Pojawił się kolejny problem kontr. oleju MrugaBzyczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

simm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 17, 2005 22:13
Lokalizacja: Lublin

Pojawił się kolejny problem kontr. oleju MrugaBzyczy

Post autor: simm » śr sty 25, 2006 19:57

Dziś cały dzień się męczyłem żeby odpalić swojego Golfa no i przy pomocy denaturatu busa i przewodów udało się , podobno woda się dostała do gaźnika i zamarzła ale dodatkowo miałem zamienione miejscami kable WN. Wymieniłem tylko kopułke i palec na nowy, no i jade zadowolony ..a tu kontr. oleju bzzzzzzzzz :grrr: zaczyna po przejechaniu jakiś 2km na chwile przestaje, a później już bzyczy cały czas. Co to może być???



Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » śr sty 25, 2006 23:44

Użyj opcji "Szukaj" Tematów na ten temat w ciągu ostatniego tygodnia było conajmiej kilka. Pozdro!



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 26, 2006 10:30

Może być tak, że przy próbie zapalenia na niesprawnej instalacji zapłonowej za dużo benzyny dostało Ci się do oleju i rozcieńczyło go. Wymień olej i zobacz co się stanie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw sty 26, 2006 10:59

simm, Gdybyś przeczytał wszystkie posty z poprzedniego Twojego tematu to wiedziałbyś dlaczego tak sie dzieje. Cytuję :
A faktem mrugania czy świecenia kontrolki ciśnienia oleju wcale nie jestem zdziwiony. Podczas tych wszystkich manewrów z odpaleniem pośrednio wlałeś do oleju sporo benzyny. Olej jest olejem już chyba tylko z nazwy ( nawet nie powinno się używać tego określenia do tej cieczy).Po rozgrzaniu ma gęstość zbliżoną do wody.Właściwości smarne bliskie zeru.Jazda na czymś takim może być ryzykowna.Obawiam się, że czeka Ciebie wymiana oleju i filtra.



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » czw sty 26, 2006 11:00

witaj w klubie..:)

________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 26, 2006 11:11

bodzio_j pisze:simm, Gdybyś przeczytał wszystkie posty z poprzedniego Twojego tematu to wiedziałbyś dlaczego tak sie dzieje. Cytuję :
A faktem mrugania czy świecenia kontrolki ciśnienia oleju wcale nie jestem zdziwiony. Podczas tych wszystkich manewrów z odpaleniem pośrednio wlałeś do oleju sporo benzyny. Olej jest olejem już chyba tylko z nazwy ( nawet nie powinno się używać tego określenia do tej cieczy).Po rozgrzaniu ma gęstość zbliżoną do wody.Właściwości smarne bliskie zeru.Jazda na czymś takim może być ryzykowna.Obawiam się, że czeka Ciebie wymiana oleju i filtra.
O matko simm dopiero teraz do mnie to też dotarło, że to już było i że ja też Ci w tamtym temacie o tym pisałem. No czytaj te posty a nie pisz nowych bo to nie o ilośc chodzi tylko o jakośc :grin: .
I tak wogóle wymień wreszcie ten olej.



simm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 17, 2005 22:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: simm » czw sty 26, 2006 14:43

No dobra Panowie.. a co jeśli podczas odpalania padła membrana w pompie paliwa...wymienie olej a paliwo dale będzie mi się dostawać do oleju...tego właśnie się obawiam. No ale fakt jest taki że dziś rano sprawdzałem stan oleju...mył grubo ponad MAX był rzadki i śmierdział paliwem. A tak w ogóle to po czym można poznać że mambrana w pompie paliwa jest walnięta?
Ostatnio zmieniony czw sty 26, 2006 15:16 przez simm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 26, 2006 15:08

simm pisze: a co jeśli podczas odpalania padła membrana w pompie paliwa
to musiałby być zbieg okoliczności, ale w przyrodzie jest wszystko możliwe


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

simm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 17, 2005 22:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: simm » czw lut 02, 2006 13:28

wymieniłem olej i filtr (75zł) pompe paliwa(70zł) i gra gitara, pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości