Golf III 1.6 ABU nie odpala.Pomocy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michal fabisiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:24
Lokalizacja: sochaczew

Golf III 1.6 ABU nie odpala.Pomocy.

Post autor: michal fabisiak » sob sty 28, 2006 16:44

Witajcie. Posiadam Golfa 1.6 ABU bez instalacji gazowej. Mam problem z odpaleniem. Paliwo dochodzi, wtryskiwacz rozpyla pięknie paliwo, iskra jest także. Auto stoi już od tygodnia. Dokładnie tydzień temu odpaliłem i po około 15 sekundach zgasł i już nie odpalił. Akumulator nowy i kręci jak szalony. Ma chęć zaskoczyć ale nie do końca. Po przekręceniu kluczyka w miejscu licznika kilometrów pojawia się kod IN 02 oraz miga kontrolka od ciśnienia oleju. świece nowe, kopułka aparatu zapłonowego sucha. POMOCY!



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 28, 2006 17:35

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... je+olejowe
Skasuj ten komunikat.
Chociaż powinien zapalić pomimo tego.



escort
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr gru 28, 2005 12:37
Lokalizacja: Żory

Re: Golf III 1.6 ABU nie odpala.Pomocy.

Post autor: escort » sob sty 28, 2006 18:04

michal fabisiak pisze:Witajcie. Posiadam Golfa 1.6 ABU bez instalacji gazowej. Mam problem z odpaleniem. Paliwo dochodzi, wtryskiwacz rozpyla pięknie paliwo, iskra jest także. Auto stoi już od tygodnia. Dokładnie tydzień temu odpaliłem i po około 15 sekundach zgasł i już nie odpalił. Akumulator nowy i kręci jak szalony. Ma chęć zaskoczyć ale nie do końca. Po przekręceniu kluczyka w miejscu licznika kilometrów pojawia się kod IN 02 oraz miga kontrolka od ciśnienia oleju. świece nowe, kopułka aparatu zapłonowego sucha. POMOCY!
Musiałbyś skasować inspekcje.
legenda:
A - ustawianie godzin zegara
B - ustawienie minut zegara

OEL - Wymiana oleju
1. Włączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
3. Wyłączyć zapłon.
4. Zwolnić przycisk [A].
5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL".
6. Obracać przycisk do ustawiania minut zegara cyfrowego, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "-----"
7. Włączyć zapłon, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie "INOO".

IN01 - Inspekcja
1. Włączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
3. Wyłączyć zapłon.
4. Zwolnić przycisk [A].
5. Wcisnąć i zwolnić przycisk [A].
6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "IN01".
7. Obracać przycisk do ustawiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "OEL".
8. Wcisnąć przycisk [A], pojawia się wskazanie
9. Wcisnąć przycisk , pojawia się wskazanie
10. Włączyć zapłon, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie "INOO".

IN02 - Inspekcja
1. Włączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
3. Wyłączyć zapłon.
4. Zwolnić przycisk [A].
5. Wcisnąć i zwolnić przycisk [A].
6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "IN02".
7. Obracać przycisk do ustawiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie
8. Wcisnąć przycisk [A], pojawia się wskazanie "IN01".
9. Wcisnąć przycisk , pojawia się wskazanie
10. Powtórzyć czynności kasowania jak dla "OEL".
11. Włączyć zapłon, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie "INOO".

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 17:09 ]
bodzio_j pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... je+olejowe
Skasuj ten komunikat.
Chociaż powinien zapalić pomimo tego.


A - przycisk kasowania kilometrów
B - przycisk ustawiania minut zegara

1-włączyć zapłon
2-wcisnąć przycisk A
3-wyłączyć zapłon
4-zwolnić przycisk A
(teraz każde naciśnięcie przycisku A zmienia wskazania wyświetlacza kilometrów na: IN 01, IN 02, OEL)
Jeśli chcemy np: skasować IN 02, klikamy przyciskiem A do momentu aż na wyświetlaczu kilometrów wyświetli się IN 02, teraz naciskamy przycisk B i trzymamy do momentu wyświetlenia się -----.
Analogicznie kasujemy inne inspekcje.
Po wszystkim włączamy zapłon i powinno wyświetlić się IN 00.



michal fabisiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:24
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: michal fabisiak » sob sty 28, 2006 18:17

Dziękuję za pomoc, jednakże mam pytanie. W jaki sposób kasowanie inspekcji pomoże odpaleniu tym bardziej, że dochodzi paliwo i jest iskra. Czy nie skasowana inspekcja mogła spowodować, że silnik zgasł? Czy nie skasowana inspekcja powoduje mniejszą iskrę? Wytłumaczcie proszę jaka jest zależność, tak abym w przyszłości potrafił doradzić innym użytkownikom borykającym się z podobnym problemem. Chciałbym dodać także, że posiadam zegarek cyfrowy nie analogowy a co za tym idzie mam na liczniku trzy przyciski: ustawianie godzin, ustawienie minut, kilometry.



maximanek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sie 29, 2005 14:13
Lokalizacja: Dębica

Post autor: maximanek » sob sty 28, 2006 18:30

Nie sądzę że trzeba kasować inspekcje ja kupiłem moje autko z inspekcjami i dopiero po miesiącu je skasowałem nie miałem problemu z jazdą



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 28, 2006 18:34

No to skasuj i ustaw według tego : http://republika.pl/vw_golf/nowa_strona_1.htm (wczoraj według tego kasowałem), a swoją drogą wyskoczenie inspekcji nie ma nic do zapalenia. Próbowałeś może wykręcić świece i odparować paliwo z cylindrów?

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 17:36 ]
na wciśniętym gazie próbowałeś cos odpalać?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

michal fabisiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:24
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: michal fabisiak » sob sty 28, 2006 19:59

Faktycznie inspekcja nie powinna mieć absolutnie nic wspólnego z odpalaniem. Co do odparowania paliwa, trzeba spróbować tym bardziej, że po tylu próbach w cylindrze powinno go być mnóstwo i pewnie się zlał.
Ostatnio zmieniony sob sty 28, 2006 20:54 przez michal fabisiak, łącznie zmieniany 1 raz.



borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » sob sty 28, 2006 20:48

Ja mam podobny problem tylko że jak stoi przed pracą 8 godzin, na mrozie. Podejrzewałem że może to być czujnik temp. płynu albo czujnik temp. zasysanego powietrza pod wtryskami. Ale chyba to nie to. A inspekcja też mi sie zapala. 1.6 ABU



Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » sob sty 28, 2006 21:40

Mialem podobny problem ale mam instalke gazowa. W najwieksze mrozy dojechalem do pracy zgasilem na gazie i po 8 godzinach nie moglem go odpalic. Zadalem pytanie na forum i koledzy powiedzieli ze mogly opary z gazu zamarznac i dlatego nie moglem zapalic. Od tamtej pory zawsze samochod gasze na benzynie i nie ma problemu.
Jedyne co mi przychodzi do glowy to jakas trefna benzyna.

Inspekcje nie maja zadnego znaczenia a skasowanie ich jest dziecinnie proste.

pozdrawiam



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » sob sty 28, 2006 23:43

Może czujnik Halla na aparacie zapłonowym albo czujnik położenia wału. Jeśli jest paliwo i iskra to pewnie coś z elektroniki się sypnęło.



michal fabisiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:24
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: michal fabisiak » ndz sty 29, 2006 15:26

W jaki sposób ten czujnik uniemożliwia odpalenie? Czy można ominąć go? Co on ma za zadanie w trakcie odpalania?



bober2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 27, 2006 00:02
Lokalizacja: tarnów

Post autor: bober2 » ndz sty 29, 2006 16:48

witam mam ten sam silnik i tez tak mialem auto zgasilem a pozniej juz nie odpalil , co sie okazalo ze to poszedl moduł wiec musi Ci to sprawdzic mechanik , jest jeszcze mozliwosc ze cos z paskiem rozrzadu ale raczej nie , jesli modul szukaj uzywanego wiem ze pasuje tez od polo nowy jest drogi



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 29, 2006 18:55

bober2, napisz co Ci się działo jak próbowaleś odpalić


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bober2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 27, 2006 00:02
Lokalizacja: tarnów

Post autor: bober2 » śr lut 01, 2006 00:13

witam sorki ze tak pozno odpisuje, pewqno autko juz jezdzi jak tak to napisz co bylo,u mnie krecil i nic prad tez byl az zaciagnalem do mechanika sprawdzil pasek byl ok,paliwo tez bylo iskra tez, i sprawdzil modul i to bylo przyczyna



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 509 gości