Obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

twetty3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 16:34
Lokalizacja: lodz

Obroty

Post autor: twetty3 » sob lip 11, 2009 09:43

WItam.
mk3gti 2.0 8v Lpg motor 2E 94r.
Pojawil sie problem z obrotami w momencie gdy silnik pracuje na obrotach 4000 to po wrzuceniu na luz obroty spadaj dosc dziwnie zatrzymuja sie na 1600 i dopiero po 2-3 sek. spadaja na 800 nieraz jest tak ze jak stane w korku to potrafia z 800 na 1200 skoczyc bez dodawania gazu. Jeszcze jedna niepokojaca sprawa to ze przy ruszaniu z 1biegu jak probuje ruszyc dynamicznie to auto dostaje tzw. skokow zajaczka. Dodam ze dzieje sie to na lpg i na pb. Mozecie cos doradzic znajomy sugerowal ze moze to byc silnik od obrotow jalowych.
Pozdrawiam.



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » sob lip 11, 2009 10:32

Ja bym obstawial przepływke albo silniczek krokowy najlepiej podpiac pod vaga


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » sob lip 11, 2009 10:56

sprawdz uklad dolotowy czy nie chwyta gdzies lewego powietrza
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 10:56 przez kedzior, łącznie zmieniany 1 raz.



twetty3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 16:34
Lokalizacja: lodz

Post autor: twetty3 » sob lip 11, 2009 11:01

sprawdzalem jest szczelny , myslalem ze moze cos z ukladem zaplonowym ale swiece kopulka i palucha mam nowy .



Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » sob lip 11, 2009 11:04

a jak sprawdzales? czasami niwielka nieszczelnosc straczy - tez to kiedys przerabialem a zakladalem ze wszystko ok

cos latwopalnego w spray-u i spryskujesz po koleji ... kiedy obroty silnika sie zmienia masz nieszczelnosc



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » sob lip 11, 2009 11:04

twetty3, najlepiej pod vaga podepnij i odrazu wyjdzie , ale przewaznie przeplywka padaczy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

twetty3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 16:34
Lokalizacja: lodz

Post autor: twetty3 » sob lip 11, 2009 11:08

dziekuje za rady najlepiej bedzie podpiac pod vag i zobaczymy co wywali



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 11, 2009 11:34

raczej VAG nic nie wywali. Koledzy dobrze radzą: najpierw wnikliwa kontrola szczelności, ponowna ocena układu zapłonowego - jeszcze kable pod lupę. Zobacz czy linka gazu ma jakiś luz bo musi mieć. Potem TPS, przepływka, miernik do ręki i sprawdzaj to porady są już na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości