Podcisnieniowy regulator obrotów...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tata_bananka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 29, 2008 13:11
Lokalizacja: Tarczyn
Kontakt:

Podcisnieniowy regulator obrotów...

Post autor: tata_bananka » sob lip 04, 2009 15:57

Witam, problem jak w temacie chodzi o podciśnieniowy regulator zapłonu ( chyba tak sie nazywa ta część) jest on przykręcany na dwie śrubki do gaźnika. Od tego regulatora są 2 króćce plastikowe i odchodzą dwa gumowe węże. Problem polega na tym iż te króćce mi "zgniły", gdyż przez jakiś czas był tam mały wyciek płynu chłodzącego. teraz gdy odpalam golfa to pracuje mi na podwyższonych obrotach. Czy ktoś może ma taki podciśnieniowy regulator i bym mógł od niego go kupić, czy można to jakoś zrobić??
Dodam że uciałem dwie metalowe rurki i skleiłem distalem, lecz po 20 min wszystko mi sie odkleiło i cały płyn chłodzący się wylał....
Proszę o pomoc


Rafi

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 04, 2009 20:32

tata_bananka pisze:do gaźnika
do aparatu zapłonowego. Napisz typ silnika, pokaż najlepiej na fotce albo jakimś rysunku o co ci chodzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tata_bananka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 29, 2008 13:11
Lokalizacja: Tarczyn
Kontakt:

Post autor: tata_bananka » ndz lip 05, 2009 00:04

To jest od silnika 1.8 benzynowego. Byłem na kilku szrotach, a nawet w salonie volkswagena, wiedzą o co chodzi ale tego nie maja. Ponizej przedstawiam foty tego regulatora podcisnieniowego Obrazek Obrazek
Na zdjęciu brakuje juz tych króćców plastikowych - po jednym jest otwór, a drugi prawie cały sie skruszył. Troche próbowałem kleic i dorabiac ale nie idzie raczej.
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 00:07 przez tata_bananka, łącznie zmieniany 3 razy.


Rafi

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 05, 2009 09:54

To jest podgrzewanie tzw elementu woskowego, który nie reguluje zapłonu tylko jest jednem z elementów ssania. Konkretnie podnosi oboty silnika poprzez uniesienie przepustnicy na zimnym silniku. Dostaniesz z jakiegoś uszkodzonego gaźnika Pierburg 2E2. Na giełdach mają całe kosze takich gaźników. Przecież do Słomczyna to na rowerze się możesz przejechać

[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 11:49 am ]
Tylko mów że chcesz sam ten krócieć od płynu chłodzącego, bo za to co jest wewnątrz czyli element woskowy mogą dużo chcieć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tata_bananka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 29, 2008 13:11
Lokalizacja: Tarczyn
Kontakt:

Post autor: tata_bananka » ndz lip 05, 2009 13:51

Byłem dzis w Słomczynie i w ogóle tego nie mieli. Mam wizytówki od dwóch gości i mam zadzwonić w poniedziałek, to może cos poszukają. A szroty w okolicy Grójca i Warszawy wszystkie zwiedziłem.

A co do tego co jest w srodku własnie sie chciałem zapytac, czy to się wyjmuje, bo ja to mam chyba jakoś przylepione. Wiem ze w srodku po wyjeciu tego regulatora całego został mi taki metalowy mały sworzeń z nacietym rowkiem.

Zalepiłem na razie te otwory izolacja i jakoś jeżdze ale jak juz silnik mi sie nagrzeje to mam podwyższone obroty i golfik szybciej się grzeje, a szczególnie w korkach.
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 13:54 przez tata_bananka, łącznie zmieniany 1 raz.


Rafi

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 05, 2009 16:58

podwyższone obroty to właśnie efekt braku działanie urządzonka które rozebrałeś, to metalowe to taki popychacz. Wpisz w google pierburg 2e2 dostaniesz obrazki . A z tą giełdą to mnie zdziwiłeś, bo ja w Kraku niedawno byłem i było tego dziesiątki. Może poszukaj jeszcze u jakiegoś starszego mechanika który robi dużo vw, może ma taki stary gaźnik na części


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tata_bananka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 29, 2008 13:11
Lokalizacja: Tarczyn
Kontakt:

Post autor: tata_bananka » wt lip 07, 2009 23:43

Tak też zrobiłem, na szarych szeregach gość ma pełno gaźników i części. A swoja drogą to taka obudowa razem z tym wkładem to kosztuje aż 310 zł i to uzywany :O Dobrze ze tylko obudowe miałem dokupić. Dzięki za pomoc, temat można zamknąć.


Rafi

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości