Problem prawe koło przód ocieranie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

loszka121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:17
Lokalizacja: wrocław

Problem prawe koło przód ocieranie

Post autor: loszka121 » wt lip 21, 2009 18:28

a więc mam problem z wydaje mi sie zawieszeniem w przednim prawym kole, objawia sie to stukaniem a raczej jakby mi cos ocierało w kole , wymieniałem 4 miechy temu drążki razem z koncówkami i miałem podobnie z tym ze z mniejszym natężeniem , po pojechaniu na geometrie ,zbierznosc znikneły te objawy . teraz znowu powróciły ale juz tak na maxa ze nawet jeździć sie nie da bo ludzie aż z chodnika patrza co to jedzie..

no i moje pytanie jest takie czy moga byc to gumy w wahaczu i te tuleje ??

byłem pytac sie na zakładzie , to mi powiedzieli ze gumy wahacza raczej do wymiany ale nie odpowiedzili mi dokładnie na moje pytanie co to moze byc ze tak mi w tym kole stuna, aczkolwiek jeden z mechaników zaczoł sie mnie pytac czy ten dźwiekmozna nazwać "kwękaniem" stwierdziłem ze w sumie troche przypomina takie ociarnie kwękanie w prawym kole z przodu . ale nie powiedział mi co to moze byc
za regeneracje wahaczy krzykneli mi na zakładzie po 100zł za strone do tego części 160 czyli 360zł za obie strony , mam znajomego co pracuje w hurtowni z czesciami i ma znizki i tam miałbym NOWE wahacze za 90zł sztuka +do tego tuleje co osobno idą po 30 zł jakos ,czyli łącznie jeżeli miałbym nowe rzeczy kupic a nie regenerować to wydałbym 240zł ,z tym ze słaby ze mnei mechanik i tutaj pojawia sie moje kolejne pytanie:

czy wymiana wahacza w golfie to ciężkie przedsięwziecie?? mam książke z całym opisem bo sciagnełem sobie z neta , narzedzia też, no i duze checi do zrobienia tego sam

książka to Obsługa i Naprawa VW Golf z silnikami 1.1 1.3 1.6d 1.6td wydawictwo Auto[jakby ktos potrzebowal to na pw pisac moge gdzies na serverze upchnąć do ściągnięcia]



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » wt lip 21, 2009 18:38

loszka121, stuka tylko na dziurach czy ciągle? Pewien jesteś że to przy wahaczu a nie np. w PcPhersonie, czyli na mocowaniu amortyzatora u góry w kielichu

Piszesz, że stuka i ociera, to może też klocki hamulcowe - sprawdzałeś czy wogóle są jeszcze?
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 18:49 przez wojtas4589, łącznie zmieniany 1 raz.



loszka121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:17
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loszka121 » wt lip 21, 2009 19:21

wojtas4589 pisze:loszka121, stuka tylko na dziurach czy ciągle? Pewien jesteś że to przy wahaczu a nie np. w PcPhersonie, czyli na mocowaniu amortyzatora u góry w kielichu

Piszesz, że stuka i ociera, to może też klocki hamulcowe - sprawdzałeś czy wogóle są jeszcze?
przez cały czas i mojim zdaniem jest to w kole prawym raczej nie stuka w mcpersonie , stuka ciągle tak jakby w pewnym momencie obrotu koła w jedym jego położeniu jak sie kreci jest taki moment no i im szybciej jade tym szybiej to ociera, klocki całe jeszcze duzo im zosatło zycia



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt lip 21, 2009 22:55

Witam, po Twoim szczegółowym opisie narzuca mi się odpowiedź ze to ciężarek na feldze robi taki numer, ściągnij kolo i zobacz czy końcówka nie jest "obdarta" a z resztą podnieś auto i pokręć za każde koło....



loszka121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:17
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loszka121 » śr lip 22, 2009 09:39

wczoraj wieczorem gadałem jeszcze z kolesiem co fanem golfów jest i powiedział ze to przegób moze byc , i ze to on moze tak ocierac .
niestety niewiem jak to sprawdzić żeby być pewnym ze to własnie to jest zepsute;/

[ Dodano: 22 Lip 2009 16:31 ]
spoko sam dałem rade , szkoda ze forum uzytkowników golfa mało pomogło ale nie dziwie sie , słaby opis dałem
a więc jeżeli ktos bykiedys szukał ,lub miał taki sam problem to opisuje juz
auto na lewarek , koło sciagniete, tarcze i szczeki tez i pod tym miałem czujnik od abs i jakąś dodatkową tarcze niewiem niestety co to jest ,chyba od hebli cos to to mi pusciło i ocierało przy jeźdżeniu na prostej,
rozwiązanie:
dokręcic 3 śróbki które mi sie poluzowały i ten element za atarcza sie letko wygią,został wyprostowany i przykręcony tak jak trzeba i problem znikną
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 09:56 przez loszka121, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości