Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do golfa II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 10, 2009 21:23
Lokalizacja: Ustroń

Poszukuje schematu instalacji elektrycznej do golfa II

Post autor: Tomi81 » pt lip 10, 2009 21:37

Witam jak w temacie poszukuje schematu instalacji elektrycznej do golfa II a szczegolnie chodzi mi o uklad sterowania silnikiem o toz dlaczego ten golfik posiadal silnik diesla ale wlozylem 1,8 b 107 kucykow autko jezdzi ale jak to pozostawia wiele do zyczenia .
Wiazke sterowania silnikiem mam z passata i tu napotkalem problem poniewaz najwazniejsze rzeczy podlaczylem silnik odpala ale pozostaly dwa przewody luzne jeden jest od przepustnic a drugi niewiem.

Jezeli ktos dysponuje takim schematem bylbym wdzieczny
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 11:00 przez Tomi81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt lip 10, 2009 22:11

który rocznik wiązki lub silnika bo rózne modele i rózne schematy

pokaż o które wtyczki ci chodzi

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 22:23 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Tomi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 10, 2009 21:23
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Tomi81 » sob lip 11, 2009 09:56

chodzi o wtyczke podlaczenia wiazki sterowania silnikiem do do pozostalej instalacji ona jest wyprowadzona do komory silnika na podszybie obok komputera rocznik golfa to 90 ale passata z ktorego mam wiazke juz nie pamietam powiem ci tylko tyle ze jest to 1,8 pelny wtrysk uklad digifant silnik PF rocznik powyzej 88


jezeli moglbym cie prosic zebys mi te opisy przeslal jako plik np na maila bo nie moge ich wzucic na tlumacza a niestety z angielskiego jestem troszke do tylu ;)

moj mail tkohut@wp.pl

[ Dodano: 11 Lip 2009 14:05 ]
I jest doszlem do bledu ktory sam popelnilem juz wszystko gra autko zaczelo chodzic jak zegarek dzieki za schemacik teraz biore sie za zalozenie turbosprezarki do niego
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 11:32 przez Tomi81, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » sob lip 11, 2009 21:31

jeśli chcesz założyc turbo od diesla to powodzenia.też to chciałem zrobi i wielu innych ...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob lip 11, 2009 23:39

Tomi81 pisze:zalozenie turbosprezarki do niego
jak z diesla to nie wypali,mam nadzieje,że jak z benzyny to masz 10k na to uturbienie :helm: :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Tomi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 10, 2009 21:23
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Tomi81 » pn lip 13, 2009 05:28

Jesli moge wiedziec co wam niewypalilo odnosnie turbiny z diesla bo ja jak probowalem go na warsztacie to chodzil z turbina z diesla i jezeli chodzi o prace chodzilo calkiem przyzwoicie
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 05:36 przez Tomi81, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn lip 13, 2009 11:42

Tomi81, chodzi o charakterystykę pracy turbiny diesla w benzynie chodzi o to ,że przy niskih obrotach ędzie max ciśnienia a to jest w enzynie efekt mało porządany,powinien byc max przy wyższych obrotach...

to ,że ona pracuje to oczywiste ale jak pojeździsz to sam zobaczysz o co chodzi

Nie ty jeden myślałeś o turbo z TD w benzynie....ten kto to zrobił sam Ci napisze ,że charakterystka pracy jest inna lepiej dołożyc do turbo od benzyny jednak


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Tomi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 10, 2009 21:23
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Tomi81 » pn lip 13, 2009 14:30

ok rozumiem tylko ze ta sprezara co mam wykrecala sie przy 3000 dopiero te nowe jak najbardziej ze zmiennym katem spalin wykrecaja sie juz przy 1700 obrotow na max aczkolwiek przyznam sie szczerze ze teraz dopiero zaczynam sie bawic z silnikami benzynowymi wczesniej wszystko robilem na dieslach ale jezeli chodzi tylko o ta charakterystyke pracy to sproboje bo mam wszystko pod to przerobione wiec jest to tylko kwestia przelozenia kolektora wydechowego a turbina lezy na warsztacie


Jak nie bedzie zbytniego efektu to zalatwie sprezarke z passacika 1,8 T



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 279 gości