Wyciek z skrzyni na półosi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Wyciek z skrzyni na półosi

Post autor: Himen88 mk4 » pt lip 03, 2009 23:50

Witam mam taki problem w mk4 1.6SR kapał mi lekko olej z skrzyni. Zobaczyłem co jest grane i mocno sie pocił na poziomie przegubów wewnętrznych.
Po prostu rozchlapywało olej na lewo i prawo podczas jazdy. Postanowiłem wymienić zimeringi te w skrzyni zaraz za przegubem. Wszystko super wymiana bez problemowa z prawego już nie cieknie ale z strony kierowcy zaczęło 5 razy bardziej po prostu zostawiam plamę pod autem po paru godzinach stania.

Więc mam pytanie jak to usunąć? czy moze zimeringi o których mowa szybciej sa inne z prawej i lewej strony?? ale wlasnie dobierano mi je na podstawie częsci z cieknącej teraz strony. Jak się z tym uporać?

Prosze o jakąś porade pozdrawiam



greg

Post autor: greg » sob lip 04, 2009 08:12

uszczelniacze z obu stron sa takie same ale EDEK mówi - na każdy uszczelniacz 50g smaru uszczelniającego



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » sob lip 04, 2009 08:31

hmmm czyli jak nie przestanie kapać to rozebrać jeszcze raz i przesmarować te uszczelniacze?? ale nie trzeba ich wyciągać na nowo? może przesmarować tak z góry?
a jeśli to jeszcze coś innego? jakieś pomysły??



greg

Post autor: greg » sob lip 04, 2009 08:57

wg mnie to trzeba nowy wsadzić - z tej strony co ciecze - z tym z eja bym go przesmarował skoro tak każą



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » sob lip 04, 2009 08:58

Jak kumpel robił mi kiedyś te uszczelniacze w toledo, to wymieniał jeszcze takie małe dekielki z uszczelnieniem. Nie powiem ci precyzyjnie bo nie ja to robiłem, widziałem samą część. Może ktoś zapoda rysunek z etki, tam powinny być widoczne.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » sob lip 04, 2009 09:18

GERG czyli polecasz nowy wymienić jeszcze raz z tej strony co ciesze i przesmarowac go?? czy może przesmarowac go tam jakoś bez wyciagania?
MISHABEST nie zabardzo wiem o jaki dekielek Ci chodzi. Jest tam jakiś??



greg

Post autor: greg » sob lip 04, 2009 09:37

Himen88 mk4, jest możliwość że ten co wymieniał uszkodził tulejkę w którą wchodzi simmering lub też simmering wszedł po skosie
Obrazek



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » sob lip 04, 2009 09:41

nie nie tulejka nie jest uszkodzona napewno. No na początku simmering był troche krzywo bo z lewej strony było 8mm a na reszcie 9 mm ale dobiłem do końca ale problem nie ustał.
Sam już niewiem zeby to przez ten smar?? bo raczej juz na założony uszczelniacz nie moge go nałoyc czy jeszcze tak??



greg

Post autor: greg » sob lip 04, 2009 10:03

sprwdź czy nie uszkodziłeś kołnierz bo raczej tu może być przyczyna



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » sob lip 04, 2009 10:11

Kołnierza czyli to na czym sie ta uszczelka trzyma?? jeśli o to chodzi to jest wszystko ok.uważałem by niczego tam nie pozadzierać ani nic bo to w aluminium zrobione. sam juz niewiem niby prosta sprawa a jest gorzej niz było



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » ndz lip 05, 2009 12:28

Zachęcam do mojej fotoporady w dziale FAQ na ten temat.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
ometoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 17, 2008 20:18
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: ometoch » wt lip 07, 2009 18:42

Z jakiego to "podręcznika" kolega greg wydobył ten skan?



Himen88 mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Himen88 mk4 » wt lip 07, 2009 23:10

Problem chyba zażegnany :bigok: ale w tym samym momencie zaczęło kapać z tego zielonego debielka na skraju skrzyni :crazy: jest możliwe jakieś powiązanie tego?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lip 08, 2009 03:30

O ile w MK4 jest odpowietrznik skrzyni (przypuszczam że tak) to zobacz, czy nie jest ubłocony lub niedrożny z powodu jakiegoś syfu.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości