TURBO do mk 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

TURBO do mk 2

Post autor: guti » ndz wrz 19, 2004 10:08

interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 19, 2004 10:09

Kolega taz ci powinien odpowiedzieć na te pytania ;) On wstawił niedawno do GXa.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: TURBO do mk 2

Post autor: Borys » ndz wrz 19, 2004 10:17

guti pisze:interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.
`

da sie co prawad to ABS, podobni 160 km, ale tak bez rewelacji to jeździ


Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 19, 2004 10:30

O, na modlinie ostatnim był, jakie czasy kręcił? :>


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz wrz 19, 2004 11:00

ygd pisze:O, na modlinie ostatnim był, jakie czasy kręcił? :>
nie mam pojecia, zdjecie z tamtego roku,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz wrz 19, 2004 16:19

mnie chodzi ile kosztuje taki luksus i co sie poprawilo??Dzieki



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz wrz 19, 2004 17:10

guti pisze:mnie chodzi ile kosztuje taki luksus i co sie poprawilo??Dzieki
zapytaj sie GTO on napewno bedzie wiedział


www.vrservice.pl

KONiu

Post autor: KONiu » pn wrz 20, 2004 12:27

instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke :jezor: , albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn wrz 20, 2004 14:02

KONiu pisze:instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke :jezor: , albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli
dokładnie, czasmi sie nie opłaca modfikacji pod turbo robic, lepiej i taniej kupic gotowizne.
ale z drugiej strony co samemu cos zrobic to samemu - wieksza sattysfakcja


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn wrz 20, 2004 14:44

nie oplacalny temat, jezeli juz nie zalezy ci na kosztach to proponuje 1.8T zapodac, 225KM w serii to wydatek kolo 10kpln wiece niewiele



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn wrz 20, 2004 18:52

Ja założyłem wszystko w używce ( prucz blow offa ) i zamknąłem się w koszcie ok. 1100 zł + silnik. Coprawda mam w benzyniaku turbine od diesla, ale już kupiłem od benzyniaka ( audi quatro 2.2 turbo ) jakby mi faktycznie nie wytrzymała temperatury spalin. Narazie ( odpukać ) jest wszystko wporzo i oby tak zostało. Na starym silniku montuje tą drugą sprężarke i jak tylko siądzie ta z diesla to będę miał cały komplecik do zmiany ( dniówka roboty ). Wszyscy się boją coś samemu zrobić albo nie mają kasy. Ja mam jeden samochód i w dodatku codziennie do pracy nim jeżdże. Zrobiłem już z turbiną jakieś 3000km i jest oki. Polecam wszystkim zrobić coś samemu satysfakcja gwarantowana. :satan: :weedman:



Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » ndz sty 09, 2005 16:02

Oj Kochani tu żeście mi podpasili :grin: Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek :chytry:
Pozdro!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » ndz sty 09, 2005 16:06

Oj Kochani tu żeście mi podpasili :grin: Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek :chytry:
Pozdro!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » ndz sty 09, 2005 16:07

Oj Kochani tu żeście mi podpasili :grin: Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek :chytry:
Pozdro!


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości