Dziwna sprawa z ABS MK3??????????????????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 21:38

Najprościej podłączyć auto do VAG-a. Można się też bawić próbnikiem testując poszczególne obwody na wtyku do komputera ABS - opis jest w serwisówce "Vw Golf III i Vento"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

TUBA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 27, 2006 21:10
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: TUBA » pt sty 27, 2006 21:42

Paweł Marek pisze:Najprościej podłączyć auto do VAG-a. Można się też bawić próbnikiem testując poszczególne obwody na wtyku do komputera ABS - opis jest w serwisówce "Vw Golf III i Vento"
byłem na kompie i nie mógł się połączyć z absem ze wszystkim innym tak ale z nim nie.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 27, 2006 22:00

Musisz rozwiazac problem polaczenia VAGa z ABSem. Ja mialem podobnie w przypadku walnietej kostki w stacyjce. Nie wszystkie czujniki odpowiadaly na VAGu. Czy kiedykolwiek podpinales VAGa wczesniej? Nie bylo problemow ze wszystkimi odczytami? Bardzo mozliwe ze koncowka zasniedziala, kabel przerwany i brak sygnalu do VAGa i tak samo w strone strownika ABS i dlatego sie wylacza. Kolejna rzecz to zima, zasyfialy snieg (wilgoc) gdzie popadnie w aucie i mroz moze powodowac przerwe..

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony pt sty 27, 2006 22:05 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Rafał29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt sty 10, 2006 23:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Rafał29 » pt sty 27, 2006 22:20

Witaj
może tez być walnięty czujnik lub przewód do czujnika ja tak miałem kasowano błąd jechałem zapalała sie kontrolka i abs nie działał a za jakiś czas znowu kontrolka gasła i abs pracował wystarczyło z baypasować linie od kostek pod siedzeniem do czujnika i wszystko gra ale najpierw musisz połączyć vaga aby stwierdzić który czujnik najprawdopodobniej masz starsza wersję vaga a właściwie softu i dlatego nie ma komunikacji z kompem
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 22:28

Akurat czujnik to najłatwiej sprawdzić omomierzem. Tu jest jakiś problem z komunikacją z Vagiem, co może odpowiadać problemom z zasilaniem kompa ABS-u. Były wątki o uszkodzeniu jego przekaźnika - można poszukać na forum. Najczęściej faktycznie psują sie czujniki, w nastepnej kolejnosci ten przekaźnik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

TUBA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 27, 2006 21:10
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: TUBA » pt sty 27, 2006 23:15

tak do końca nie jestem przekonany czy to czujnik martwi minie ten zgrzyt po przekroczeniu 20km/h i zaraz po nim lampka się zapala i tak jakby pompa nie trzymała bo jak zrobie że pedał odbija to tuż przed pełnym zatrzymaniem odpuszcza coś i system pada. Styki czyściłem, nie sprawdzałem tylnych czujników ale pogrzebie. A ktos mi mowił że silniczek jakiś moze byc uszkodzony od abs????????
dzieki za porady jak coś wykabinuję dam znać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości