Witam
Szukając przyczyny szarpania i dławienia się silnika, przyspieszyłem wczoraj delikatnie zapłon. Zabieg ten pomógł bo nareszcie silnik się wkręca na obroty normalnie, ale przy szybkim wciśnięciu pedału gazu silnik dzwoni.To chyba spalanie stukowe wydaje mi się? Co zrobić bo jęśli cofam aparat to dzwonienia nie ma ale silnik szarpie przy przyspieszaniu.Nie można znależć optymalnego ustawienia:/
A może ktoś wie, może dobrze miałem ustawiony zapłon, tylko coś innego jest walnięte, i przyspieszenie zapłonu jakby pomaga rozwiązać problem tego szarpania.
kąt wyprzedzenia zapłonu - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 14:37
- Lokalizacja: Kraków
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A czy ta waria pojawiła się tak znikąd? Nie był np wcześniej rozrząd zmieniany? Ja bym sie najpierw upenił co do ustawienia rozrządu, potem skład mieszanki na analizatorze śróbą w przepływce po odpięciu sondy, mierzyć w rurce pomiarowej. I stan calego układu zapłonowego, czyli takie podstawy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 14:37
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości