Potrzebne paramtru przepływomierza NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebne paramtru przepływomierza NZ
Witam
Podejrzewam, że mam walnięty przepływomierz. Na gazie jak się nagrzeje chwile chodzi dobrze a potem chyba za mało powietrza dostaje. Niskie, nierówne obroty. Odłącze kostkę od przepływki i jest dobrze. Ma moze ktoś parametry przepływki. Chodzi mi o opór i napięcia przy temperaturach i w których miejscach mierzyć.
Podejrzewam, że mam walnięty przepływomierz. Na gazie jak się nagrzeje chwile chodzi dobrze a potem chyba za mało powietrza dostaje. Niskie, nierówne obroty. Odłącze kostkę od przepływki i jest dobrze. Ma moze ktoś parametry przepływki. Chodzi mi o opór i napięcia przy temperaturach i w których miejscach mierzyć.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Lub otwierania palcem ręcznie. Ale najleiej mierz nie opór tylko napięcie, czyli włącz zapłon, odchyl gume z wtyczki, i mierz napięcie na 2 lub 3 kablu nie pamiętam otwierając palcem klapkę po uniesieniu pkrywy filtra razem z przepływomierzem. Napięcie ma rosnąć płynnie od ok 0,24 V do 4,5 - 5 Voltów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ok dobrze,podniose pokrywe i sprawdze jak mowicie.ale dokladnie mam to mierzyc miedzy 2 i 3 czy miedzy masa i jednym z nich????
[ Dodano: 16 Lip 2009 16:45 ]
bylem przed chwilka i zmierzylem co trzeba:
napiecie:masa i kabel nr 2 od 0,4 do 4,53 V
rezystencja:
-miedzy 3 i 4 kablem 561 omów
- miedzy 1 i 4 kablem jak zmierzylem na poczatku bylo 1,03 kilooma po 10 minutach 1,25 kilooma nie wiem czy te 20 stopni Celcjusza chodzilo o temperature silnika czy otoczenia,chyba silnika:)silnik jeszcze cieply napewno wiecej niz 20 stopni bo dopiero co przyjechalem
-miedzy 2 i 3 kablem podczas ruszania klapka zaczyna sie od 600 omów pozniej wzrasta do ponad 1000 i pozniej stopniowo maleje do 110omów
i co powiecie??? przeplywka ok??
[ Dodano: 16 Lip 2009 16:45 ]
bylem przed chwilka i zmierzylem co trzeba:
napiecie:masa i kabel nr 2 od 0,4 do 4,53 V
rezystencja:
-miedzy 3 i 4 kablem 561 omów
- miedzy 1 i 4 kablem jak zmierzylem na poczatku bylo 1,03 kilooma po 10 minutach 1,25 kilooma nie wiem czy te 20 stopni Celcjusza chodzilo o temperature silnika czy otoczenia,chyba silnika:)silnik jeszcze cieply napewno wiecej niz 20 stopni bo dopiero co przyjechalem
-miedzy 2 i 3 kablem podczas ruszania klapka zaczyna sie od 600 omów pozniej wzrasta do ponad 1000 i pozniej stopniowo maleje do 110omów
i co powiecie??? przeplywka ok??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
teraz jeszcze poszedlem z ciekawoscci zmierzyc ten opór na 1 i 4 i bylo juz 1,44 noi jest tak jak mowicie,jak odpiolem przeplywke to na benzynie zapali pochodzi kilka sekund i gasnie a na gazie ok
[ Dodano: 16 Lip 2009 18:19 ]
wczoraj to wogole zrobilem tak:wymienilem filtr powietrza i paliwa(data produkcji poprzedniego 24.07.89r czyli nie wymieniany od nowosci),przeczyscilem swiece,byly troszke okopcone ale ie znacznie,noi ta przeplywke sprawdzilem,czysta i klapka bez oporow pracuje w srodku...
jeszcze musze kable wn sprawdzic,moze dzis to zrobie,to sie robi w ten sposob,idzie sie po zmroku do autka pali sie i pryska sie woda po kablach,jesli lataja iskry to do wymiany,tak?
[ Dodano: 16 Lip 2009 21:29 ]
sprawdzilem kable tak jak pisalem i zero jakiej kolwiek iskry nic...czyli dobre kable sa...przeplywomierz ok,swiece tez ok,filtr paliwa i powietrza wymienione,co jeszcze ewentualnie mogl bym sprawdzic w miare mozliwosci,tzn sam????
obecnie wyglada to tak: na benzynie ok,tylko teraz na gazie nie dostaje takich dlugich zmuleń,ze tak to nazwe, tylko podczas jazdy na lpg dostaje nagle mula takiego,ze samochodem przychamuje i za okolo sekunde,dwie wraca do normy...dziwne i to bardzo
a co do parownika to kiedys chcialem spuscic z niego ten syf,odkrecilem srube ta u dolu reduktora i ani grama nie bylo syfu...
[ Dodano: 16 Lip 2009 18:19 ]
wczoraj to wogole zrobilem tak:wymienilem filtr powietrza i paliwa(data produkcji poprzedniego 24.07.89r czyli nie wymieniany od nowosci),przeczyscilem swiece,byly troszke okopcone ale ie znacznie,noi ta przeplywke sprawdzilem,czysta i klapka bez oporow pracuje w srodku...
jeszcze musze kable wn sprawdzic,moze dzis to zrobie,to sie robi w ten sposob,idzie sie po zmroku do autka pali sie i pryska sie woda po kablach,jesli lataja iskry to do wymiany,tak?
[ Dodano: 16 Lip 2009 21:29 ]
sprawdzilem kable tak jak pisalem i zero jakiej kolwiek iskry nic...czyli dobre kable sa...przeplywomierz ok,swiece tez ok,filtr paliwa i powietrza wymienione,co jeszcze ewentualnie mogl bym sprawdzic w miare mozliwosci,tzn sam????
obecnie wyglada to tak: na benzynie ok,tylko teraz na gazie nie dostaje takich dlugich zmuleń,ze tak to nazwe, tylko podczas jazdy na lpg dostaje nagle mula takiego,ze samochodem przychamuje i za okolo sekunde,dwie wraca do normy...dziwne i to bardzo
a co do parownika to kiedys chcialem spuscic z niego ten syf,odkrecilem srube ta u dolu reduktora i ani grama nie bylo syfu...
kurde dzis jak jechalem z pracy 30 km przerzucilem go na benzyne,myslalem ze moze tam we wtryskach cos jest zapchane...juz sam nie wiem co mam myslec...noi zauwazylem ze na benzynie przy wcisnieciu gazu do spodu jak przyspieszalem to troszeczke tak jak by go minimalnie mulilo ale to naprawde minimalnie,chyba ze mi sie wydaje bo zwracam na to caly czas uwage...sam juz nie wiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości