Mikrowłącznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » ndz lip 19, 2009 00:00

wesdam pisze:Drzwi pasażera i klapa zostaje otwarta. Czy za to też winny jest ten mikrowłącznik??
nie - jeśli ci zamyka kierowcy



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lip 19, 2009 07:56

wesdam pisze:jak zamykam drzwi kierowcy kluczykiem to tylko zamykaja sie te drzwi. Drzwi pasażera i klapa zostaje otwarta
zerwany lut wewnątrz zamka drzwi kierowcy.


Obrazek

Raf tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 19:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Raf tdi » ndz lip 19, 2009 21:50

zamek został odkręcony.I teraz mam problem,gdyż nie wiem co jest walnięte.Już ustaliłem przy pomocy wiedzy kolegów z klubu,że pilot nie działa bo się rozkodował po wymianie baterii,ale teraz dalej.Nadal nie działa brzęczyk od świateł,oświetlenie wewnątrza i szyby domykaja sie tylko po przytrzymaniu kluczyka w zamku,a jak zamykam kluczykiem to zamykam tylko drzwi kierowcy a jak chce zamknąć wszytskie drzwi przyciskiem na panelu od sterowania szyb to się zamykaja a drzwi kierowcy zamykaja sie i zaraz sie otwieraja.Gdzie szukać przyczyny?Mam auto w garażu rozkręcone,radio odłączone(dla pewności),tapicerka i szyba wyjęta.Więc chciał bym dojść do przyczyny tego problemu.


ps. dodam że nigdzie nie rzuciał mi się w oczy rzekoma dioda,czy ona może byc na wiązce po stronie pasażera?lub wogóle może nie występować?
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 22:04 przez Raf tdi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krysiu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 13:32
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: krysiu82 » wt lip 21, 2009 11:47

Czy mikrowyłącznik w zamku klapy jest taki sam jak w dzwiach czy może taki z blaszką?



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2307
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Post autor: RA_FEEL_IT! » czw lip 23, 2009 16:25

OMG mikrostyk w klapie jest całkiem inny niż w drzwiach...
Te z blaszką to lichy zamiennik jest - tak twierdzą... (ja go mam bo nie miałem wyjścia - jak na razie wszystko mi działa i jestem zadowolony)



aarturj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt maja 13, 2008 19:17
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: aarturj » czw lip 23, 2009 18:30

Witam.
Ja mam takie pytanie podobno jak walnięty jest mikrostyk to nie działa oświetlenie nie działa brzęczyk jak są zapalone światła i otwarte drzwi. U mnie nie działało światło w środku po otwarciu drzwi pasażera ale przemyłem zamek płynem do czyszczenia i światełko działa. Ale nie działa mi centralny z pilota i ten brzęczyk. A najśmieszniejsze jest to że jak przejade jakieś 50 kilometrów to działa brzęczyk, centralny zamyka się z pilota i odrazu jak nacisne na pilocie otwieranie to działa jednak jak próbuje po ok 10min otwożyć to niestety już nie chce się otwożyć jedyne dioda w drzwiach przestaje mrygać.

Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje i co jest tego przyczyną?????
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 18:35 przez aarturj, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krysiu82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 13:32
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: krysiu82 » czw lip 23, 2009 21:41

SATA pisze:OMG mikrostyk w klapie jest całkiem inny niż w drzwiach...
Te z blaszką to lichy zamiennik jest - tak twierdzą... (ja go mam bo nie miałem wyjścia - jak na razie wszystko mi działa i jestem zadowolony)
Kolego, czy mógłbyś wrzucić jakiś link lub zdjęcie mikrowłącznika, który jest w zamku tylnej klapy?



Raf tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 19:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Raf tdi » pt lip 24, 2009 23:45

czy dioda występuje w każdy modelu i roczniku golf IV,chodzi o diode na wiązce?



guciores
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 24, 2009 10:45
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Czy to mikrowyłącznik????

Post autor: guciores » pn sie 24, 2009 15:18

Powiedzcie Panowie czy to mikrowyłącznik czy coś innego, a mianowicie:

Przy zamykaniu drzwi pompa centralnego zamka (pneumatyczna golf III) zamyka samochód i buczy do momentu gdy lekko przekręcę kluczyk w przeciwną stronę. Jak za długo przytrzymię kluczyk to tylko otworzę jedne drzwi i potem już centralny w ogóle nie działa - zamyka tylko te jedne drzwi. Co jest grane i jak to naprawić? Czy to awaria pompy czy nieszczelny układ?
Dodam iż nie dawno rozleciał mi się zamek od strony kierowcy i jest założony nowy z osobnym kluczykiem i nowa klamka. Czy to może być przyczyną awarii?? Coś uszkodzono przy wymianie??? Uszczelki nowej klamki nie dolegają w 100% do blachy.


guciores

greg

Post autor: greg » pn sie 24, 2009 20:11

guciores pisze:Przy zamykaniu drzwi pompa centralnego zamka (pneumatyczna golf III) zamyka samochód i buczy do momentu gdy lekko przekręcę kluczyk w przeciwną stronę.
nieszczelność na wężykach



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 355 gości