Czy da się wymienić linkę od elektrycznych szyb?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Juby899
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 18:45
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Czy da się wymienić linkę od elektrycznych szyb?
Kieruje pytanie do wszystkich może ktoś to kiedyś robił albo wie czy da się to zrobić ? urwała mi się linka ta co wychodzi z dołu od silniczka , czy da się tą linkę jakoś zastąpić inna linką (rowerową) ew. przełożyć linke z manualnych szyb ? Czy pozostało mi tylko szukanie używanego kompletnego silnika ew. zmiana na manuala ?
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 08:33 przez Juby899, łącznie zmieniany 1 raz.
mój golfindżer => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2512411#2512411
Nowe tocze fele :)
Nowe tocze fele :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dostaniesz odpowiedniej grubości linkę na metry w Castoramie czy lepszym sklepie z artykułami metalowymi. Potem już trochę odwzorowanej twórczości, zależy jak się czujesz na siłach, ja robiłem do MK3Juby899 pisze:inna linką (rowerową)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mozna naprawic. Jak pisza koledzy wyzej. Ja robilem w MK3 a i w MK2 kilku forumowiczow naprawialo.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Najlepiej weź starą linkę na wzór i kup dokładnie takiej samej grubości. Jak kipisz za cienką, to może spadać z kołowrotka, jak za grubą, to nie wejdcie na kołowrotek. Na końcach ja zaciskałem oczka - te elektryczne takie, potem obcinałem to oczko i zostawała na lince tylko zaciśnięta tulejka. Niektórzy też zaciskają tam ałe nakrętki. Jeżeli poszła tobie linka między kołowrotkiem a prwadnica, to z dłygością nie powinno być problemu - z jednej strony zarabiasz końcówkę i zakładasz za prowadnicę, przesiągasz przez te wszystkie kółka i potem nawijasz na kołowrotek maksymalnie ile się da - kołowrotek jest już jakby częściowy wypełniony druga linką, ale podczas, gdy jedna się odfwija, druga się niawija, więc nie ma problemu. Nie wiem, jak jest w mkII, ale w mkIII przy silniczku są takie sprężyny napinające linkę - dobrze byłoby je ścisnąć przy wymierzaniu linki, żeby potem mogly sobie tę linkę naciągnąć. Trochę gorzej jest, jeżeli poszła ta linka łącząca dwie prowadnice - tam długość musi być już w miarę dopasowana - bo prowadnice muszą iść równo itp. - a z urwanej linki ciężko wywnioskować, jaką miała długość - także tutaj musisz rozłożyć sobie wszystko na stole no i tak ją dopasować, żeby prowadnice szły równo.
[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 11:01 ]
A teraz sobie przypomniałem, że w odróżnieniu od mkIII w mkII jest tylko jedna prowadnica - także nie ma tam linki łączącej dwie prowadnice - to jeżeli jest tam napinacz w postaci sprężyny, to sprawa jest prosta.
[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 11:01 ]
A teraz sobie przypomniałem, że w odróżnieniu od mkIII w mkII jest tylko jedna prowadnica - także nie ma tam linki łączącej dwie prowadnice - to jeżeli jest tam napinacz w postaci sprężyny, to sprawa jest prosta.
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 11:01 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości