Wysokie obroty w NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Wysokie obroty w NZ

Post autor: SławekUKF » sob sty 28, 2006 16:50

Mam problemy z golfem 2 silnik 1.3 NZ wtrysk wielopunktowy. Mam cały czas wysokie obroty silnika nawet gdy silnik gorący pomocy
Ostatnio zmieniony wt lip 01, 2008 18:57 przez SławekUKF, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » sob sty 28, 2006 17:46

Może uszkodzona sonda lambda...Ale nie sugerują się tym za bardzo, lepiej niech wypowiedzą się bardziej obeznani forumowicze, bo to tylko moje przypuszczenie :grin:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sty 28, 2006 19:05

Ja na pierwszy strazł bym sprawdził czujnik temp(niebieski). Może padł i auto myśli,ze silnik zimny i na ssaniu ciągnie. A druga sprawa to stycznik biegu jałowego. Jest on w okolicach przepustnicy. Bo sonda tu raczej nic do gadanie nie ma. A jak te dwie rzeczy bedą ok to moze poprostu zmniejsz obroty śrubką do regulacji wolnych i jak bedzie ok to cześć pieśni.


Obrazek

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » sob sty 28, 2006 19:18

Sprawdzałem czujnik jest dobry. To jest wielopunktowy wtrysk i w którym miejscu jest ten stycznik i ta śruba do regulacji obrotów?



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sty 28, 2006 19:26

oj stycznik to sam dokładnie nie wiem, bo zawsze mechanik robił. A śruba jest jak stojąc przed camochodem masz przepustnice po prawej stronie.


Obrazek

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » sob sty 28, 2006 19:33

Dzięki. Tylko ze to sie stało nagle z dnia na dzień i podejrzewam ze coś poszło no i nie chce za bardzo w nim tam kręcić (chodzi mi o te regulacje)



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sty 28, 2006 19:35

No dokładnie. Jezeli tak nagle ci strzeliło to nie ma co kręcić. A skąd wiesz że masz dobry czujnik??


Obrazek

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » sob sty 28, 2006 19:36

Stycznik biegu jałowego patrząc na zdjęcie masz powyżej zaznaczonego miejsca regulacji obrotów .Jest koloru białego i idą do niego dwa przewody.Poruszaj przepustnicą powinien klikać,najlepiej zdjąć wtyczkę z kablami i sprawdzić to omomierzem czy zwiera i rozwiera.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sty 28, 2006 19:38

mamix4 pisze:Stycznik biegu jałowego patrząc na zdjęcie masz powyżej zaznaczonego miejsca regulacji obrotów
Tak właśnie mi się wydawało, ale nie miałem co do tego pewności, więc nie chciałem wprowadzać w błąd :)

mamix4, :piwko:


Obrazek

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » sob sty 28, 2006 19:44

Czujnik temperatury możesz sprawdzić odpinając wtykę z przewodami i zewrzeć je na odpalonym silniku. Na zimnym silnku przy tym zwarciu powinny obroty spaść..



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » sob sty 28, 2006 20:37

Czujnik temperatury jest na pewno dobry. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to wyjąłem czujnik i zmierzyłem go omomierzem potem go zagrzałem i oporność spadła. Zwarłem tez w aucie styki od tego czujnika i tez nic. Sprawdze jeszcze ten stycznik i dam znać. Dzięki.

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 01:58 ]
Sprawdziłem ten stycznik i z nim tez jest wszystko w porządku. Styki w nim zwierają jak sie doda gazu. To musi być inna przyczyna.



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » ndz sty 29, 2006 12:52

Czyli po zwarciu nic się niezmieniło,musisz sprawdzić te przewody.



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » ndz sty 29, 2006 13:20

Przewody bedą dobre bo tak w zasadzie jak je zwwieram to obroty sie zmniejszają ale różnica jest bardzo znikoma.



Awatar użytkownika
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:21
Lokalizacja: Czaplinek
Kontakt:

Post autor: Falken » wt lip 01, 2008 18:21

Podpinam się pod temat. Wymieniłem kopułkę, palec, czujnik temperatury i przepustnice. Wysokie obroty nadal się utrzymują i samochód nie chce palić z kluczyka. Dopiero za którymś tam razem załapie. Na pych pali normalnie. Stycznik biegu jałowego (ta biała kostka) po zdjęciu nic się nie dzieje, silnik nadal utrzymuje wysokie obroty. Nie ma też iskry na świecach ( wymienione na nowe) . Co może być nie tak ?


Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości