Skrzynia mechanizm różnicowy 1.6SR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam podobny problem do opisywanego.
Mam GOLFa 4 1,6 silnik AKL skrzynia DLP. Otóz objawiajo się to wszystko że na jadąc na biegu puszczając gaz w okolicy 2000obrotów dośc głośno mechanizm różnicowy chodził, coś chrobotało. Nie zwracałem na to uwagi jeździłęm dalej. Niedawno zauważyłem yciek Oleju ze skrzyni na łączeniiu sprzęgła ze skrzynią myślałęm że to w wysprzęglika.
Okazało się jednak że najprawdopodobniej jeden nit z mechanizmu różnicowego oberwał się i zrobił dziurę w korpusie wielkości około 1cm.
Teraz skrzynia do roboty, tylko czy warto ja robic może coś podpowiecie
Może nie uszkodziły się koła w tedy zestaw naprawczy śrób i wymiana nitów na te śruby.
Gdzie dostać ten zestaw naprawczy w inetrcarsie nie mają.
Dzięki
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 08:22 ]
Już wszystko jasne zerwało dwa łeby nitów na mechaniźmie różnicowym.
Dzisiaj dają do spawania obudowe skrzyni, natomiast zestaw naprawczy śrub do mechanizmu różnicowego ( 02K 498 088 ) w serwisie skody sie dowiadywałem koszt około 360Zł za komplet. Wymieniam odrazu wszystkie nity na te śruby.
Dobrze że koła i łozyska całe.
Dodam że mam skrzynie DLP w GOLFIE 4 1,6 z 1998r silnik AKL.
Grubośc nitów 9mm.
Mam GOLFa 4 1,6 silnik AKL skrzynia DLP. Otóz objawiajo się to wszystko że na jadąc na biegu puszczając gaz w okolicy 2000obrotów dośc głośno mechanizm różnicowy chodził, coś chrobotało. Nie zwracałem na to uwagi jeździłęm dalej. Niedawno zauważyłem yciek Oleju ze skrzyni na łączeniiu sprzęgła ze skrzynią myślałęm że to w wysprzęglika.
Okazało się jednak że najprawdopodobniej jeden nit z mechanizmu różnicowego oberwał się i zrobił dziurę w korpusie wielkości około 1cm.
Teraz skrzynia do roboty, tylko czy warto ja robic może coś podpowiecie
Może nie uszkodziły się koła w tedy zestaw naprawczy śrób i wymiana nitów na te śruby.
Gdzie dostać ten zestaw naprawczy w inetrcarsie nie mają.
Dzięki
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 08:22 ]
Już wszystko jasne zerwało dwa łeby nitów na mechaniźmie różnicowym.
Dzisiaj dają do spawania obudowe skrzyni, natomiast zestaw naprawczy śrub do mechanizmu różnicowego ( 02K 498 088 ) w serwisie skody sie dowiadywałem koszt około 360Zł za komplet. Wymieniam odrazu wszystkie nity na te śruby.
Dobrze że koła i łozyska całe.
Dodam że mam skrzynie DLP w GOLFIE 4 1,6 z 1998r silnik AKL.
Grubośc nitów 9mm.
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 10:09 przez malomal, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 334 gości