Zle wchodzi pierwszy bieg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr lip 15, 2009 16:50

Kolego w IV ASV jest podobie?
Czyli mam ta nakretke poluzowac i lekko przesunac?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

klejny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr cze 04, 2008 09:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: klejny » śr lip 15, 2009 23:02

powiem zczerze że nie wiem ja jest u Ciebie, musisz podnieść mache i popatrzeć, rzuca się w oczy zaraz będziesz wiedział jak idą linki, jeżeli masz tak jak na zdjęciach z drugiego linku to popróbuj



Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » śr lip 15, 2009 23:06

sw6, zestaw naprawczy do czego do remontu skrzyni powiem tak jezeli nie rozbierales nigdy skrzyni to tego nie rob temat jest naprawde ciezki. A jezeli mowisz o zestawie naprawczym do drazka to raczejsie nie spotkalem z takim czyms jedynie mozna kupic i wymienic takie plastiki ktore sa na koncowkach wybierakow

zygimar, w Mk IV tez sie da to zrobic tylko tam jest inny uklad wybierania biegow

miskov, Kurcze troszke nie profesjonalne moze to bedzie przedstawione ale jak cos to pytac (fotki na szybko sciagniete z allegro) :grin:
Pierwsza przedstawia skrzynie z Mk3
Druga skrzynie z Mk4 ( skrzynia z Diesla ale w benzyniakach jest podobnie)

Obrazek

Obrazek

Oczywiscie w rysunku skrzyni od mk4 powinno byc ruch pionowy zamiast poziomego wybaczcie pozna pora i przemeczenie po pracy :crazy:

Wystarczy poruszac tak jak pokazuja strzalki na fotkach dokladnie nie pamietam teraz w krora strone ktory bieg idzie ale wystarczy wcisnac np. 3 i zobaczyc pod maska jak sie ustawil wybierak wtedy juz mozna sie domyslec jak biegi chodza. Jezeli mamy LUZ to wybierak jest w pozycji neutralnej i w tej pozycji przesuwajac na boki lub ruchem obrotowym zalezy od skrzyni wyberzemy 3 albo 4 bieg. przesuwajac wybierak przod- tyl albo gora dol i w tym polozeniu przesuwamy wybierak na boki albo ruchem obrotowym i w ten sposob wrzucamy nastepne biegi

Jezeli wchodza dobrze to wina lezy po stronie drazka ewentualnie linek ale jesli problem dalej wystepuje to juz problem lezy w usterce skrzyni najczesciej synchronizatorow ktore trzeba wymienic
mozna sprawdzic jeszcze poziom oleju ewentualnie go wymienic
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 23:26 przez Janosik, łącznie zmieniany 4 razy.


A-point Audi Service Amsterdam

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw lip 16, 2009 10:16

a dla IV gdzie jest ta nakretka do regulacji?


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 398 gości