nie - jeśli ci zamyka kierowcywesdam pisze:Drzwi pasażera i klapa zostaje otwarta. Czy za to też winny jest ten mikrowłącznik??
Mikrowłącznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zamek został odkręcony.I teraz mam problem,gdyż nie wiem co jest walnięte.Już ustaliłem przy pomocy wiedzy kolegów z klubu,że pilot nie działa bo się rozkodował po wymianie baterii,ale teraz dalej.Nadal nie działa brzęczyk od świateł,oświetlenie wewnątrza i szyby domykaja sie tylko po przytrzymaniu kluczyka w zamku,a jak zamykam kluczykiem to zamykam tylko drzwi kierowcy a jak chce zamknąć wszytskie drzwi przyciskiem na panelu od sterowania szyb to się zamykaja a drzwi kierowcy zamykaja sie i zaraz sie otwieraja.Gdzie szukać przyczyny?Mam auto w garażu rozkręcone,radio odłączone(dla pewności),tapicerka i szyba wyjęta.Więc chciał bym dojść do przyczyny tego problemu.
ps. dodam że nigdzie nie rzuciał mi się w oczy rzekoma dioda,czy ona może byc na wiązce po stronie pasażera?lub wogóle może nie występować?
ps. dodam że nigdzie nie rzuciał mi się w oczy rzekoma dioda,czy ona może byc na wiązce po stronie pasażera?lub wogóle może nie występować?
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 22:04 przez Raf tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Witam.
Ja mam takie pytanie podobno jak walnięty jest mikrostyk to nie działa oświetlenie nie działa brzęczyk jak są zapalone światła i otwarte drzwi. U mnie nie działało światło w środku po otwarciu drzwi pasażera ale przemyłem zamek płynem do czyszczenia i światełko działa. Ale nie działa mi centralny z pilota i ten brzęczyk. A najśmieszniejsze jest to że jak przejade jakieś 50 kilometrów to działa brzęczyk, centralny zamyka się z pilota i odrazu jak nacisne na pilocie otwieranie to działa jednak jak próbuje po ok 10min otwożyć to niestety już nie chce się otwożyć jedyne dioda w drzwiach przestaje mrygać.
Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje i co jest tego przyczyną?????
Ja mam takie pytanie podobno jak walnięty jest mikrostyk to nie działa oświetlenie nie działa brzęczyk jak są zapalone światła i otwarte drzwi. U mnie nie działało światło w środku po otwarciu drzwi pasażera ale przemyłem zamek płynem do czyszczenia i światełko działa. Ale nie działa mi centralny z pilota i ten brzęczyk. A najśmieszniejsze jest to że jak przejade jakieś 50 kilometrów to działa brzęczyk, centralny zamyka się z pilota i odrazu jak nacisne na pilocie otwieranie to działa jednak jak próbuje po ok 10min otwożyć to niestety już nie chce się otwożyć jedyne dioda w drzwiach przestaje mrygać.
Może ktoś wie dlaczego tak się dzieje i co jest tego przyczyną?????
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 18:35 przez aarturj, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego, czy mógłbyś wrzucić jakiś link lub zdjęcie mikrowłącznika, który jest w zamku tylnej klapy?SATA pisze:OMG mikrostyk w klapie jest całkiem inny niż w drzwiach...
Te z blaszką to lichy zamiennik jest - tak twierdzą... (ja go mam bo nie miałem wyjścia - jak na razie wszystko mi działa i jestem zadowolony)
Czy to mikrowyłącznik????
Powiedzcie Panowie czy to mikrowyłącznik czy coś innego, a mianowicie:
Przy zamykaniu drzwi pompa centralnego zamka (pneumatyczna golf III) zamyka samochód i buczy do momentu gdy lekko przekręcę kluczyk w przeciwną stronę. Jak za długo przytrzymię kluczyk to tylko otworzę jedne drzwi i potem już centralny w ogóle nie działa - zamyka tylko te jedne drzwi. Co jest grane i jak to naprawić? Czy to awaria pompy czy nieszczelny układ?
Dodam iż nie dawno rozleciał mi się zamek od strony kierowcy i jest założony nowy z osobnym kluczykiem i nowa klamka. Czy to może być przyczyną awarii?? Coś uszkodzono przy wymianie??? Uszczelki nowej klamki nie dolegają w 100% do blachy.
Przy zamykaniu drzwi pompa centralnego zamka (pneumatyczna golf III) zamyka samochód i buczy do momentu gdy lekko przekręcę kluczyk w przeciwną stronę. Jak za długo przytrzymię kluczyk to tylko otworzę jedne drzwi i potem już centralny w ogóle nie działa - zamyka tylko te jedne drzwi. Co jest grane i jak to naprawić? Czy to awaria pompy czy nieszczelny układ?
Dodam iż nie dawno rozleciał mi się zamek od strony kierowcy i jest założony nowy z osobnym kluczykiem i nowa klamka. Czy to może być przyczyną awarii?? Coś uszkodzono przy wymianie??? Uszczelki nowej klamki nie dolegają w 100% do blachy.
guciores
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości