przerywający silnik disla 1.6 !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

przerywający silnik disla 1.6 !!!

Post autor: Gwizdek1982 » wt sty 24, 2006 12:53

cze witam wszytskich którzy chętni są mi służyć pomocą i z góry dzieki :)
mianowicie mam golfa 2 1.6d no i ostatnio dzownie sie zachowuje silnik niedość że podczas odpalania na tych mrozach napoczątku niepali na wszystki gary ale po krótkim czasie mu przechodzi to nawet jak się zagrzeje do swej temp. i zwolnie cięgno do wyprzedzenia zapłonu to chodzi oki lecz gdy wcisne pedał gazu do pewnego poziomu i tak czymam to zaczyna przerywać wciśne go bardziej to przestaje no i niewiem co może być przyczyuną ??
Ale żeby tego było mało to na dodatek czasmi podczas jazdy czuć że silnik nieciągnie tak jak powinien, jakieś pół roku temu miałem tak że silnik do pewnego momntu ciągną lecz w pewnej chwili przestawał i mogłem sie rozpędzić na 5 biegu tylko do 70 bo więcej nieszło czyżby to była pompa do wymiany czy może coś innego ??



Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » czw sty 26, 2006 01:09

heh. Ja tez tak mialem ze swoim. Niewiem czy dobrze mysle ale jak to sie dzieje tylko w wielkie mrozy to po prostu paliwko ci zamarza. Jak jechalem zimnym to przerywal mi czasami. Dolalem troche benzyny i bylo oki. :okej: Byc moze tym zecz.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw sty 26, 2006 01:15

albo zamarzło albo masz filtr zabity juz,jesli to nie to,no to trzeba szukac glebiej przyczyny,pompa np...ale sprawdz najpierw filtr i czy powietrza gdzies sobie nie lapie...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » czw sty 26, 2006 01:17

aha co do odpalania na wszystkich garach to na pewno tez moze byc przyczyna świec żarowych. Chodzi na poczatku nie równo bo jakas padla i dopiero pózniej temp na cylindrach sie wyrównuje. tez tak mam ale przezimuje :grin:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw sty 26, 2006 01:57

jak ktoras swieca padla to lepiej odrazu to zrobic bo reszta moze sie szybko skonczyc to jest jak z lampkami na choince...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » pt sty 27, 2006 18:24

oki wielkie dzieki wlasnie tak myślełem i stwierdziłem że to może być filter paliwa bo wymieniałem go jaieś 16 tyś km tetu a zalecane jest podobno co 10 tyś km czyli wraz z wymiana oleju no mam nadieje ze jak to zmienie to mu przejdzie a świece sprawdzałem hulaja wszystkie 4 mam nadzieje że to nie pompa bo podobno duży koszt wtedy jest, no i zastanawiam się jeszcze czy to niemoże byc spowodowane przez końcówki wtrysków może czas na wymiane :(



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sty 27, 2006 20:46

może gdzieś się troszkę zapowietrza? a może silnik juz do remontu bo nie ma kompresji :> (jesli chcesz koniecznie inwestowac kase ;) może wystarczy pojechać do speca od diesli i pomp, posprawdzać kilka ustawień


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » sob sty 28, 2006 16:53

hmm no jak jest ciepły to niedymi ale jak zimny to coś tam podymi no i wtedy włsnie najbrdziej przerwywa bo jak się zagrzeje to już mniej



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Przerywający silnik diesla

Post autor: SławekUKF » sob sty 28, 2006 18:59

Przyczyn może być wiele. Zacznijmy od świec. Piszesz ze są dobre. Sprawdz czy są dobre styki na przewodzie zasilającym świece sprawdz czy masz dobrą mase na silniku ważne! odłącz czyjnik temperatury i sprawdz amperomierzem czy pobór prądu wynosi 48A (jedna świeca pobiera12A) Jezeli to jest ok to sprawdz filtr paliwa a wymienia sie go po 30 000KM! Filtr paliwa trzeba odwadniać! co 7 500km! na filtrze jest sruba odpowietrzająca a z dołu jest korek odwadniania może tam woda marznąć. Sprawdz dobrze szczelność układu paliwowego. Wtryski też mogą lać albo jakiś jest niesprawny przytkany itp. Na sam koniec zostaw pompę bo to jest kosztowne. Pompa tez może mieć niewydolność ciśnienia. Jezeli a nią chodzi to juz musisz to sprawdzić u mechanika od pomp. Sprawdż jeszcze drożność układu powietrza do silnika.



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » ndz sty 29, 2006 03:25

no a ten korek do odpowietrzania jest na górze filtra ?? i mam go odpowieczac przy pracującymsilniku czy przy niepracującym ?? świece sprawdze jutro ale niedawno wszytskie zmieniałem, niespuszczałem z filtra wody więc też to zrobie, może to pomoże :), drożnośc układu powietrza też gra nawet kupiłem nowy filter, no cuż zobaczymy jak to porobie ale najśmieszniejsze jest to że chyba zaczyna mu przechodzić bo teraz jak się zagrzeje to już nieprzerywa, przerywa tylko jak jest zimny bądz chłodny :( hehe już pare razy się zdarzyło że sie pare rzeczy samo naprwiło może i teraz tak będzie ten samochód to cud techniki sam sie spuje i naprawia :)



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » ndz sty 29, 2006 10:42

Swiece
Filtr paliwa(wymienic) (co do spuszczania wody to nie wszystkie filtry maja ten korek pod spodem.Ja w poprzednim nie mialem a w tym mam)
Kiedys tez mi przerywal jak dodawalem gazu, jezdzilem tak przez 2 miesiace az pewnego suchego dnia zauwazylem ze mam kilka mokrych kropek przy tylnym kole od strony pasazera.Okazalo sie ze przegnil metalowy przewod paliwowy i nie dosc ze lekko kapalo to jeszcze ciagnal powietrze.Obcialem go troche(byl polaczony ze zbiornikiem kawalkiem gumowego przewodu paliwowego).Po wymianie jak reka odjal.


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » ndz sty 29, 2006 12:44

Dlatego właśnie pisałem zeby sobie sprawdził szczelność układu paliwowego. Jak ktoś ma dobry nos to zaraz rope wyczuje. :) Co do filtra sa faktycznie różne rodzaje ale podejrzewam ze ma korek(są te filtry przeważnie przy silniku JP) Kondensat usuwa sie oczywiście na wyłączonym silniku. Zobacz czy u dołu masz korek i sprawa załatwiona. Jak tak to go odkręć z góry popuść śrube odpowietrzania( jak jest) a jak niema to zdejmij przewód powrotny zeby z dołu wszystko wypłynęło. Spuść ok 100cm3 paliwa z wodą (kondensat) Zakręć korek załóż przewód i po sprawie.



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » ndz sty 29, 2006 21:06

Możesz dodać jakiś super specyfików do rozpuszczania parafin (albo zwykłej benzyny). Sprawdzenie filtra oczywiście też (lub w Twoim przypadku bardziej wymiana, toć to żaden koszt i całej roboty na godzinę).
Wszystkie filtry wyglądają tak samo (nie ma różnic wg silników). Odwadniacz jest pod filtrem (taka gwiazdka z "siurakiem" ;) ) Kosztuje ~25zł. Oczywiście kupione w Geant/Tesco mogą nie mieć zaworka (i kosztują ~15zł..).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 345 gości