Nie mogę rano odpalić auta?!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 04, 2009 13:54
Lokalizacja: ZDR

Nie mogę rano odpalić auta?!

Post autor: wii » czw lip 16, 2009 12:15

Jestem posiadaczem Golfa mk3 96rocznik 1.6 Benzyna, jednak od jakiś 2tygodni mam mały problem z nim, a właściwie dwa.

Pierwszy to taki, że rano męczę się z odpaleniem auta z 3-5min ale w końcu odpala do pracy mam 5min drogi i gdy o 15 wracam auto odpala normalnie.

Drugim problemem jest nadwrażliwość na wodę, gdy wjadę w dużą kałużę auto potrafi "zdechnąć" zaczyna szarpać i w końcu gaśnie silnik jednak jak przeschnie wszystko jest ok.

Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach jednak staje się to coraz bardziej irytujące i obawiam się, że może coś się stać z autkiem... Proszę o pomoc macie jakieś pomysły?



lu21k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lip 15, 2009 14:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lu21k » czw lip 16, 2009 12:29

jak wygląda ten problem z odpalaniem? jak przekręcisz kluczyk to kręci, czy zupełna cisza? Jak zupełnie nic sie nie dzieje to może być problem ze stacyjka. Ja tak miałem i oddałem golfa do elektryka. Nie pamiętam ile płaciłem ale tragedii nie było ;)

co do zamoczenia przez kałuże to raz mi się tak zdarzyło i pojęcia nie mam co było powodem :/ musiałem dzwonić po brachola zeby po mnie przyjechał i na następny dzień wróciłem po samochód. Tylko że mi nie szarpało nic ale po wyłączeniu silnika już nie chciał odpalić. Jakby ktoś wiedział co może być powodem to czekamy na odpowiedź ;)
Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 12:30 przez lu21k, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » czw lip 16, 2009 12:32

do przeglądu układ zapłonowy. Kable, świece itp.


Dziki

wii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 04, 2009 13:54
Lokalizacja: ZDR

Post autor: wii » czw lip 16, 2009 12:33

Jak przekręcę kluczyk to kręci kręci ale nie odpala, dopiero za 6-7razem po kilkusekundowym kręceniu odpala...



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » czw lip 16, 2009 12:53

maryjan pisze:do przeglądu układ zapłonowy. Kable, świece itp.
także stawiam na kable badź cewke, dlatego ciężko pali i gaśnie od wilgoci

wii, a jak już sie rozgrzeje to silnik równo pracuje?



wii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 04, 2009 13:54
Lokalizacja: ZDR

Post autor: wii » czw lip 16, 2009 13:10

wojtas4589 pisze:
maryjan pisze:do przeglądu układ zapłonowy. Kable, świece itp.
także stawiam na kable badź cewke, dlatego ciężko pali i gaśnie od wilgoci

wii, a jak już sie rozgrzeje to silnik równo pracuje?
Tak, równiutko chodzi. Dzisiaj poszedłem na pieszo do pracy, 15min temu zaszedłem do auta, które wczoraj o 22:00 zostawiłem i odpalił normalnie, a rano o 7 za chiny nie odpali za pierwszym razem :/



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » czw lip 16, 2009 23:37

Garażowany czy stoi na dworze. Jak na dworze to tym bardziej wskazuje na problemy z układem zapłonowym, bo rano jest wilgotny i jest problem. Po południu już wszystko suchutkie, więc pali jak należy, chociaż i w garażu może łapać wilgoć.

Pewnie jak pada deszcz to gorzej odpala.

Jak koledzy wyżej zaznaczyli, sprawdź najpierw kable i cewkę.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lip 16, 2009 23:43

ja bym halla obstawiał, kumpel miał podobnie co prawda w PF ale zasada ta sama


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw lip 16, 2009 23:54

Przyjrzyj się cewce.
Ostatnio miałem taki problem, cewka miała pękniętą obudowę (ryska, praktycznie niewidoczna w komorze silnika) i łapała wilgoć. Po wymianie wszystko ok.

Zrób tak : na pracującym silniku popsikaj cewkę wodą (rozpylaczem od płynu do mycia szyb), jak zgaśnie to już wiesz...........


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

KrzysiekosH

Post autor: KrzysiekosH » pt lip 17, 2009 20:34

Witam
też nie dawno z tym walczylem z kałużami myslę to to pomoże
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243653

umnie palił bez problemu, tylko kłopot mialem z kałużami, i okazało sie że to cewka podobnie jak u kolegi wyżej, płęta jest taka że masz do sprawdzenia zapłon tak jak wyżej też pisali

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 283 gości