jak wymienić pasek klinowy w mk3 benzyna 1,4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak wymienić pasek klinowy w mk3 benzyna 1,4
Witam jak w temacie. Szukałem ale konkretów do mk3 1,4 nie znalazłem. Głownie chodzi o to co poluzować aby ściągnąć stary i założyć nowy. Najlepsze byłaby jakaś foto porada. Pozdrawiam
Powinno pomóc kolego,bo jest już taki temat...OT i proszę bardzo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199960
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199960
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
- marny88
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: sob sty 10, 2009 12:24
- Lokalizacja: Stare Kurowo / lubuskie
- Kontakt:
mamy chyba takie same auta wiec ja to zrobiłem tak: musisz naciągnąć czymś napinacz (jest tam taki cyngiel odstający), ja to zrobiłem łomem ale trzeba to zrobić naprawdę mocno bo pasek nie będzie chciał zejść a sprężyna na napinaczu jest bardzo silna.
jak już zdejmiesz stary to w taki sam sposób musisz założyć nowy ja osobiście miałem więcej problemu z założeniem ale w końcu w dwie osoby udało się nam
jak już zdejmiesz stary to w taki sam sposób musisz założyć nowy ja osobiście miałem więcej problemu z założeniem ale w końcu w dwie osoby udało się nam
robi333, alternator luzuje sie wtedy kiedy nie ma napinacza, jeśli w twoim golfie jest napinacz paska klinowego to albo brecha albo musisz sie zaopatrzyć w przyrząd do blokowania napinacza paska. Innych metod nie ma.
[ Dodano: 25 Lip 2009 13:20 ]
a tu masz opis zmiany pompy wody i demontaż paska, procedura podobna omijasz tylko wymianę pompy
http://www.vwgolf.pl/?page_id=635
[ Dodano: 25 Lip 2009 13:20 ]
a tu masz opis zmiany pompy wody i demontaż paska, procedura podobna omijasz tylko wymianę pompy
http://www.vwgolf.pl/?page_id=635
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
kolego jesli masz napinacz to na jego końcu jest śruba na klucz 15 kręcisz nią i napinacz sie wraz z nią przekręca luzującą pasek i to wszystko
jeśli na alternatorze jest naciąg to go luzujesz i wszystko
jeśli na alternatorze jest naciąg to go luzujesz i wszystko
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości