Skoda Fabia 2001 1.4 czy rozrząd na łańcuchu ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skoda Fabia 2001 1.4 czy rozrząd na łańcuchu ????
jak w temacie ... koleżanka kupiła fabie i ponoć ma łańcuch na rorządzie...
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Silniki Fabi 1.4 16V o kodach literowych: BBY 55kW, BKY 55kW, BUD 59kW, BBZ 74kW, AUA 55kW, AUB 74kW
mają rozrząd z dwoma paskami
Silniki Fabi 1.4 o kodach literowych: AME 50kW, ATZ 50KW, AQW 50kW, AZE 44kW, AZF 44kW
mają rozrząd na łańcuchu
mają rozrząd z dwoma paskami
Silniki Fabi 1.4 o kodach literowych: AME 50kW, ATZ 50KW, AQW 50kW, AZE 44kW, AZF 44kW
mają rozrząd na łańcuchu
Ostatnio zmieniony sob mar 07, 2009 00:32 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Może to trochę poza temat, ale niech tam: gdy siostra zamierzała w 1999r kupić autko, chodziliśmy po salonach Skody, Seata, czy VW i gdy zobaczyła podejście Skody do klienta (sprzedawca zachwalał: to silniki Volkswagena, proszę zobaczyć - 60KM, 1,4!) i gdy zobaczyłem w nich brak osłony paska rozrządu - kupiła momentalnie VW Polo.
Czyli jak w pewnej reklamie: :prawie" czyni wielką różnicę!
Czyli jak w pewnej reklamie: :prawie" czyni wielką różnicę!
- wieslaw608
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
- Lokalizacja: Zaklików
- Kontakt:
pierwsze słysze zeby pasek rozrządu był na wierzchu, kolego cyba pomyliłeś pasek od alternatora i pompy wodyZico63b pisze:Może to trochę poza temat, ale niech tam: gdy siostra zamierzała w 1999r kupić autko, chodziliśmy po salonach Skody, Seata, czy VW i gdy zobaczyła podejście Skody do klienta (sprzedawca zachwalał: to silniki Volkswagena, proszę zobaczyć - 60KM, 1,4!) i gdy zobaczyłem w nich brak osłony paska rozrządu - kupiła momentalnie VW Polo.
Czyli jak w pewnej reklamie: :prawie" czyni wielką różnicę!
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Spokojnie! To może był za duży z mojej strony skrót myślowy: chodzi mi o to iż w silnikach z napędem rozrządu za pomocą paska - jest zastosowana bardzo charakterystyczna plastykowa osłona i osłonę taką z niczym nie można pomylić. Oczywiście w tych Skodach-"VW" takiej osłony nie było. Nie było bowiem i paska. W silnikach z łańcuchem napęd jest wbudowany w silnik (konieczność smarowania) i już na pierwszy rzut oka można ten układ rozpoznać i widać "co my tu mamy"!
Ostatnio zmieniony pn mar 09, 2009 19:27 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
tak wymienia się ten łańcuch jak hałasuje znam te silniki na wylot wszystko zależy od stylu jazdy i gdzie auto jest eksploatowane po mieście i na niskich obrotach obciążając silnik w ten sposób to się szybko wyciąga czasami bywało ze 50 tyś i już hałasował z kolei jak ktoś lata po trasie to i widziałem 150 tyś i było cicho więc nie ma reguły na to. Jak nic nie słychać to możesz spokojnie jeździć co do wymiany to warto to robić przy wymianie oleju bo trzeba rozebrać część silnika przy tej operacji się wszystko myje wiec szkoda wlewać z powrotem stary olej do czystej miski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 235 gości