wymiana rozrządu - wymienić też napinacz wieloklinowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

wymiana rozrządu - wymienić też napinacz wieloklinowy?

Post autor: DamianS. » wt lip 14, 2009 21:22

Witam, zakupiłem ostatnio rozrząd kompletny + pompę, chcę dać go do wymiany, ale mam jeszcze mały problem z napinaczem paska, nie chce dawać dwa razy do naprawy, tylko wymienić wszystko od razu.

Otóż napinacz zaczał mi ostatnio drgać
Obrazek
nie jest to fotka mojego silnika...

pytanie czy kupić sam napinacz, czy cos jeszcze powoduje te drgania? wiem, ze jesli tego nie wymienie spadnie mi pasek i po ptokach będzie, napinacz to dodatkowo + 200 zł, mechanik znowu mówi ze moge jezdzic, jak dodaje gazu jest ok, drgania ustepują...


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » wt lip 14, 2009 22:20

Jeśli chcesz to zrobić wymień samą rolkę koszt okło70-80 zł zależy w jakim sklepie. Wymiana jej w zupełności wystarczy. przed chwilą skończyłem taką operację w AGU .



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt lip 14, 2009 22:46

sprawdź jeszcze sprzęgło jednokierunkowe w kole pasowym alternatora prawdopodobnie przyczyna jest w nim jak jest zatarte to szarpie właśnie napinaczem i paskiem



DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: DamianS. » wt lip 14, 2009 23:44

czyli najlepiej rozebrac i sprawdzic w takim razie


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » śr lip 15, 2009 08:56

Przerabiałem to u siebie i niestety musisz wymienić koło pasowae alternatora+kompletny napinacz. Wymiana samej rolki napinacza niewiele da,ponoć wyrabia się trzpień na którym osadzona jest rolka i sama jej wymiana daje poprawę na krótką metę. Pierwotnie winowajcą zużycia się napinacza jest sprzęgiełko alternatora.
Pozdr.



xplo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:33
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: xplo » ndz lip 19, 2009 18:54

Czy ten napinacz paska klinowego wymienia się zawsze przy wymianie rozrządu ?? Bo ja jak kupiłem auto to przy wymianie rozrządu musiałem wymienić bo miał luzy. Aktualnie już zrobiłem 40 tyś po wymianie rozrządu i jest wszystko ok. Jednak nadal nie wiem czy przy kolejnej wymianie muszę też i ten napinacz wymienić ?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz lip 19, 2009 19:38

nie napinacz wymieniasz tylko jak jest potrzeba czyli uszkodzony , zużyty
Ostatnio zmieniony ndz lip 19, 2009 19:39 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości