Odpala i gaśnie po 0,5s - 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz lip 12, 2009 18:38

Byku21 pisze:A może kostka przy stacyjce się skończyła...Znajomy teraz mi mówi,że miał tak ostatnio...

[ Dodano: 12 Lip 2009 18:37 ]
jak siadzie cujnik halla to komp nie ma info o predkosci obrotowej i nie steruje pompa. Tyle ze po kazdorazowym rzekreceniu kluczyka powinno byc slychac pompe pomimo uszkodzonego czujnika halla.
Pompa dziala po przekreceniu kluczyka przez ok 3 sek, dalsze jej zadzialanie mozliwe jest tylko wtedy gdy komputer otrzyma z czyjnika halla informacje ze wal korbowy sie obraca


a jak ma zwykły przerywacz podpalony ?



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » ndz lip 12, 2009 18:38

wlasnie to jest takie palenie auta że już odpala i gaśnie, dalej go kręcę, odpala i zgon i tak w kółko, zastanawia mnie to że odpalania są równomierne

[ Dodano: 12 Lip 2009 18:39 ]
Byku21 pisze:Ewentualnie słychać przekaźnik pompy paliwowej tak w ogóle????
tak, pompa podaje paliwo na poczatku i po zgasnieciu tez przesuwa ładnie i tyka


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 12, 2009 18:40

a jak ma zwykły przerywacz podpalony ?
To pupa...
Sprawdź tą kostkę przy stacyjce...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » ndz lip 12, 2009 19:26

hmm spróbuj odpiąć przepływomierz i zobacz czy zapali i będzie mieć obroty (jak dodasz gazu zgaśnie) jak zapali i będzie trzymać niskie obroty mogło coś się podziać z przepływomierzem powietrza


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » ndz lip 12, 2009 19:45

Damian3942 pisze:hmm spróbuj odpiąć przepływomierz i zobacz czy zapali i będzie mieć obroty (jak dodasz gazu zgaśnie) jak zapali i będzie trzymać niskie obroty mogło coś się podziać z przepływomierzem powietrza
po odpięciu to samo, więc to odpada

pozostaje mi ta kostka, tylko muszę rozkręcać kierownicę aby ją dokładnie obejrzeć??


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lip 12, 2009 19:59



Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » ndz lip 12, 2009 20:05

Byku21 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
W MKII jest podobnie...
dzięki za fotoporadę
natomiast ja sam nie mam problemów z przygasaniem świateł, kontrolek czy w ogóle z elektryką. Kręci cały czas rozrusznikiem


ObrazekObrazekObrazek

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz lip 12, 2009 20:07

słuchaj a może to tylko czujnik temperatury padł



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » ndz lip 12, 2009 20:44

wojtas4589 pisze:słuchaj a może to tylko czujnik temperatury padł
wymieniany 2 miesiące temu na niemiecki zamiennik, gdyby padł to by w ogole nie odpalał (przerabiałem to :cool:) a tutaj tak jakby "zawadzał o zapłon" i co chwila patataj


ObrazekObrazekObrazek

wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » ndz lip 12, 2009 21:28

PiotrekCL pisze:filtr był nowy 3 miesiące temu zmieniany
PiotrekCL pisze:co do powietrza to miesiąc temu sprawdzane
PiotrekCL pisze:wymieniany 2 miesiące temu na niemiecki zamiennik
to nie znaczy że nie trzeba sprawdzić



Awatar użytkownika
PiotrekCL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn gru 08, 2008 21:06
Lokalizacja: TSA

Post autor: PiotrekCL » ndz lip 12, 2009 23:42

wojtas4589 pisze:
PiotrekCL pisze:filtr był nowy 3 miesiące temu zmieniany
PiotrekCL pisze:co do powietrza to miesiąc temu sprawdzane
PiotrekCL pisze:wymieniany 2 miesiące temu na niemiecki zamiennik
to nie znaczy że nie trzeba sprawdzić
tak wiem, natomiast jakies pół godziny temu sprawdzałem i wszystko OK, pompa daje po oczach paliwem, filtr nie jest zatkany (znów się o tym przekonałem dosłownie przed chwilą hehe)

czujnik temp OK, rezystencja na zimnym juz teraz w porządku
węże pomacałem całe i nic z nimi się nie stało od ostatniej kontroli.

czy to nie może być czasem czujnik HALLA?


ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn lip 13, 2009 07:43

jak siadzie cujnik halla to komp nie ma info o predkosci obrotowej i nie steruje pompa. Tyle ze po kazdorazowym rzekreceniu kluczyka powinno byc slychac pompe pomimo uszkodzonego czujnika halla.
Pompa dziala po przekreceniu kluczyka przez ok 3 sek, dalsze jej zadzialanie mozliwe jest tylko wtedy gdy komputer otrzyma z czyjnika halla informacje ze wal korbowy sie obraca
Pisałem już o tym raz...Są takie objawy????Trzeba sprawdzić


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » pn lip 13, 2009 22:07

a odpinałeś klemę? może komputer złapał błęda? spróbuj na noc odpiąć... a i ten no przekręć dwa razy kluczyk albo trzy żeby zaświeciły się kontrolki (słuchaj jak się załącza pompa i wyłącza) żeby włączyła się i wyłączyła pompa i potem spróbuj odpalić... u mnie tak było po wymianie filtra paliwa że gasł...


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Odpala i gaśnie po 0,5s - 1.3 NZ

Post autor: mariusz101082 » wt lip 14, 2009 09:46

Witam miałem podobny problemik tyle że ja mam 1.8 RP na jednopunkcie. Tak jak u ciebie poszrpał i zgasł na amen najpierw było tak że odpalał na chwilke i gasł pózniej nie chciał odpalać. Tak jak u ciebie sprawdzony palec, kopułka, swiece (iskra), czujniki, pompa paliwa dosłownie wszystko. Okazało się że oringi na wtryskiwaczu które mają uszczelniać obraziły się :bajer: i nie uszczelniały (doszlismy z kumplem do tego w ten sposób że rozkręcilismy osłone dolotu powietrza pózniej kopułke nad wtryskiem a tam wilgotno i brudno no to szmatka i wycieranie i odpalił pojezdziłem jakieś 1,5 gdz i znów to samo więc znów rozkręcone wszystko a tam znów wilgotno więc wyjelismy wtrysk na którym są dwa oringi i jeden na kopułce który przykrywa sam wtrysk zostały wymienione wszystkie i do dziś jest wszystko OK wymiana była ok 2 tyg temu) Najlepsze na koniec koszt naprawy to ok 3zł :hmm: ale ile nerwów przy tym to tylko właściciel VW-ja wie POZDRAWIAM i życzę POWODZENIA :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 384 gości