[MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co do falujących obrotów to zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy, tylko z tym ostrożnie.MAREK R pisze:dzieki mam jeszcze parę pytań co ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym i z zadyszką przy mocnym wciśnięicu gazu (2 bieg)
Co do drugiej części pytania to chodzi Ci jak np wrzucisz dwójkę i naciśniesz mocniej gaz?
Sprawdź na VAG'u przepływomierz jeśli nie będzie błędów to sobie go przeczyść, sprawdź kable, wymień świece, jeśli dawno nie były wymieniane (na te co pisał kolega wyżej firmy NGK), sprawdź sonde lambda.
U mnie najlepszy efekt dało właśnie czyszczenie przepływomierza, błędów nie miałem.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 20:41 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.
By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową?
Zamiennik kosztuje ok 140zł, a przebieg samochodu to 70000, więc powinna wytrzymać drugie tyle bez problemu.
Ten typ tak ma?
"Wypadający" zapłon
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.
By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową?
Zamiennik kosztuje ok 140zł, a przebieg samochodu to 70000, więc powinna wytrzymać drugie tyle bez problemu.
Ten typ tak ma?
"Wypadający" zapłon
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 20:59 przez pasażer, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryziepasażer pisze:Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.
By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową? Kosztuje ok 140zł.
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Spoko, znalazłem ten - też dotyczy 1.6 SR AKL i jeden z podobnym problemem, do którego link wstawiłem wyżej.ignac_bdg pisze:Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryzie
Dzięki za podpowiedź, że jest jeszcze inny. Już go namierzyłem
Trochę wyrozumiałości, klikam od kilku dni. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości