![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[youtube][/youtube]
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 10:56 pm ]
ten z zapalniczka to tympy mechanik , narratorem owej scenki był Zibi Golf Tdi , kolega pytajacy o lodówke to nissanomaniak a inteligntne "ta" oraz " to w internet pojdzie..." to ja
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie , tuleeja w zamrazarce byłastonefree pisze:Guma się nie zjarca?
akurat Ci powiem , ze u siebie kilka dni temu wymieniałem, troszke sie co prawda nameczyłem, ale jak da sie tylko nagrzac ja zeby nic nie spalic to tak samo dałoby sie to pod autem zrobic , nie wiem czy wiesz, ale zeby wyciagnac srube od tulei to trzeba rozkrecic wezyk na łączeniu, a jak juz rozkrecisz wezyki ,to mozna odpiac linki od rczngo i całosc wyjac nie turlac sie pod autem, chyba ze ktos lubiroger18sx pisze:ciekawe jak bys mi ta tuleje zmienił nie wyciagajac belki poza auto
no tgo nie nagralismy, ale jedna byla taka , ze dwa strzały młotem i srodek wyleciał sam, pozniej zewnetrzny kolniez nalzy zagiac do srodka , pare strzałów ( mozna tez nagrzac belke bo to pomaga) przez jakis punktak, srubokrt slusarski i az poleciala jak z procy nad stołemPaweł Marek pisze:A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacieCiekły azot na tuleję?
coś jak w seicento?dziabi3 pisze:reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm
to by trza 3 takie zrobić.. na pusty, pół-pełny i pełny tak..??dziabi3 pisze:co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 407 gości