jakie amorki do MKII GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

jakie amorki do MKII GT

Post autor: robal264 » czw sty 26, 2006 18:19

Witam!

Moje pytanie brzmi: jakie amorki na przod do tego modelu auta, oczywiscie chodzi o sportowe,musza mi sie zmiescic tam kolka opona bedzie 185/60/14'' i felga tez wiadomo jaka, ogolnie to mam teraz cala sportowa zawieche ale prawy przod mi padl i musze zmienic, wiem ze powiecie aby wykrecic i zobaczyc jakie byly ale to nie mozliwe bo ziomal ktory go wczesniej mial zapryskal caly spod czym na wzor chlorokauczukowej farby i i widac tylko koncowke amorka ze jest czerwona o to mi nie wiele mowi.

Chcialbym sie dowiedziec ile go w miare przyzwoicie obnizyc (nie wiem ile jest teraz) i ewentualne koszty, dodam ze fajnie bylo by sie zmiescic w okolo 500zl za pare


pozdrowionka :kufel:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

MikeBer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 21, 2005 00:47
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: MikeBer » czw sty 26, 2006 19:28

Amorki sie wymienia zawsze parami. Skoro masz sportowe zawieszenie to pewnie amorek jest krótszy o 25mm. Poszukaj na allegro. Znajdziesz tam tego troche.
Nie wymieniaj 1 sztuki bo to niezbyt rozsądne rozwiązanie. Na tym akurat nie warto oszczędzać.
:okej:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 26, 2006 19:42

nowe sportowe do 500 zeta to bedą jakieś krzaki z tajwanu tylko, dlatego może warto sie zastanowić na jakimiś porządnymi seryjnymi? Np bilstein... pozdro



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw sty 26, 2006 19:58

no oczywiscie ze warto kupic lepsze, no i wiem iz wymienia sie je parami :) chcialbym tylko dowiedziec jakie kupic aby pasowaly, na alegro nic juz nie kupuje 2 razy zrobilem sie w h.. i 3 juz sie nie dam :hehe:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 26, 2006 20:27

ja na allegro kupiłem mnóstwo rzeczy i nigdy mnie nikt nie załadował w ch.....ale to temat na osobną dysputę...po prostu trzeba sie nie dac oszukac, są na to sposoby......

Jak chcesz tanio i porządnie to polecam bilsteina b4, na allegro po stokilka zł na sztuke....koleś sprawdzony ten co je sprzedaje....on to taki najwiekszy sprzedawca bislteina na allegro....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 26, 2006 20:52

polecam bilstein b6 a jak za drogo to lepiej kupić seryjne firmowe amorki (ew. gazówki) i sobie darować sportowy zawias
ps. co do allegro to też kupuje i sprzedaje już długo i dosyc dużo i nigdy nie było problemów

np. w tamtym roku kupiłem okazyjnie 2 tylne amorki olejowe, monroe, nowe, przejechały już ok 35tys i wszystko jest ok (bo niektorzy twierdza, ze monroe do niczego sie nie nadaje), a kosztowaly 80zl za pare :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 26, 2006 21:01

nono b6 to już typowo sportowe, oczywiscie tez poelcam, sam mam takie, używki kupiłem 4 szt za 900, z tym że nowe to koszt z tego co pamiętam co najmniej 500 za sztuke .....Jeśli b6 to najlepiej kupić uzywane bo one są w pełni rozbieralne i regenerowalne....albo jak już mówiłem nowe b4 gazowe



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 26, 2006 21:09

dokładnie jak sas_gti mówi.
robal264, moim zdaniem najpierw musisz sobie odpowiedzieć na pytanie co to znaczy sportowe. Jak chcesz sportowe do szybkiej jazdy i.t.p to bilstein b6 jak tylko obnizenie to wystarcza b4 (nie wiem czy sa wersje o skroconym skoku) gazowy zawsze bedzie troche twardszy niz olejowy i b4 mozna kupic juz stosunkowo tanio porównując do b6


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 26, 2006 21:19

b4 to typowy zamiennik dla serii, nie są niestety krótsze, ale są podobno troszke twardsze od odpowiedników b4 u innych producentów....



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » czw sty 26, 2006 21:51

dobra chlopaki ale w wersji GT juz seryjnie jest obnirzone i twardsze zawieszenie to ile kosztuja orginalne amortyzatory do tego modeku??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 26, 2006 22:36

Dreak'e w gt są "obniżone" ale raczej tylko z nazwy, bo to obniżenie jest ok 20mm także praktycznie niezauważalne. Czy jest twardsze to Ci nie powiem.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pt sty 27, 2006 00:20

no widze ze troche sie wyjasnilo chyba zostane przy tych b4 bo mi konkretnie nie chodzi o jakas mega szybka jazde czasami tylko, tak to normalnie wiecie przeciez jak to jest ;grin;

chcialbym tylko po zakupie aby nie bylo tak ze tyl stoi nizej niz przod no i zeby to sie jakos troszke prezentowalo

dzieki za pomoc chlopaki


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 27, 2006 14:25

jeżeli masz do wydania do 500 zł to możesz kupic 4 amorki b4, spokojnie sie zmieścisz w tej kwocie....

Jeżeli amory tylne masz bardzo twarde, krótsze, pewnie tez na ?krotszej sprezynie? i do tego jeszcze nie pierwszej młodosci a wiec zużyte to tył prawdopodobnie bedzie sie zachowywał dużo mniej komfortowo niż przód.....
Tył twardszy od przodu nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem , np przejażdzając przez leżacego policjanta przód wybierze ładnie a tył podbije......Tym bardziej moze tak byc jesli na przodie bedzie wypasiony bilstein który mistrzowsko wybiera nierówności a z tyłu jakiś sportowy krzak, jakieś bujadełko innymi słowy......takze jak polecam komplet b4....pozdro



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pt sty 27, 2006 16:22

skoro tak twierdzisz to zakpuie to co proponujesz, ogolnie to chcialbym aby moj golfik troszke lepiej trzymal sie drogi ale nie byl jakos tam masakrycznie twardy, bo dziury u nas jak cholera!!

dziekuje za pomoc i pozdrawiam :pub:


P.S. z tylu moga byc jakies porzadne amorki mechanik mi mowil ze jeden to koszt okolo 500zl przod pewnie tez tyle ale mnie juz nie stac poki co na takie wydatki. Kiedys tam moze :)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości