Bzyczenie w desce rozdzielczej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bzyczenie w desce rozdzielczej
Mam problema . Mam golfa 2 1.3 na wtrysku. W desce po przekroczeniu 40km/h wlacza mi sie jakis sygnal czasem wlacza sie po przekroczeniu wiekszych predkosci dzis dopiero jak sie zblizylem do 80 km/h. Nie wiem co on oznacza tydzien temu wymienilem olej bo mi sie dostawala benzyna do oleju i przyczyna niby byl czujnik ssania byl zepsuty i niewylaczal ssania wiec wymienilem i oczywiscie odrazu olej ale wciaz sie wlacza ten sygnal ale jak zejde ponizej 40km/h to sie wylacza . Co to jest i co mam zrobic ??
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2006 18:40 przez kinio416, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie też brzęczy, tzn. do pewnej prędkości terkoce, a potem jednostajnie brzęczy. I zależy to od stricte prędkości samochodu. Wina jest licznika i zamocowania linki prędkościomierza. A jak się nagrzeje w kabinie to przestaje.
Jeżeli jednak brzęczy brzęczyk od sygnalizacji niedostatecznego ciśnienia oleju i zależy to od prędkości obrotowej silnika, to sprawdź przewody wysokiego napięcia i izolację przewodów od dwóch czujników ciśnienia w głowicy - te kable są upchnięte sąsiadująco, i jeśli na kablach WN są przebicia, a dodatkowo uszkodzonajest gdzieś izolacja przewodów od czujników, to jeśli przebiacia idą do kabli od czujników, to zdarza się, że brzęczy od pewnego poziomu obrotów silnika, narastająco w miarę wzrostu prędkości obrotowej (prąd z przebić włącza brzęczyk oleju). Przegazuj go na postoju, czy jest to samo . Bo zjawisko będzie wtedy zależne od prędkości obrotowej silnika.
Jeżeli jednak brzęczy brzęczyk od sygnalizacji niedostatecznego ciśnienia oleju i zależy to od prędkości obrotowej silnika, to sprawdź przewody wysokiego napięcia i izolację przewodów od dwóch czujników ciśnienia w głowicy - te kable są upchnięte sąsiadująco, i jeśli na kablach WN są przebicia, a dodatkowo uszkodzonajest gdzieś izolacja przewodów od czujników, to jeśli przebiacia idą do kabli od czujników, to zdarza się, że brzęczy od pewnego poziomu obrotów silnika, narastająco w miarę wzrostu prędkości obrotowej (prąd z przebić włącza brzęczyk oleju). Przegazuj go na postoju, czy jest to samo . Bo zjawisko będzie wtedy zależne od prędkości obrotowej silnika.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Witam! W moim mk2 1.3 posiadam trzy rodzaje brzęczenia ,pierwszy to świerszcze czyli tarcie plastików,drugi to to jakieś chrobotanie w okolicy wskazników podejrzewam z e to linka licznika sie wypina(walniecie reką ucisza ) i trzeci rodzaj brzęczenia to meteliczny dzwię to jakby jakaś niedokręcona śruba włącza sie to przy wysokich obrotach silnika.Chyba sprzedam radio bo i tak go nie słychać
Ja w moim MKII 1.3 na gaźniku miałem tak zeszłej zimy tyle , że to był sygał ktory by obudził
zmarłego nie było smarowania (zamarzł filtr oleju - po wymianie filra OK a olej wymieniałem
i filtr jesienią ) może to też filtr nie puszcza ?? Pozdro.
Dodam , że nie odrazu wączal sie po upływie kilku minut a czasem w czasie jazdy
zmarłego nie było smarowania (zamarzł filtr oleju - po wymianie filra OK a olej wymieniałem
i filtr jesienią ) może to też filtr nie puszcza ?? Pozdro.
Dodam , że nie odrazu wączal sie po upływie kilku minut a czasem w czasie jazdy
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
Jeżeli jak było ciepło nie było problemu z linką, to po porządnym nagrzaniu auta wewnątrz, po kilku- kilkunastu minutach grzania full przestaje.
U mnie zależnie od prędkości jest najpierw:
ciap.... ciap....... ciap.......
potem
ciap, ciap, ciap, ciap, ciap, ciap
a potem (80 km/h i wyżej)
bzzzzzzzzzzzzzzzz
U mnie zależnie od prędkości jest najpierw:
ciap.... ciap....... ciap.......
potem
ciap, ciap, ciap, ciap, ciap, ciap
a potem (80 km/h i wyżej)
bzzzzzzzzzzzzzzzz
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
U mnie też to było, z początku nie wiedziałem co jest aż w końcu sie wydało gdy podczas jazdy spojrzałem na licznik a wskazówka na 0.... Odkręciłem deskę i okazało się że mam uszkodzony uchwyt od mocowania linki do deski... przykleiłem linke do deski i już nie brzęczy..
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 127 gości