Demontaz deski rozdzielczej i podsufitki z szyberem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Demontaz deski rozdzielczej i podsufitki z szyberem
Witam jak w temacie jak zdemontowac deske rozdzielcz i podsufitke z bolidu
Uzywalem szukajki ale nie znalazlem tego co mnie interesuje
Prosba tu o osoby ktore to robily o info lub jakies foto
Z gory THX
Uzywalem szukajki ale nie znalazlem tego co mnie interesuje
Prosba tu o osoby ktore to robily o info lub jakies foto
Z gory THX
cześć,
Kiedyś zdejmowałem podsufitkę - napiszę jak to pamiętam
demontujesz wszystkie słupki wewnętrzene (przód, środek, tył). Będzie konieczność demontażu pasów na słupkach. Demontujesz daszki przeciwsłoneczne, ściągasz uszczelkę od szyberdachu, korbę, lapkię, lusterko. Delikatnie wyciągasz podsufitkę spod uszczelek okien. Wyciągasz wciskane plastikowe zaślepiki w okolicach środka dachu.
Jak już ją uwolnisz - wyciągasz przez bagażnik.
Tylko uwaga - podsufitka składa się ze sztywnej pianki (baaardzo krucha) i materiału. Materiał moze sie odkleić miejscami, wieć trzeba mieć na potem jakiś klej. Do tego dobrze mieć kogoś do pomocy, gdyż, jak wspomniałem, ta pianka jest krucha i łatwo całość połamać.
pozd
Kiedyś zdejmowałem podsufitkę - napiszę jak to pamiętam
demontujesz wszystkie słupki wewnętrzene (przód, środek, tył). Będzie konieczność demontażu pasów na słupkach. Demontujesz daszki przeciwsłoneczne, ściągasz uszczelkę od szyberdachu, korbę, lapkię, lusterko. Delikatnie wyciągasz podsufitkę spod uszczelek okien. Wyciągasz wciskane plastikowe zaślepiki w okolicach środka dachu.
Jak już ją uwolnisz - wyciągasz przez bagażnik.
Tylko uwaga - podsufitka składa się ze sztywnej pianki (baaardzo krucha) i materiału. Materiał moze sie odkleić miejscami, wieć trzeba mieć na potem jakiś klej. Do tego dobrze mieć kogoś do pomocy, gdyż, jak wspomniałem, ta pianka jest krucha i łatwo całość połamać.
pozd
odkręcasz demontujesz::
-dolną środkową część deski rozdzielczej
-boczne dolne półki
-sciągnij kierownice
-ja sćiągnełem również przełączniki kierunków i wycieraczek (niechciałem żeby się połamały przy wyciąganiu deski)
-odkręć cały panel trzymający włączniki, regulacje nawiewu i nagrzewnicy,nic nierwij na siłe zawsze moze być jakaś ukryta śrubka. ,
-odkręć zegary
-teraz odkręcasz z boku deski dwa wkręty, w podszybiu znajdują się dwie nakrętki 6, (czyli klucz 10 ), acha i od dołu dwa wkręty, schowane tam gdzie była dona środkowa część deski rozdzielczej
-kratek nie sciągaj, rurki nawiewu same się odłączą zdejmują deske
Tak wygląda to na szybko wszystko jest praktycznie przykręcone więc niema większego problemu z demontażem, zajmuje to może z 30 minut
http://forum.vwgolf.pl/download.php?id=1770
-dolną środkową część deski rozdzielczej
-boczne dolne półki
-sciągnij kierownice
-ja sćiągnełem również przełączniki kierunków i wycieraczek (niechciałem żeby się połamały przy wyciąganiu deski)
-odkręć cały panel trzymający włączniki, regulacje nawiewu i nagrzewnicy,nic nierwij na siłe zawsze moze być jakaś ukryta śrubka. ,
-odkręć zegary
-teraz odkręcasz z boku deski dwa wkręty, w podszybiu znajdują się dwie nakrętki 6, (czyli klucz 10 ), acha i od dołu dwa wkręty, schowane tam gdzie była dona środkowa część deski rozdzielczej
-kratek nie sciągaj, rurki nawiewu same się odłączą zdejmują deske
Tak wygląda to na szybko wszystko jest praktycznie przykręcone więc niema większego problemu z demontażem, zajmuje to może z 30 minut
http://forum.vwgolf.pl/download.php?id=1770
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości