Mokro w okolicach wtrysku & plama oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kyzrej89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr maja 28, 2008 18:36
Lokalizacja: BZA
Kontakt:

Mokro w okolicach wtrysku & plama oleju

Post autor: kyzrej89 » pn lip 13, 2009 13:59

Witam panowie i panie. Nie chcę zakładać 3 róznych tematów więc postaram sie ogarnąć wszystko w jednym... 1 sprawa to "zapocone" okolice wtrysku...:/ dołączam foto jak to wygląda i proszę o pomoc w diagnozie ustrojstwa...krokowiec też jest zalany i nie wiem czy to ma wpływ na jego pracę... 2 Problem falujące obroty... po odpaleniu obroty się "gibaja" w granicach 900-1000. Monowtrysk powinien stać równo więc coś jest nie tak... Odnośnie krokowca to czytałem na forum,że pasuje ten od Polonezów wyprodukowanych po 97' roku... Czy to prawda? problem to "kapanie" oleju zapewne spod filtra oleju... Wycierałem miejsce na które kapie no i dziś patrzę a tu mokroo... :/ również dołączam foto tej plamy. Czy to może być wina źle dokręconego filtra oleju...?
Proszę o pomoc i sugestie ludziska... :) :kwiatek:
Pozdrawiam i z góry dziękuję! Krzych :pub:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » pn lip 13, 2009 15:56

Wtrysk moim zdaniem zawsze jest prosze spocony wiem to po swoim prykładzie u mnie wyglada podobnie najlepiej odkrecic śruby zdjac ta osłone wtrysku z napisem VW i do okoła nałozyc silikonu. Jezeli chodzi o filter oleju to wez go odkręc wyczyśc i delikatnie przesmaruj uszczelne filtra czystym olejem i mocno dokrec powinno pomuc



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn lip 13, 2009 16:26

Prawdopodobnie pęknięta/ uszkodzona podstawka wtrysku.
I to może być przyczyna zarówno falowania obrotów jak i nieczystości w tej okolicy.
Sprawdź też uszczelkę dolotu.

Zanim kupisz krokowca poszukaj fachowca od wtrysków i gaźnika, niech obmierzy ci stycznik. Ewentualnie jesli czujesz sie na siłach sam poszukaj na forum jak sprawdzić multimetrem krokowiec.
Rozbierałem kiedyś krokowca i tam naprawdę nie ma sie co popsuć. Kupiłem nowy a i tak wrócił stary i jeździ do dzisiaj.

Kapie ci spod filtra, zainwestuj 20 na nowy ale pamiętaj .żeby go poprawnie założyć i odpowiednio dokręcić


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » pn lip 13, 2009 19:06

u mnie tez kapie
ale to nie zalezy od zalozenia ani od cibie raczej jestto wada filterka
olej zmieniam co 10 k km wiec sie za bardzo tym nie przejmuje
srednio co 4 mi kapie


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
DriverVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 05, 2004 23:07
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: DriverVW » pn lip 13, 2009 22:36

Jesli jest mokre obok podstawy wtrysków to najlepiej wymień podstawę bo moze brać CI lewe powietrze, ok 40 zł dlatego falują obroty i moze wiecej palić.

a na dole może CI lać albo z filtra albo z czujnika ciśnienia nad filtrem oleju, często one puszczają i zaczyna przez nie puszczać ok 8 zł kosztuje czujnik, najlepiej ściąg gumkę z czujnika i zobacz czy w środku nie jest mokre.
jest jeszcze jedna mozliwość ze przepuszcza rurka ciśnieniowa wspomagania, zobacz czy masz płyn w zbiorniczku od wspomagania (ja ostatnio tak miałem) podczas kręcenia kierownicą trzaskało mi olejem od spodu.



rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » wt lip 14, 2009 10:15

Przede wszystkim olej bierze się z odmy przez przewody czyli "odpowietrzenia skrzyni korbowej" jedyną na to radą jest zakup tzw. koszyczków i włożenia ich w gumowe przewody idące od odmy. Tym sposobem olej nie będzie przedostawał się do wtrysku gdyż koszyczki będą go zatrzymywały w przewodach, co spowoduje że olej spłynie z powrotem do skrzyni korbowej. koszyczki tego typu stosowano w produkcji polonezów mam tak w swoim golfie i w pełni sprawdzają się.



Awatar użytkownika
kyzrej89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr maja 28, 2008 18:36
Lokalizacja: BZA
Kontakt:

Post autor: kyzrej89 » wt lip 14, 2009 12:55

kolego rjxt a gdzie dokładnie te bajery się znajdują... mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu o które przewody chodzi...? i jakie +/- koszty tego zabiegu śa... tj. montaż tych koszyczków.?
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 12:56 przez kyzrej89, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości