Dziwne dźwięki na wtrysku lub w przewodach wentylacji

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Dziwne dźwięki na wtrysku lub w przewodach wentylacji

Post autor: felicjator » wt lip 07, 2009 15:37

Po powrocie z urlopu, po jakiś 10 dniach odpaliłem Golfa (silnik AAM) no i doszły do mnie z pod maski odgłosy świstu, prychania, coś zblizonego do gotującej się wody pod przykrywką lub do odkręcenia kranu, w którym nie ma wody, tylko schodzi ciśnienie.
What is this?
Udało mi sie jedynie dojść, że tem dźwiek dochodzi gdzieś z okolic wtrysku. Czasami jest on słabosłyszalny, trzeba otworzyć maske by to usłyszeć, przy pierwszym odpaleniu było to na tyle głośne, ze słyszałem to w kabinie stojąc na światłach.
Obroty silnika są OK, nie falują. Co to może być, podstawa zespołu wtryskowego/kołnierz wtrysku - tam jakaś nieszczelność ?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 14:36 przez felicjator, łącznie zmieniany 2 razy.


auta kwitnące wiśnią

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt lip 07, 2009 16:53

I don't know too...
Jeśli nic, poza dźwiękiem się nie dzieje - jeździć; być może poschodził olej z samoregulatorów (popychaczy) zaworów, może co innego. Jeśli już bardzo ten dźwięk Kolegę niepokoi - podjechać do starszego wiekiem mechanika, niech posłucha.



Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » czw lip 09, 2009 20:42

Byłem u znajomych mechaników na szybkiej diagnozie i stwierdził, że to może być ta guma na podstawie wtrysku, że tam coś przepuszcza.
Żeby coś dokładniej to trzeba by rozebrać wtrysk i zobaczyć
Może ktoś ma jakieś pomysły jeszcze? Miał ktoś może podobny problem?


auta kwitnące wiśnią

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lip 09, 2009 21:43

Nie zabardzo znam się na tych wężykach które sa do gaźnika powtykane ale może jakiś jest podciśnieniowy itp i np spadł i syczy... :) A próbowałeś ruszać całym gaźnikiem czy syczenie ustępuje?? Bo jeśli nie będzie różnicy to raczej by nie była ta guma...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw lip 09, 2009 21:44

Sprawdz waz od serwa ten gumowy ktory jest przykrecony do kolektora ssacego lubi pekac
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 21:45 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » czw lip 09, 2009 22:42

palen pisze:Nie zabardzo znam się na tych wężykach które sa do gaźnika powtykane ale może jakiś jest podciśnieniowy itp i np spadł i syczy... A próbowałeś ruszać całym gaźnikiem czy syczenie ustępuje?? Bo jeśli nie będzie różnicy to raczej by nie była ta guma...
Mam wtrysk jednopunktowy, nie mam gaźnika. Ruszałem i syczenie jest cały czas raczej, może ewentualnie poziom syczenia się zmienia, ale istotnych zmian nie ma,więc nie ma pewności czy to własnie podstawa wtrysku
jeryk10 pisze:Sprawdz waz od serwa ten gumowy ktory jest przykrecony do kolektora ssacego lubi pekac
Od serwa, czyli od wspomagania kierownicy??? Wkleiłbyś fotkę, o jaki wąż chodzi?
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 22:47 przez felicjator, łącznie zmieniany 2 razy.


auta kwitnące wiśnią

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » czw lip 09, 2009 22:45

felicjator pisze:
palen pisze:Nie zabardzo znam się na tych wężykach które sa do gaźnika powtykane ale może jakiś jest podciśnieniowy itp i np spadł i syczy... A próbowałeś ruszać całym gaźnikiem czy syczenie ustępuje?? Bo jeśli nie będzie różnicy to raczej by nie była ta guma...
Mam wtrysk jednopunktowy, nie mam gaźnika
jeryk10 pisze:Sprawdz waz od serwa ten gumowy ktory jest przykrecony do kolektora ssacego lubi pekac
Od serwa, czyli od wspomagania kierownicy??? Wkleiłbyś fotkę, o jaki wąż chodzi?
Nie od wspomagania hamulcow



Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » czw lip 09, 2009 22:51

na tyle o ile udało mi sie ustalić to syczenie dochodzi gdzieś z okolic tego:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


auta kwitnące wiśnią

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lip 10, 2009 06:06

felicjator pisze:Mam wtrysk jednopunktowy, nie mam gaźnika.
Mam ten sam silnik jak zwał tak zwał (wiadomo o co chodzi ) :)
felicjator pisze:Ruszałem i syczenie jest cały czas raczej, może ewentualnie poziom syczenia się zmienia,
Jeśli się zmienia to syczenie to możliwe że to podstawa wtrsku jest pęknięta.
Zajrzyj od tyłu tam jest przynajmniej jeden wężyk podłączony, może spadł, i są zaślepiki jakieś - też warto sprawdzić czy są...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » pt lip 10, 2009 15:51

Raczej to chyba nie będzie podstawa wtrysku. Ruszałem dziś całym ustrojstwem i zmian w "syczeniu" nie słyszałem:(


auta kwitnące wiśnią

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lip 10, 2009 16:04

Więc popatrz czy gdzieś ci wężyk nie pękł lub spadł bo napewno od tyłu jakiś wchodzi... Później chyba ze dwa wyjścia/wejścia są zaślepione i może to jest przyczyną.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
felicjator
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
Lokalizacja: 3M
Kontakt:

Post autor: felicjator » ndz wrz 27, 2009 14:13

Udało mi się dojśc do tego, że to nie problem z wtryskiem, żaden wężyk
To coś dobiega z przewodów wentylacji. Jak wyłączę nawiew to nastaje cisza, żadnego syczenia.
What is this?
Łożysko wiatraka?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 14:34 przez felicjator, łącznie zmieniany 1 raz.


auta kwitnące wiśnią

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości