Jakby sie komus nie chciało wciskac tulei :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Jakby sie komus nie chciało wciskac tulei :)

Post autor: guti » śr lip 22, 2009 22:54

o rozszerzalnosci cieplnej przedmiotów wie kazdy , no ale jakby ktos nie wiedział :)

[youtube][/youtube]

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 10:56 pm ]
ten z zapalniczka to tympy mechanik , narratorem owej scenki był Zibi Golf Tdi , kolega pytajacy o lodówke to nissanomaniak a inteligntne "ta" oraz " to w internet pojdzie..." to ja :) uczylem sie kwestii dwa dni , ale chyba nie było tragicznie nie?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lip 22, 2009 22:56

Guma się nie zjarca?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 22, 2009 22:59

stonefree pisze:Guma się nie zjarca?
nie :)
bo przecież nie grzeje palnikiem po tulei. A tak nagrzany metal dość szybko stygnie i wraca do swoich pierwotnych rozmiarów :)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lip 22, 2009 23:01

stonefree pisze:Guma się nie zjarca?
nie , tuleeja w zamrazarce była :)
szybko wystudziła belke, poprzednia tuleja weszła ręka :) albo dłuzej było grzane, albo wiecej wyszlifowane papierkiem :) teraz to ja tuleje mog wymieniac co godzine :)
tylko miejsca w zamrazarce braknie , albo karczek , albo tuleja :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
ZibiGolfTDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:49
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: ZibiGolfTDI » śr lip 22, 2009 23:17

oczywiście testy na mojej belce sobie przeprowadzają :helm: :helm: :helm:


VW GOLF 1.9 TDI + VW POLO 1.0 HZ

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lip 22, 2009 23:41

A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie :) Ciekły azot na tuleję?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » śr lip 22, 2009 23:44

Super sprawa. Wymiana tych tulei jest przerąbana, a tu tak pięknie!



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » śr lip 22, 2009 23:44

ciekawe jak bys mi ta tuleje zmienił nie wyciagajac belki poza auto


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lip 22, 2009 23:51

roger18sx pisze:ciekawe jak bys mi ta tuleje zmienił nie wyciagajac belki poza auto
akurat Ci powiem , ze u siebie kilka dni temu wymieniałem, troszke sie co prawda nameczyłem, ale jak da sie tylko nagrzac ja zeby nic nie spalic to tak samo dałoby sie to pod autem zrobic , nie wiem czy wiesz, ale zeby wyciagnac srube od tulei to trzeba rozkrecic wezyk na łączeniu, a jak juz rozkrecisz wezyki ,to mozna odpiac linki od rczngo i całosc wyjac nie turlac sie pod autem, chyba ze ktos lubi :)
przyjedz to Ci zademonstrujemy jak chcesz :)
Paweł Marek pisze:A pokażcie jeszcze jak stare wyciągacie :) Ciekły azot na tuleję?
no tgo nie nagralismy, ale jedna byla taka , ze dwa strzały młotem i srodek wyleciał sam, pozniej zewnetrzny kolniez nalzy zagiac do srodka , pare strzałów ( mozna tez nagrzac belke bo to pomaga) przez jakis punktak, srubokrt slusarski i az poleciala jak z procy nad stołem :)
druga byla w troszke lepszym stanie, opierała sie, ale kolega uzył siły i po prostu wyrwał ja , bo niezbyt mocno sie trzymała ,
u mnie obydwie wyszły prawie reka taki były poukręcane :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
ZibiGolfTDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:49
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: ZibiGolfTDI » czw lip 23, 2009 20:27

Ludzie rewelacja, nowe tuleje wreszcie nic nie tłucze, auto nie pływa, w sumie koszt części nieduży, ja dałem po 55 PLN za sztukę za tuleję, ale z wymianą już jest trochę zabawy. Ale efekt wart zachodu, polecam ten zabieg.


VW GOLF 1.9 TDI + VW POLO 1.0 HZ

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw lip 23, 2009 20:38

jak jeszcze ktoś wymyśl coś na ten upierdliwy korektor , to wnioskuje o Nobla



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw lip 23, 2009 20:57

kolego jest prosty sposób


ja w 1.4 abd nie mam korektora tylko w pompe wkręcone reduktory ciśnienia

a z tyłu na belce nie mam nic

reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm

w nie wkręca się rurki co lecą na tył


co prawda mam z tyłu bebny

ale co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora < dziurka w tej rurce>




poproszę nobla :bigok:


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » czw lip 23, 2009 21:04

dziabi3 pisze:reduktory to takie rurki wkręcane w pompę grube około 1,5 cm i długości 5 cm
coś jak w seicento?
dziabi3 pisze:co trudnego jechać na diagnosatyke i sprawdzic ile N wychodzi siła hamowania i odpowiednio rozwiercić dysze reduktora
to by trza 3 takie zrobić.. na pusty, pół-pełny i pełny tak..?? :-k


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw lip 23, 2009 21:05

dobra Nobla dostaniesz , jak mi powiesz jak bez ucinania , rozwiercania , bezproblemowo odkręcić reduktor jak masz oryginalny przy belce , robie z tulejami dosyć często bo w rodzinie same VW , i jeszcze nie udało mi się nigdy odkręcić starego zapieczonego korektora normalnie , po ludzku

[ Dodano: 23 Lip 2009 21:08 ]
z tym to Niemcy pałkę przegięli , ja wiem że nie brali pod uwagę odkręcanie tego kiedykolwiek , ale mogli dać cieńsze śruby i wstawić do otworów jakieś plastikowe tulejki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 407 gości