W prawo skreca z lekkim oporem, w lewo skreca lekko ?!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
W prawo skreca z lekkim oporem, w lewo skreca lekko ?!
Otoz dzis brat wsiadl do mojego samochodu bo potrzebowal zapiac przyczepke, a tylko moj bolid w rodzinie ma zbawienny hak No i mowi ze skrecajac w prawo kierownica czuc opor natomiast w lewo skreca normalnie. Faktycznie mam to samo wrazenie. I teraz pytanie co jest nie tak. Samochod po puszczeniu kierownicy jedzie wzglednie prosto, wiadomo, ze jak droga jest nierowna to go zniesie w ktoras strone.
Nadmienie, ze mialem wymieniane silentblocki wahacza przedniego, prawo i lewo ( o czym nawet pisalem na forum) i podobno ustawiali tez zbieznosc (bo inaczej nie wyobrazam sobie tego przy zdejmowaniu wahacza). O wydruczek z geometrii niestety zapomnialem sie upomniec.
I teraz pytanie czy to wina geometrii czy moze magiel kiepsko dziala i czy moze babcia miala wasy ?
Nadmienie, ze mialem wymieniane silentblocki wahacza przedniego, prawo i lewo ( o czym nawet pisalem na forum) i podobno ustawiali tez zbieznosc (bo inaczej nie wyobrazam sobie tego przy zdejmowaniu wahacza). O wydruczek z geometrii niestety zapomnialem sie upomniec.
I teraz pytanie czy to wina geometrii czy moze magiel kiepsko dziala i czy moze babcia miala wasy ?
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
A kąty Ci ustawili ???? Zbieżność jest ustawiana osobno i kąty także. Więc płacisz osobno za to i za to
[img]http://img15.imageshack.us/img15/5035/firebj.jpg[/img]
VW Golf Mk. 2 FIRE & ICE - obecnie
Seat Ibiza 2.0 GTI
VW Golf Mk. 2 "White"
Moje Mk. 2 F&I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206351
VW Golf Mk. 2 FIRE & ICE - obecnie
Seat Ibiza 2.0 GTI
VW Golf Mk. 2 "White"
Moje Mk. 2 F&I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206351
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Wydaje mi się że jak masz dobrą geometrię to wina stoi po stronie maglownicy
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
witam. Może się podłącze do tematu. W lewo kierownica kręci się lekko natomiast w prawo dość ciężko. Jak puszczam kierownicę podczas jazdy to zawsze nieważne na jak krzywej czy drodze skręca mi samochód razem z kierownica w prawo. Po puszczeniu kierownicy i przejechaniu samochód skręca tak bardzo w lewo że znajduje się na drugim pasie. Co może być przyczyna. Wymieniali mi sworznie i tulejki na wahaczach bo stwierdzili że to był problem . Ustawili zbieżność i kąty ale dalej jest tak samo.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Ja az takich hardkorow nie mam Zauwazylem tez ze jak lekko skrece w prawo to kierownica sama wraca do jalowego polozenia a w lewo to zostaje w swoim polozeniu. Podczas jazdy w zakrecie i z jego wychodzenia kierownica sama odbija - czyli normalnie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
zeby bylo smiesznie to ja po zalozeniu wspomagania do mojego 1,4 mk3
odczuwam to samo
ale mi się zdaje ze to wina tego ze kieruje lewą rekom a prawa na gałce biegów
i teraz w lewo sia ciągnie łatwo ale pcha ciężko
morze to być wina luzu na kolumnie kierownicy i blokowania sie gdy lewą rekom pchamy kiere unosząc ją do góry
a spróbujcie tylko prawa rekom skręcać i będzie dokładnie odwrotnie
ja będę sie skupiał na tej tulejce kolumny
odczuwam to samo
ale mi się zdaje ze to wina tego ze kieruje lewą rekom a prawa na gałce biegów
i teraz w lewo sia ciągnie łatwo ale pcha ciężko
morze to być wina luzu na kolumnie kierownicy i blokowania sie gdy lewą rekom pchamy kiere unosząc ją do góry
a spróbujcie tylko prawa rekom skręcać i będzie dokładnie odwrotnie
ja będę sie skupiał na tej tulejce kolumny
Ostatnio zmieniony sob lip 25, 2009 14:16 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości