Golf 2 1.3 NZ - problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VwAudiManiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob maja 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Rzeszów

Golf 2 1.3 NZ - problem

Post autor: VwAudiManiak » pt lip 24, 2009 18:13

Witam wszystkich. Mam taki problem. Otóż jadąc np na 4 tym biegu 50km/h lub 60km/h, i chcąc przyśpieszyć, samochód szarpie...Na wyższych obrotach tego niema.Na 3cim biegu jadac np 30 lub 40, dzieje sie to samo...Ale zauważyłem że nie zawsze sie tak dzieje. Przez wiekszosc czasu jest normalnie, ale jest taka chwila ze szarpie. Przy wyższej predkosci tego nie ma. Czym to może być spowodowane? A i jeszcze jedno. Jadac przez dluzszy czas ze stałą predkoscia, i po wrzuceniu na luz, przy dojeżdzaniu np do skrzyżowania, zapalają sie kontrolki i samochód gaśnie...Gdy chce zapalić to normalnie odpala, bez problemu.Ale nie zawsze tak jest że gaśnie. Co to może być? Samochód to Vw Golf 2 1.3 Na wielopunkcie (NZ) Benzyna+Gaz. Bardzo prosze o pomoc. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt lip 24, 2009 18:46

Witam wszystkich. Mam taki problem. Otóż jadąc np na 4 tym biegu 50km/h lub 60km/h, i chcąc przyśpieszyć, samochód szarpie...Na wyższych obrotach tego niema.Na 3cim biegu jadac np 30 lub 40, dzieje sie to samo...
A jakie kolego masz obroty przy tych prędkościach na tych biegach????Według mnie to nie diesel,żeby przy tych prędkościach i na tych biegach jechać tym autem,jeszcze 1,3...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
...OSA...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 692
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: ...OSA... » pt lip 24, 2009 19:11

A jakie kolego masz obroty przy tych prędkościach na tych biegach????Według mnie to nie diesel,żeby przy tych prędkościach i na tych biegach jechać tym autem,jeszcze 1,3...
moj w identycznej sytuacji jedzie bez problemi i nic sie nie dzieje,"normalnie" przyspiesza, moze jest to tylko 1.3 ale prawie setka momentu daje sobie jakos rade przy malych predkosciach.

a co do problemu to sprawdz sobie przeplywomierz i polonczenie kabli do niego bo gasniencie moze byc tego powodem, a jak to nie to to bedziemy dalej szukac.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 19:22 przez ...OSA..., łącznie zmieniany 15 razy.



VwAudiManiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob maja 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: VwAudiManiak » pt lip 24, 2009 19:39

Byku21 pisze:
Witam wszystkich. Mam taki problem. Otóż jadąc np na 4 tym biegu 50km/h lub 60km/h, i chcąc przyśpieszyć, samochód szarpie...Na wyższych obrotach tego niema.Na 3cim biegu jadac np 30 lub 40, dzieje sie to samo...
A jakie kolego masz obroty przy tych prędkościach na tych biegach????Według mnie to nie diesel,żeby przy tych prędkościach i na tych biegach jechać tym autem,jeszcze 1,3...
Kolego, jakie mam obroty to Ci nie powiem, bo nie mam obrotomierza niestety. Wiem że to nie Diesel, ale nigdy tak nie szarpał. Zawsze płynnie przyspieszał. I dalej tak przyspiesza, ale czasami mu właśnie cos oddbije jak przerywa. Myśle jeszcze zmienić Palec i kopułke. Może to być tego wina?

[ Dodano: 24 Lip 2009 19:41 ]
...OSA... pisze:
A jakie kolego masz obroty przy tych prędkościach na tych biegach????Według mnie to nie diesel,żeby przy tych prędkościach i na tych biegach jechać tym autem,jeszcze 1,3...
moj w identycznej sytuacji jedzie bez problemi i nic sie nie dzieje,"normalnie" przyspiesza, moze jest to tylko 1.3 ale prawie setka momentu daje sobie jakos rade przy malych predkosciach.

a co do problemu to sprawdz sobie przeplywomierz i polonczenie kabli do niego bo gasniencie moze byc tego powodem, a jak to nie to to bedziemy dalej szukac.
Kolego, sprawdzałem ostatnio przepływomierz, wszystko jest jak należy...Nie mam pojęcia dlaczego tak spada z obrotów, gaśnie, a później normalnie zapala jak gdyby nigdy nic...



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pn lip 27, 2009 08:10

jeżeli gaśnie
to zobacz dolot powietrza
rura nie może być w karoserii i musi byś odwrócona tyłem do kierunku jazdy (wlot od strony silnika)
jeżeli ci szarpie to moze kable WN masz juz stare (miałem podobnie, proszek w kablu od cewki już nie łączył)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 27, 2009 13:43

VwAudiManiak, nie napisałeś wqżnej rzeczy. Ta usterka objawia się na obu paliwach czy na jednym z nich i którym?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 333 gości