi mi pin w loginie [11]. Na czarnej plastikowej przywieszce razem z czarnym plastikowym kluczykiem mam białą nalepkę i na niej na górze są dwie cyfry a poniżej 5 cyfrowy nr z zerem na początku. Czy to jest pin czy trzeba coś przeliczyć, czy już tylko vagtacho? Jeżeli vagtacho to czy wersja 1.76 zadziała z moim immo? Dodam że vag łączy się z modułem immobiliser [25] ale pin pisze że zły. Na instruments [17] po wpisaniu loginu szuka komunikacji i przestaje kontaktować. Proszę o pomoc bo w aso krzyknęli 180 zł za zakodowanie, a jeszcze mówią że nie ma gwarancji, że dorobiony kluczyk podejdzie. Kluczyk kupiłem identyczny z oryginalnym z latarką i transponderem. Auto jak w profilu.
Mam czarną nalepkę z drugiej strony tej przywieszki z jedną literą i 6cioma cyframi. Jednak nie jest to żadna zdrapka. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w tym roczniku golfa ('99) nie ma żadnego pinu na przywieszce i nie ma co ludzi wprowadzać w błąd, ponieważ inne przywieszki jakie widziałem wyglądają tak samo!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 235 gości