Witam
Problem polega na tym, ze rowno powyzej 3000 obrotow wskazowka od obrotow i predkosci opada, kontrolki od oleju i ladowania zapalaja sie. Dzieje sie tak na kazdym biegu lacznie z jalowym. Bylem u przydroznego elektryka i powiedzial zebym sobie regulator napiecia wymienil, ale nie pomoglo.
Nie wiem od kiedy tak sie dzieje i w jakim momencie usterka pojawila sie (znajomy mial zrobic lekka blachareczke wiec auto bylo u niego) z tego co wiem to prawdopodobnie spawal na podlaczonych klemach (akumulator nie padl)
z gory dzieki
MK3 1.9GTD '92r
MK3 1.9 TD skaczacy licznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A może stabilizator? Jest takie coś w liczniku (przynajmniej w mk2), wygląda jak tranzystor i ma 3 nóżki. Jest to element elektroniczny i mógł się uszkodzić podczas spawania. Odpowiada za to, aby napięcie w układzie elektrycznym zegarów było chyba 10,5V niezależnie od napięcia w reszcie instalacji elektrycznej auta. U mnie podawał trochę za wysokie napięcie i przez to miałem zawyżone wskazania temperatury i poziomu paliwa.ReMaL pisze:regulator
Tak to wygląda w mk2 (zakreślone na czerwono):
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 09:27 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 79 gości