Pasek rozrządu 1.6 ABU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

steyr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 21:31
Lokalizacja: okolice Wadowic

Post autor: steyr » pn lip 13, 2009 21:43

filip85 pisze:Aha, dzięki to mnie uspokoiłeś

[ Dodano: 13 Lip 2009 19:38 ]
Aha, ale kręciłem, mając zdjęty pasek, nic nie mogłem pogiąć?
jak to? przeta tak niemożna,pewnie chciałes wrócic na znak na wale przy zdjetym pasku i przekresiłes wałem o 360 stopni? pamietaj ze wał główny kreci sie 2 razy szybciej niz wałek rozrzadu.



filip85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:42
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: filip85 » pn lip 13, 2009 21:54

no właśnie tak zrobiłem, bo nie mogłem tych śrub odkręcić



steyr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 21:31
Lokalizacja: okolice Wadowic

Post autor: steyr » pn lip 13, 2009 22:25

filip85 pisze:no właśnie tak zrobiłem, bo nie mogłem tych śrub odkręcić
tos se dorobił,i próbowałeś odpalac?niebyło czasem jakis stuków? neiwiem jak jest w golfach czy twój 1.6 jest kolizyjny,przekrecajac wał o pełen obrót wałek rozrzadu musiałbys przekrecic o równe 180 stopni [ o połowe obrotu ] w takim wypadku nieodpali ci chocbys jak kombinował,rozbierz rozrzad,ustaw na znaki koło wałka rozrzad,zdejmij pasek,obróc wałem do tyłu [ w lewo ] o pełen obrót zeby sie znak pokrył,załoz pasek,przekrec wałem o 2 obroty i sprawdz czy sie znaki zeszły na obu kołach,jak nie,jest mozliwosc ze przy twoich kombinacjach z wałem rozrzad przeskoczył o który zabek,jali tak jest to sciagnij pasek i ustaw odpowiednio na znaki i załoz zpowrotem pasek, na przyszłosc przy wymianie paska i itp po sciagnieciu paska jak silnik jest na znakach niekrecimy ani wałem ani wałkiem rozrzadu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości