Płyta pod silnikiem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt lip 21, 2009 22:42

Himen88 mk4 pisze:Witam mam takie pytanie bo zamierzam sie do kupna płyty pod silnik do mk4. Mam pytanie czy do każdego silnika jest taka sama??

Posiada ktoś może zdjęcie ile silnika od dołu ona mi przykryje bo kapie mi olej w jednym miejscu i chce zeby to poprostu kapało na płyte. Pozdrawiam
hehe ciekawe rozwiązanie ;p
ale przecież kiedyś Ci nakapie togo oleju tyle że i tak będzie ci leciało po podłodze ...



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » wt lip 21, 2009 23:37

no ale nie kapie aż tak zeby to sie przelało od razu a co jakis czas i tak trzeba wejść pod auto zobaczyć co i jak...albo np wymienić olej
łatwiej raz za czas wyczyścić płyte niż cały czas coś podstawiac pod auto.

TBRALLY dzięki za zdjęcie. a masz moze zrobione jakieś tutaj zeby było widać czy przykrywa ten zielony debielek z skrzyni biegów??za kołem od strony kierowcy



Awatar użytkownika
tbrally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 08, 2009 00:39
Lokalizacja: Miasto kościołów
Kontakt:

Post autor: tbrally » wt lip 21, 2009 23:54

Himen88 mk4 pisze:no ale nie kapie aż tak zeby to sie przelało od razu a co jakis czas i tak trzeba wejść pod auto zobaczyć co i jak...albo np wymienić olej
łatwiej raz za czas wyczyścić płyte niż cały czas coś podstawiac pod auto.

TBRALLY dzięki za zdjęcie. a masz moze zrobione jakieś tutaj zeby było widać czy przykrywa ten zielony debielek z skrzyni biegów??za kołem od strony kierowcy
jutro kolego, jutro

ale posłuchaj rady
napraw wyciek
wczesniej czy później i tak Cię to czeka więc i w kosztach wyjdziesz do przodu



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » śr lip 22, 2009 00:19

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251107 Tutaj jest link do mojego tematu z wyciekem w skrócie wymieniałem to przez co kapało i dalej kapie tak samo.

wiem ze naprawic wyciek to bardzo dobra rada ale czasami jak auto się uprze to nie ma rady. Pewnie znacie coś na ten temat



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » śr lip 22, 2009 01:31

coś w tym jest kolego,
moja skrzynia się poci, mimo że była wyjęta i uszczelniona, wyciek rzędu 100ml na 3 miesiące...
Właśnie co taki czas sprawdzam olej i dolewam jeśli trzeba...



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » śr lip 22, 2009 09:16

no dokładnie. Niby wszystko jest ok a jednak nie. tak kombinuje ze może za duzo jest oleju w skrzyni bo przed wymianą kapało mi bardzo mało bo miałem juz tylko jakies 1,2l Oleju w skrzyni:D niewiem gdzie sie reszta podziała bo nie kapało zabardzo. hehe



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » śr lip 22, 2009 14:57

Kolego nie mogę zrozumieć twojego podejścia do tematu.

Sposobem na wyciek nie jest podłożenie wiaderka tylko zatkanie dziury :).

Płyta od benzyny jest na pewno za krótka, pozatym jest pod kątem wiec olej po niej spłynie. Nie wiemy czy zakładanie płyty od diesla jest bezpieczne dla prawidłowego chłodzenia silnika benzynowengo.
Widziałem kiedyś rysunek montażowy do takiej płyty i powinno się ją montować na specjalnych kostkach i zatrzaskach dostępnych tylko w serwisie VW. Jak skręcisz na śrubach to też będzie ale ciekawe jak ją kiedyś ściągniesz.

Jedź do mechanika i zobacz najpierw z czego ci cieknie i usuń wyciek(powinno być taniej jak montaż ekranu :P. Z upływem czasu może ci kapać coraz szybciej i wtedy żadna płyta nie pomoże. Jak nie będziesz widział problemu to możesz zacząc go bagatelizować i uszkodzić sobie silnik lub skrzynie.

Coś jeszcze.
Jak juz musisz to sobie zaminnik kup. Orginalna płyta ma takie małe kostki (napewno nie będą szczelne w używanej) na całej długości(chyba do tłumienia), które jak nasiąkną olejem to bedziesz miał niezłe bagno pod silnikiem.
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 15:00 przez Seru79, łącznie zmieniany 3 razy.



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » śr lip 22, 2009 23:04

To kolego seru79 moze powiesz mi przez co cieknie olej z kołnierza po wymianie uszczelniaczy wału??

ROzumiem ze należało by to zrobić ale ile razy mam wymieniać uszczelki skoro nic to nie daje a innej rzeczy do wymiany zabardzo tam nie ma.

Bagatelizować problem??chyba skoro wiem ze takowy istnieje to raczej będe zwracał na to uwage cały czas. Mechaniory też za bardzo na to nic nie umieją powiedzieć zabardzo.

A oryginalna płyta nie wchodzi w gre... pytałem 500zł nie moje a za boczną po 160 chcą



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr lip 22, 2009 23:24

Himen88 mk4 może dupowate uszczelniacze kupujesz, może masz uszkodzoną gładź flanszy/wałka przegubu i trzeba zastosować simering o mniejszej średnicy wewnętrznej, lub wlany zły olej, powodów mo ze być kilkanaście i wypadałoby sprawdzić je wszystkie. Sam pisałeś że może to nie ze skrzyni tylko z silnika, sprawdziłeś to? Pod góre nie popłynie.

A tak przy okazji założenie płyty też nie jet rozwiązaniem o jakim myślisz bo olej może przeciekać z niej otworami technologicznymi. :chytry:


A rozwiązanie problemu tym sposobem to, wybacz ale nazywajmy rzeczy po imieniu, prowizorka i partanina. :butthead:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » czw lip 23, 2009 00:32

No najlepiej szukać powodu jeden po drugim tylko zaraz mi braknie i czasu i pieniążków na to. A moze najlepiej oddać auto do ASO??:D :bigok:

wiem ze to prowizorka ale nie mam na tyle funduszów aby szukać przyczyny po każdej częsci osobno.

A z silnika sprawdzałem to nie to.



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » czw lip 23, 2009 08:24

Himen88 mk4 pisze: A moze najlepiej oddać auto do ASO??:D :bigok:

.
Skoro zwykłe warsztaty nie dają rady to oddaj auto na diagnozę do ASO skody.
Oktawia jest bardzo podobna w budowie do Golfa więc będą wiedzieć czego szukać a cena za diagnozę bedzie 30% niższa niż w naszym ASO.
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 08:25 przez Seru79, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw lip 23, 2009 09:52

Himen88 mk4 pisze:No najlepiej szukać powodu jeden po drugim tylko zaraz mi braknie i czasu i pieniążków na to. A moze najlepiej oddać auto do ASO??:D :bigok:

wiem ze to prowizorka ale nie mam na tyle funduszów aby szukać przyczyny po każdej częsci osobno.

A z silnika sprawdzałem to nie to.
kolego nie wygłupiaj się, żeby ZNALEŹĆ przyczynę nie potrzeba zaraz wymieniać wszystkiego łącznie ze skrzynią, silnikiem i nadwoziem. :panna: Wystarczy pomyśleć. Chociażby : rozpędzić auto na kobyłkach na kanale i znaleźć dokładne miejsce wycieku i zbadać dokładnie przyczynę wycieku. Proste? Wystarczy pomyśleć chwile.

Ale fakt skoro nie masz czasu i pieniędzy, to załóż sobie worek foliowy pod silnik żeby olej nie kapał na zewnątrz albo zasmaruj wszystko silikonem i poczekaj aż do wymiany będzie obudowa skrzyni albo flansza albo aż z braku oleju zatrzesz w trasie skrzynkę. Na pewno wyjdzie ci taniej i zajmie mniej czasu. Dla mnie EOT, twoje auto i możesz z nim zrobić cokolwiek chcesz.



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » czw lip 23, 2009 11:40

mate64 pisze:
kolego nie wygłupiaj się, żeby ZNALEŹĆ przyczynę nie potrzeba zaraz wymieniać wszystkiego łącznie ze skrzynią, silnikiem i nadwoziem. :panna: Wystarczy pomyśleć. Chociażby : rozpędzić auto na kobyłkach na kanale i znaleźć dokładne miejsce wycieku i zbadać dokładnie przyczynę wycieku. Proste? Wystarczy pomyśleć chwile.
ALe z tego aż tak nie kapie zeby mi tryskał olej a gdzie kapie to doskonale wiem
i myślisz że nie zbadałem przyczyny?? Nawet wymieniłem przyczyne z mechanikiem. Proste??Wystarczy poczytać.

myślałem ze forum jest od pomagania a nie od bluzgania pomysłów.
wiem ze płyta pod silnikiem nie rozwiąże sprawy ale zawesze to lepsze niż nic

A z diagnozą w aso to też mnie pewnie ładnie skroją nie mówiąc o naprawie która moze nic nie dać. Wiem ze aso to aso ale tam też są zwykli mechanicy nie żadne roboty;D :bigok:
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 12:39 przez Himen88 mk4, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cens
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob paź 11, 2008 11:46
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: cens » czw lip 23, 2009 21:38

poolak2006 pisze:ale przecież kiedyś Ci nakapie togo oleju tyle że i tak będzie ci leciało po podłodze ...
no dokładnie tak będzie :]


I'll be back...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości