dziwne objawy po skręci kół

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafal89wlodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 28, 2009 18:09
Lokalizacja: Łódź

dziwne objawy po skręci kół

Post autor: rafal89wlodz » sob lip 25, 2009 18:36

Witam gdy na psotoju na wlączonym silniku skręce koła na maksa w obojetne którą stronę slychac tak jakby jakies pisk ryk ciezko opisac i przy tym obroty spadaja silnie w dol co to moze byc??



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » sob lip 25, 2009 18:38

Obstawiam ze cos sie dzieje z pompa wspomagania. Dzieje sie tak jak skrecisz koła do oporu ?



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » sob lip 25, 2009 18:42

luźny pasek od wspomagania, naciągnij go i pisk, ryk zniknie :grin:



rafal89wlodz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 28, 2009 18:09
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rafal89wlodz » sob lip 25, 2009 19:21

tak dzieje sie tak jak skrece kola na maksa.

a gdzie ten pasek jest dokladnie??:P


mozliwe ze od tego spadaja mi obroty np na 400 jak wylacze silnik wksaskuje na normalne i potem jest ok?>



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » sob lip 25, 2009 19:22

Wydaje mi sie ze pasek raczej nie powodował by tak drastycznego spadku obrotow. Pompa i pasek jest pod alternatorem. Zobacz w jakim stanie masz pasek i jak jest naciagniety.



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » sob lip 25, 2009 19:26

Pasek od wspomagania, mam tak samo jak skręce do końca



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » sob lip 25, 2009 20:59

U mnie też tak jest. I w golferach od kumpli też tak jest. Dociągniesz pasek i po skręcie do oporu będzie słychać tylko pompę. I tak zostaw. Mi przy skręcie do oporu obroty spadaja na jakieś 600. Ale staram sie nie dociągać kierą do oporu bo po co pompe męczyć :)



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob lip 25, 2009 21:35

haha


tak koledzy jest


wtedy pompa pompuje na max czyli ok 10 bar a w przypadku oleju to dużo jak na taki układ i wtedy zawór przelewowy sie uruchamia na pompie i jest taki bucczenie


ale dętego jak masz zarznięty pasek lub słabo napięty to masz pisk jeszcze



powinno sie unikać trzymania na max kiery


dobijamy na maks i cofamy ociupine


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości