Witam ostatnio wymieniłem pompę vacu bo ruszał się w niej króciec i ciekła i były słabe hamulce. Zmieniłem, odpaliłem samochód i co mi się ukazało że są dalej słabe. Pompa zasysa dobrze powietrze. Może układ jest zapowietrzony. ?? Pedał twardy u góry. Jeszcze co mnie zastanawia po wymianie vacu że pedał teraz schodzi podczas zapalania jakieś 3 cm a na tamtej więcej. Pomórzcie .Chodzi tu o gwałtowne naciśniecie hamulca. Jak delikatnie naciskam to hamuje dobrze. Co z tym jest nie tak, gdzie jest Problem.
PISZ TEMATY WE WLASCIWYM DZIALE - ADAMM
Problem z hamulcami Golf 4 TDI AHF 110
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z hamulcami Golf 4 TDI AHF 110
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2009 08:10 przez XV2, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Do mechaniora - Przetocz płyn hamulcowy. Dalej sprawdzamy szczelność wężyków - sprawność zaworka - tego na wężyku od vacu - spreawdzamy stan tarcz hamulcowych jeżeli tarcze robią się czarne > to znaczy że są do wymiany - skończyła się ich warstwa cierna - zostaje samo żeliwo! - sprawdzamy jeszcze temp. po ostrej jeździe - czy czasami tłoczek nie jest zapieczony ->>>>>>>>>>>>> reszta to uszkodzenie pompy hamulcowej lub servo nie jest szczelne.
Zaworek był rozwalony puszał w 2 strony i przewód był pekniety oddołu że nie było widać. Teraz jest wszystko ok. Temat zamkniety
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości