MK3 vr6 obrócona panewka na wale pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 vr6 obrócona panewka na wale pomocy
Witam koledzy. Mam problem z silnikiem w golfie 3 vr6 mianowicie obrocila sie panewka na wale na 6 tloku zawiozlem wal do szlifowania ale powiedzieli ze nie da sie nic z walem zrobic. Chcialbym sie dowiedziec co sie bardziej oplaca czy kupienie drugiego walu + nowe panewki czy kupienie drugiego calego silnia...
wlasnie nie wiem co robic inni "mechanicy" twierdza ze kupiony wal np na allegro i nowe panewki ze to nie bedzie dlugo jezdzic ze lepiej wsadzic drugi silnik z jakiegos rozbitka... zawiozlem rowniez do sprawdzenia tlok z korbowodem koles co zajmuje sie tym mowil ze tloki i pierscienie sa prawie nowe i na dodatek byl rozrzad nowy wsadzony do auta
prezes-08 pisze:a gdzie sie znajduje to (ASO) i mozna o jakis numer od nich?? a jak bym kupil wal nominalny sprawdzil go itp. z denontazu i nowe panewki i przejezdzil z 1000 km przy normalnej jezdzie dotarlo by sie to razem?? i czy bym mogl troche na tym pojezdzic czy nie bedzie to tylko tymczasowe ??
człowieku , wybij sobie z głowy nowy wał z panewkami z ASO , koszt pewno większy niż całego Twojego samochodu
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 20:00 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
jak załatwisz nominalny , nie nowy , to kup panewki na pierwszy szlif , szlif zrobisz w zakładzie za 100 zł z dopasowaniem panewek , i masz spokój na lata
[ Dodano: 12 Lip 2009 22:48 ]
u mnie w 1- Maju , taki zakład samochodowy , szlif wału nie na zlecenie , tylko na fuche kosztuje dobrą flaszke , a sprzęt do tego naprawde mają pierwsza klasa
[ Dodano: 12 Lip 2009 22:48 ]
u mnie w 1- Maju , taki zakład samochodowy , szlif wału nie na zlecenie , tylko na fuche kosztuje dobrą flaszke , a sprzęt do tego naprawde mają pierwsza klasa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 388 gości