Jakby sie komus nie chciało wciskac tulei :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Jakby sie komus nie chciało wciskac tulei :)
o rozszerzalnosci cieplnej przedmiotów wie kazdy , no ale jakby ktos nie wiedział
[youtube][/youtube]
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 10:56 pm ]
ten z zapalniczka to tympy mechanik , narratorem owej scenki był Zibi Golf Tdi , kolega pytajacy o lodówke to nissanomaniak a inteligntne "ta" oraz " to w internet pojdzie..." to ja uczylem sie kwestii dwa dni , ale chyba nie było tragicznie nie?
[youtube][/youtube]
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 10:56 pm ]
ten z zapalniczka to tympy mechanik , narratorem owej scenki był Zibi Golf Tdi , kolega pytajacy o lodówke to nissanomaniak a inteligntne "ta" oraz " to w internet pojdzie..." to ja uczylem sie kwestii dwa dni , ale chyba nie było tragicznie nie?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
nie , tuleeja w zamrazarce byłastonefree pisze:Guma się nie zjarca?
szybko wystudziła belke, poprzednia tuleja weszła ręka albo dłuzej było grzane, albo wiecej wyszlifowane papierkiem teraz to ja tuleje mog wymieniac co godzine
tylko miejsca w zamrazarce braknie , albo karczek , albo tuleja
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- ZibiGolfTDI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:49
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
akurat Ci powiem , ze u siebie kilka dni temu wymieniałem, troszke sie co prawda nameczyłem, ale jak da sie tylko nagrzac ja zeby nic nie spalic to tak samo dałoby sie to pod autem zrobic , nie wiem czy wiesz, ale zeby wyciagnac srube od tulei to trzeba rozkrecic wezyk na łączeniu, a jak juz rozkrecisz wezyki ,to mozna odpiac linki od rczngo i całosc wyjac nie turlac sie pod autem, chyba ze ktos lubiroger18sx pisze:ciekawe jak bys mi ta tuleje zmienił nie wyciagajac belki poza auto
przyjedz to Ci zademonstrujemy jak chcesz
no tgo nie nagralismy, ale jedna byla taka , ze dwa strzały młotem i srodek wyleciał sam, pozniej zewnetrzny kolniez nalzy zagiac do srodka , pare strzałów ( mozna tez nagrzac belke bo to pomaga) przez jakis punktak, srubokrt slusarski i az poleciala jak z procy nad stołemPaweł Marek pisze:A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie Ciekły azot na tuleję?
druga byla w troszke lepszym stanie, opierała sie, ale kolega uzył siły i po prostu wyrwał ja , bo niezbyt mocno sie trzymała ,
u mnie obydwie wyszły prawie reka taki były poukręcane
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- ZibiGolfTDI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:49
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
kolego jest prosty sposób
ja w 1.4 abd nie mam korektora tylko w pompe wkręcone reduktory ciśnienia
a z tyłu na belce nie mam nic
reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm
w nie wkręca się rurki co lecą na tył
co prawda mam z tyłu bebny
ale co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora < dziurka w tej rurce>
poproszę nobla
ja w 1.4 abd nie mam korektora tylko w pompe wkręcone reduktory ciśnienia
a z tyłu na belce nie mam nic
reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm
w nie wkręca się rurki co lecą na tył
co prawda mam z tyłu bebny
ale co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora < dziurka w tej rurce>
poproszę nobla
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
coś jak w seicento?dziabi3 pisze:reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm
to by trza 3 takie zrobić.. na pusty, pół-pełny i pełny tak..??dziabi3 pisze:co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora
The quieter you become, the more you are able to hear...
dobra Nobla dostaniesz , jak mi powiesz jak bez ucinania , rozwiercania , bezproblemowo odkręcić reduktor jak masz oryginalny przy belce , robie z tulejami dosyć często bo w rodzinie same VW , i jeszcze nie udało mi się nigdy odkręcić starego zapieczonego korektora normalnie , po ludzku
[ Dodano: 23 Lip 2009 21:08 ]
z tym to Niemcy pałkę przegięli , ja wiem że nie brali pod uwagę odkręcanie tego kiedykolwiek , ale mogli dać cieńsze śruby i wstawić do otworów jakieś plastikowe tulejki
[ Dodano: 23 Lip 2009 21:08 ]
z tym to Niemcy pałkę przegięli , ja wiem że nie brali pod uwagę odkręcanie tego kiedykolwiek , ale mogli dać cieńsze śruby i wstawić do otworów jakieś plastikowe tulejki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości