turbina do 1.6 z 1983 roku gaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

turbina do 1.6 z 1983 roku gaznik

Post autor: rockefelervwmk2 » śr lip 15, 2009 23:00

czesc mam pytanie jestem swierzym uzytkownikiem vw posiadam golfa mk 2 z silikiem 1.6 z 1983 roku i mam w nim gaznik i mam pytanie czy moge zamotowac w tym siliku turbine nie wielka ?? jak mozecie bede wdzieczny bardzo za wasze sugestie podpowiedzi , odpowiedzi pozdrawiam !! aaaaa i jeszcze jedno szukam orbinalnych dokladek do mk2 hokej szeroki , nadkola prog szerokie zdezaki ? jak cos bede bardzo wdzieczny za info !!!
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 23:03 przez rockefelervwmk2, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 15, 2009 23:12

rockefelervwmk2 pisze:czy moge zamotowac w tym siliku turbine nie wielka ??
jasne
mozesz nawet wielką :) tylko po co ? zeby sie szybciej rozleciał ?
rockefelervwmk2 pisze:aaaaa i jeszcze jedno szukam orbinalnych dokladek do mk2 hokej szeroki , nadkola prog szerokie zdezaki ? jak cos bede bardzo wdzieczny za info !!!
zyczę cierpliwości i nazbierania troszkę gotówki bo rzeczy te są bardzo w cenie i ciężkie do dostania niestety



Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

VW GOLF II GTI

Post autor: rockefelervwmk2 » śr lip 15, 2009 23:16

czyli mozna ok dzieki a powiedz mi jeszcze jedna rzecz ta turbina bedzie miala znaczny wplyw na jakosc tzn silnik bardzo dostanie ze tak sie wyraze po dupie ?



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » czw lip 16, 2009 10:06

dostanie ale zależy jakie bedzie miał ciśnienie doładowania max. sama turbina ci nie wystarczy jeszcze chłodnica oleju by sie zdała i oczywiście gaźnik out i jakies wtryski i ecu co tym zasteruje
a do tego masa innych rzeczy, praktycznie nie opłacalne
Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 10:11 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

VW GOLF II GTI

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 11:07

nio ok dzieki teraz to przemyslilem i mysle ze turbina + masa czesci to sie nie oplaca lepiej kupic nowy silnik i wtedy cos kombinowac pozdro !



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 16, 2009 13:44

rockefelervwmk2 pisze:nio ok dzieki teraz to przemyslilem i mysle ze turbina + masa czesci to sie nie oplaca lepiej kupic nowy silnik i wtedy cos kombinowac pozdro !
no to spades widze na ziemie :D a tak z ciekawosci to masz gaznik i w opisie 1,6 GTI ?:) cieeekaawe :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 13:48

hehe gti to tylko nalepka na klape zwykly 1.6 :P:P



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 16, 2009 13:52

:helm:


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

VW GOLF II GTI

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 15:28

ale juz planowalem wczesniej wstawic silnik 1.8



Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » czw lip 16, 2009 15:41

tez myslalem o 1.8, ale obecny 1.6 pali ok 6l w trasie i 7 - 7,5 w miescie co mnie odwiodlo od swapa na dluzszy czas. do tego stopnia ze wywalam instalacje gazowa na dobre.
ale mega offtop :)
zeby nie bylo, nie mam turbiny tez :)
Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 15:46 przez pnowak2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 15:50

ja nawet nie chcialem instalacji gazowej bo na dzin dzisiejszy jesrtem zadowolony z mojego silnika jesli chodzi o spalanie



Awatar użytkownika
pnowak2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pt lut 13, 2009 15:32
Lokalizacja: Łaziska Górne
Kontakt:

Post autor: pnowak2 » czw lip 16, 2009 15:55

prowadzisz statystyki na spritmonitor.de lub czyms podobnym ? mozna by porownac.



Awatar użytkownika
rockefelervwmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lip 15, 2009 22:57
Lokalizacja: Główczyce
Kontakt:

Post autor: rockefelervwmk2 » czw lip 16, 2009 16:03

nie prowadze statystyk a naczym to polega ?



rex_hunt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 17:29
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: rex_hunt » czw lip 16, 2009 16:11

Może to się przyda- porada dla rzeźbiarzy:
http://skoda.autokacik.pl/pages/zrobsam/turbo.pdf



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości